01 ارديبهشت 1403



فال روزانه 13 تیر 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

فال روزانه 13 تیر 1394متولدین ماه فروردین

شما به سلامت بدن خود اهمیت چندانی نمی دهید اما مراقب باشید این کار تعادل زندگی شما را بهم نزند. بهتر است برای چک آپ به پزشک مراجعه کنید تا خیالتان کمی راحت شود. شما از کشف چیزهای جدید لذت می برید و این عطش، انرژی زیادی از شما می گیرد. فرصتی هم برای استراحت و آرامش به خود اختصاص دهید و از کارهای غیر ضروری خودداری کنید. در رابطه عاطفی خود جدی تر عمل خواهید کرد اگر چه بازخورد خوبی دریافت نمی کنید اما نگران نباشید زیرا راهی که در پیش گرفته اید، راه درستی است. شانس به شما روی آورده است، اجازه ندهید ترس مانع کارتان شود.

 

متولدین ماه اردیبهشت

امروز را دوست دارید به تجزیه و تحلیل زندگی خود بپردازید. به سبک زندگی و غذاهایی که می خورید، بیشتر می اندیشید. آیا مواد غذایی مصرفی شما، برای بدن تان مفید است؟ امروز بهترین فرصت است تا تمرکز خود را بر سلامت بدن تان بگذارید. فعالیت هایی مانند پیاده روی یا دوچرخه سواری را به شما پیشنهاد می کنیم. به دنبال راهی برای آرامش ذهن تان باشید و ورزش هایی را انجام دهید که از آن واقعا لذت می برید. اگر کارهای خود را در کنار شریک زندگی تان انجام دهید، خیلی بهتر از تنهایی پیش خواهد رفت، مثل این است که باطری شما شارژ می شود و انرژی لازم را برای ادامه فعالیت هایتان به دست خواهید آورد.

متولدین ماه خرداد

این هفته تغییرات زیادی در زندگی شما رخ خواهد داد. حتی در روابط عاطفی خود و رابطه با دوستان تان هم دچار تغییر و تحول می شوید. اما یادتان باشد که در هر شرایطی موقعیت خود را حفظ کنید و در عین حال به دیگران نیز فرصت بیان دهید. شما همیشه نمی توانید نظرات خود را به دیگران تحمیل کنید. مدت زیادی است که به دنبال شریکی ایده آل برای خود می گردید اما تمام جستجوهای تان نقش بر آب می شود. شما بدبین و ناامید شده اید اما این نیز می گذرد. جستحو را رها نکنید زیرا آینده ای روشن پیش روی شما است.

متولدین ماه تیر

برخی افراد ذاتا خجالتی هستند و به همین دلیل در بیان اعتقادات خود به مشکل بر می خورند. شما تصور می کنید که چنین شخصیتی دارید اما فکر شما اشتباه است. بهتر است کمی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. چیزهای مثبت و خوب زیادی در درون تان وجود دارد که باید رهایش کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید، کافی است به خودتان ایمان داشته باشید. این که این روزها زیاد حرف نمی زنید و بیشتر فکر می کنید، دلیل نمی شود لباس مشکی یا خاکستری بپوشید و با چهره ای افسرده بیرون از خانه ظاهر شوید. شاید این روحیه شما بر دیگران تاثیر منفی بگذارد، بنابراین لباس هایی با رنگ هایی شاد و گرم به تن کنید و به دیگران نیز لبخند بزنید. مطمئنا عشق زندگی تان نیز از شما تشکر خواهد کرد.

متولدین ماه مرداد

شما قادرید افراد زیادی را به خود جذب کنید طوری که قادر نیستند در مقابل زیبایی و جذابیت شما مقاومت کنند، اما امروز کمی به این خصوصیت خود فکر کنید. اگر چه فریبندگی خوب است و همه از آن لذت می برند اما بهتر است کمی جانب احتیاط را رعایت کنید. با وجود مشغله کاری، زمانی را به تنهایی خود اختصاص می دهید. اتفاق هایی که اخیرا در رابطه عاطفی شما رخ داده است، ذهن شما را درگیر کرده و این فرصتی است تا آنها را مرور و برای قدم های بعدی خود برنامه ریزی کنید. این به نفع هر دوی شما خواهد بود.

متولدین ماه شهریور

شما از جلب توجه لذت می برید و دوست دارید افراد زیادی را به خود جذب کنید اما امروز باید کمی بیشتر بر رفتار و شخصیت خود تمرکز کنید. شاید اگر خودخواهی را رها کنید و کمی بیشتر با دوستان تان در ارتباط باشید، نتایج خوشایندتری داشته باشد. اخیرا در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شده اید، شاید دلیل آن زاویه دیدتان نسبت به مسائل است، بنابراین توصیه می کنیم کمی خودتان را جای دیگران بگذارید و با دیدی دیگر به اتفاق ها نگاه کنید. در نهایت اگر می خواهید از این وضعیت رهایی یابید، یکی از شما باید پیش قدم شود و مکالمه را آغاز کند. گفتگو کلید موفقیت شما است.

متولدین ماه مهر

امروز روز آرامی را در پیش خواهید داشت و آنقدر احساس قدرت می کنید که قادرید تمام کارهای نیمه تمام خود را به پایان برسانید. حتی می توانید تغییراتی را بر پروژه ای که در حال انجام آن هستید، ایجاد کنید که نتایج مثبت زیادی را در بر خواهد داشت. پس از اتمام فعالیت هایتان، فرصتی پیدا می کنید تا دوستان تان را ملاقت و لحظات خوبی را با آنها سپری کنید. امروز انرژی لازم برای گرفتن یک تصمیم مهم در زندگی عاطفی تان را دریافت خواهید کرد. اگر فکر می کنید که برای پیشرفت کارتان چیز زیادی در دست ندارید، نگران نباشید زیرا آنجا که انتظارش را ندارید، اتفاقی خواهد افتاد و اراده و انگیزه لازم را دریافت خواهید کرد.

متولدین ماه آبان

اخیرا مهربانی و لطف تان نسبت به فردی افزایش یافته که دلیل آن ذات سخاوتمندانه شما است. به نظر شما هر فردی باید توانایی و تجربیات خاص خود را داشته باشد اما همه ما گاهی اشتباه می کنیم و باید از اشتباهات خود و دیگران درس بگیریم. در هر صورت دوستان شما خوش شانس هستند که فردی چون شما را در زندگی خود دارند و می توانند در مواقع نیاز به شما تکیه کنند. شما به دنیا آمده اید تا زندگی کنید و امروز بهترین زمان است. اگر مدتی است نسبت به فردی تمایل پیدا کرده اید، امروز بهترین فرصت برای ابراز آن است. حتی بهتر است آن را بلند فریاد بزنید تا دیگران نیز از احساس واقعی شما آگاه شوند.

متولدین ماه آذر

امروز با یکی از اعضای خانواده خود دچار اختلاف نظر می شوید و تمام سعی تان را می کنید که هر چه زودتر این مشکل را حل کنید زیرا از این وضعیت راضی نیستند. شاید دلیل آن کمبود ارتباط با یکدیگر است. اگر برای انجام کارهایتان با هم مشارکت کنید و وقت بیشتری را  در کنار هم بگذرانید، نتایج بهتری خواهد داشت. اگر هم تا به حال دنبال فردی بوده اید که افکار، احساسات و نظرات خود را با او در میان بگذارید، دیگر کافی است زیرا انتظار ها به پایان رسیده و فرد رویاهای شما از راه می رسد. از فرصت هایی که ممکن است هیچوقت دیگر پیش نیایند، نهایت استفاده را بکنید.

متولدین ماه دی

شما فردی احساساتی هستید که به آسانی با خواندن یک خبر در روزنامه یا دیدن  صحنه ای در تلویزیون، کنترل خود را از دست می دهد. چرا خودتان را با مشکلات جامعه ناراحت می کنید؟ اگر به دلیل مشکلاتی که اخیرا در اطراف تان افتاده، ناراحت و نگران هستید، برای شادی خود باید همین امروز تلاش کنید. حرارت عشق و عاشقی از شما بالا می رود و دوست دارید آن را با شریک زندگی خود به اشتراک بگذارید. اگر بین دو رابطه گیر افتاده اید، شاید به این دلیل است که رابطه گذشته خود را هنوز رها نکرده اید. به نفع تان است چیزهای آزار دهنده گذشته را دور بریزید تا شیرینی چیزهای جدید زندگی را بیشتر بچشید.

متولدین ماه بهمن

اکنون وقت آن رسیده که بر زندگی شخصی خود تمرکز کنید. در طول چند هفته اخیر اتفاقات گوناگونی را تجربه کرده اید که بر روحیه تان تاثیر زیادی گذاشته است. اما نگران نباشید اگر همچنان چهارچوب های ذهن تان را ثابت نگه دارید و اراده قوی خود را حفظ کنید، به اهداف تان خواهید رسید. اگر فکر می کنید که باید به همراه شریک زندگی تان کاری را آغاز کنید، حال بهترین فرصت برای شروع است. این راه شما را به روهایتان نزدیک خواهد کرد، بنابراین رهایش نکنید.

متولدین ماه اسفند

به همان اندازه که به جمع کردن پول اهمیت می دهید، به فکر خرج کردن و خوشگذارنی نیز هستید. خوشبختانه شما می توانید تعادل زندگی تان را در زمینه مالی حفظ کنید و از این خصوصیت فواید بسیاری خواهید برد. پس از گذراندن تعطیلات حال فرصت آن هم است که کمی هم به کارهای عقب مانده خود سر و سامان دهید و در محیط کار کمی فعال تر عمل کنید. شاید ملاقاتی که اخیرا با فردی داشته اید، خیلی رسمی و جدی بوده است، اما دلیل نمی شود که از لذت نبرید. کافی است آرامش خود را حفظ کنید، آن وقت خواهید دید که چقدر همه چیز خوشایند پیش خواهد رفت.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه