10 فروردين 1403



فال روزانه 6 تیر 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

فال روزانه 6 تیر 1394متولدین ماه فروردین

عجله را کنار بگذارید و کمی آرام بگیرید. امروز روزی است که باید به صندلی خود تکیه دهید و تنها نگاه کنید. ذهن شما دچار تردید شده است، دو راهی های زیادی مقابل تان وجود دارد که قادر به تصمیم گیری نیستید. به نیروهای اطرافتان توجه کنید. از بحث در مورد موضوعات بی اهمیت و غیبت کردن درباره دیگران خودداری کنید.  گرما عشق در هوا پراکنده شده است، بنابراین در هر نوع ارتباطی که با دیگران دارید، به خصوص ارتباط عاشقانه، موفق خواهید بود. اگر به فرد خاصی علاقه دارید، ارتباط خود را با او بیشتر و عمیق تر کنید. امروز بهترین فرصت برای آن است که برای چیزهای مشترکی که در زندگی با او دارید، جشن بگیرید.



متولدین ماه اردیبهشت

امروز روز فوق العاده ای برای شما است و قادر خواهید بود ایده های خود را بیان کنید. مدتی است آرام نشسته و اتفاقات اطراف تان را تجزیه و تحلیل می کنید اما حال پس از بدست آورده اطلاعات لازم وقت آن است که وارد عمل شوید و نتیجه گیری های خود را برای دیگران نیز بازگو کنید. نگذارید دیگران مانع درخشش شما شوند. برای چیزی که به آن ایمان دارید مقاومت کنید. اگر اولین بار با فردی قرار گذاشته اید، ملاقات شما عاشقانه و رمانتیک پیش خواهد رفت. شاید مکالمه بین شما خیلی معمولی و درباره مسائل روزمره باشد اما احساسی میان شما شکل می گیرد که در پیشرفت رابطه شما موثر خواهد بود.

متولدین ماه خرداد

امروز آن طور که می خواهید پیش نمی رود.  ممکن است با دیگران بحث و گفتگو داشته باشید و دچار گیجی و ابهام شوید. فکر می کنید در مه گم شده اید. اگر به مسیر خود و مطابق نقشه زندگی تان پیش روید، از این وضعیت خلاص خواهید شد. سعی کنید مسائل را از زاویه دید دیگران مشاهده و بررسی کنید، در این صورت با واقعیات بیشتری مواجه خواهید شد که به شما در پیشرفت تان کمک خواهد کرد. حال زمان آن است که به دیگران بیش از خودتان بیاندیشید. احترام و عشق و علاقه به آنها را فراموش نکنید. امروز می فهمید که فردی به شما علاقه دارد. او مدت ها است به شما فکر می کند اما قدرت بیان آن را نداشته است.

متولدین ماه تیر

امروز روز مهمی برای شما است. بهتر است به جزییات اهمیت بیشتری دهید اما تمرکز خود را تنها روی آنها نگذارید. اگر تنها به تجزیه و تحلیل نکته های ریز بپردازید، اهمیت کلیات را از دست خواهید داد.  وقت آن است تا اشتباهات زندگی خود را جبران کنید. می توانید با تغییر زاویه دید خود، مسائل را بهتر درک کنید. مراقب چیزهای مهم زندگی خود باشید. شاید زندگی عاطفی شما آن طور که می خواهید پیش نمی رود اما نگران نباشید و امروز تمام درهای قلب تان را باز بگذارید. افراد زیادی را ملاقات خواهید کرد، به دنبال آنهایی باشید که مشترکات زیادی با شما دارند.

متولدین ماه مرداد

امروز با دیگران مهربان تر باشید، به احساسات و عواطف آنها احترام بگذارید و به آنها فضایی برای نفس کشیدن دهید. وقت آن است تا پروژه های خلاقانه خود را عملی کنید به عنوان مثال در هنرهایی مانند موسیقی و نقاشی فعالیت کنید. برای پیشرفت خود با افرادی که مشترکات زیادی با شما دارند، بیشتر در تماس باشید. امروز روز عاشقان است بنابراین بهترین فرصت است تا وقت خود را با معشوق تان بگذرانید. دستانش را بگیرید، پاپ کرنی سفارش دهید و با هم به تماشای یک فیلم بروید. انتخاب شما هر چه باشد، لحظات منحصر به فردی را خواهید گذراند.

متولدین ماه شهریور

به گذشته خود و دوستان قدیمی خود که ارتباط خوبی با آنها داشته اید، بیشتر فکر کنید. ارتباط با افرادی که مشترکات زیادی با شما دارند، حس خوبی را به شما منتقل خواهد کرد. احساسات و ندای قلبی خود را نادیده نگیرید. برای مشکلات خود پل بسازید و با افراد و شرایطی که در آن به سر می برید، هماهنگی بیشتری برقرار کنید. تنها در این صورت است که آرامش به سراغ تان خواهد آمد. شاید امروز هم مانند آخر هفته گذشته دوست داشته باشید وقت خود را با معشوق تان بگذرانید اما این کار امکان پذیر نیست. شما و معشوق تان اگر چه دور از هم به سر می برید اما قلب تان نزدیکی غیر قابل توصیفی با هم دارد.

متولدین ماه مهر

شاید لازم باشد کمی جدی تر به زندگی خود بیاندیشید و برای هدف هایتان تصمیم گیری کنید. با ارتباط بیشتر با اطرافیان تان ایده های جدیدی به ذهن تان خطور می کند. امروز طبیعت مردانه و زنانه شما به تعادل می رسد و یکی از بهترین شب های زندگی خود را تجربه خواهید کرد. امروز در یک جمع یا میهمانی فردی توجه شما را به خود جلب می کند. منحصر بفرد بودن رنگ مو یا چشم او و بیشتر از همه تن صدا و طرز رفتارش با دیگران تاثیر بسیاری بر شما می گذارد. اگر قصد نزدیکی به او را دارید، تمام جنبه ها را در نظر بگیرید و با احتیاط جلو روید.

متولدین ماه آبان

امروز باید اعتماد به نفس خود را افزایش داده و به احساسات، افکار و ایده های خود قدرت بیان دهید. بدبینی نسبت به اطرافیان را از خود دور و به جای آن به جنبه های مثبت نگاه کنید. منفی اندیشی تنها مشکلات شما را بیشتر می کند. راههای زیادی برای شادی وجود دارد، برای رسیدن به آنها تلاش کنید. لازم نیست زیاد درباره قرار ملاقات تان با فردی نگران باشید زیرا امروز شانس با شما است و همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. انرژی مثبتی که امروز در هوا پراکنده است، به شما در هر زمینه ای کمک خواهد کرد بنابراین آرام باشید و از لحظات خود لذت ببرید.

متولدین ماه آذر

شما برای شناخت خود وقت زیادی می گذارید. ارتباط با خانواده، دوستان و اجتماع در شکل گیری ذهن شما تاثیر زیادی دارد. اما این را بدانید که تمام آنها با شخصیت شما سازگاری ندارند. به دنبال چیزهایی که با دنیای شما منطبق نیست بگردید و آنها را از زندگی خود خارج کنید. امروز فرصت آن را دارید تا با فردی که قلب شما را دزدیده است، احساسات خود را در میان بگذارید. گفتگوی شما بسیار مفید و لذت بخش خواهد بود. اگر امروز تمایل به ریسک کردن دارید، درنگ نکنید زیرا از قدمی که امروز بر می دارید در آینده نیز بهره خواهید برد.

متولدین ماه دی

امروز خلاقیت شما افزایش می یابد بنابراین بهتر است کمی هدف های هنری خود را دنبال کنید. شما مانند جادوگری هستید که می تواند تخیلات را به واقعیت تبدیل کند. این اعجاز را به دیگران نیز منتقل کنید زیرا تاثیر زیادی بر زندگی آنها خواهد گذاشت. بخشندگی و کمک به دیگران را فراموش نکنید. بال هایتان را باز و در بهشت رویاها پرواز کنید. امروز انرژی لازم را برای تقویت رابطه عاطفی خود به دست خواهید آورد. اگر مجرد هستید با کمک به دیگران شرایط خوبی برای آشنایی با افراد جدید برایتان پیش خواهد آمد. آن را از دست ندهید.

متولدین ماه بهمن

از انجام دادن کارها در دقیقه 90 خودداری کنید و تمرکز خود را از همان ابتدا بر مسائل مهم زندگی تان و اتفاق های پیش رو بگذارید. اگر می خواهید پشیمانی به سراغ تان نیاید، اطمینان یابید که همه چیز آماده و سر جای خودش قرار دارد. به مشکلاتی که فکر می کنید ممکن است در آینده به سراغ تان آید، بیاندیشید و برای آنها نیز راه حلی بیابید. امروز نسبت به روزهای دیگر عاشق تر هستید و اطمینان می یابید که به فردی علاقه دارید. اگر چه سعی می کنید احساسات خود را پنهان کنید، اما بهتر است واقعیت را بپذیرید و او را نیز در جریان عواطف خود بگذارید.

متولدین ماه اسفند

منطق و احساسات شما امروز با هم هماهنگ شده و در یک راستا پیش می روند. بهترین زمان است تا به شرایط کنونی و افرادی که در زندگی تان هستند، بیشتر بیاندیشید. بلندپروازی شما باعث شده که در ابرها سیر کنید اما زیاده روی نکنید و خودتان را با واقعیت هماهنگ کنید. همانطور که شما برای رشد یک گیاه احتیاج به آب دارید، برای پرورش یک رابطه نیز نیاز به عشق دارید. انرژی مثبتی که امروز در هوا پراکنده است، شما را وارد می کند تا احساسات خود را با فردی که به او علاقه دارید، در میان بگذارید که نتیجه آن بسیار خوشایند خواهد بود.

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه