10 فروردين 1403



فال روزانه 15 خرداد 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

فال روزانه 15 خرداد 1394متولدین ماه فروردین

از امروز تا شش هفته دیگر تمام کارهایتان حول محور احساسات خواهند چرخید. تمام تلاشتان بر این است که با سخاوت تمام به دوستان و نزدیکانتان نشان دهید که چقدر برایتان عزیز و مهم هستند. شاید حتی برای آشتی با کسی که با او قهر هستید پیش قدم شوید! گاهی در رابطه عاطفی حالتی پیش می آید که انگار چیزی که نمی دانید چیست مانع از لذت بردن شما از رابطه تان می شود. شاید در احساساتتان دچار سردرگمی شده اید یا تعهدی که نسبت به طرف مقابل  احساس می کنید شما را ترسانده است. در هر صورت خیلی خوب می دانید که ترس از جلو رفتن در رابطه باعث به نابودی کشیدن آن خواهد شد. امروز وقت آن رسیده است که کمی ریسک کنید.



متولدین ماه اردیبهشت

شما به زیبایی و هنر اهمیت بسیاری می دهید و طی شش هفته آینده دلتان می خواهد اشیای لوکس برای خانه تان خریده و در دکوراسیون آن تغییر ایجاد کنید. اگر چنین قصدی دارید سعی کنید با خرید چیزهای کوچک به خانه خود روحی تازه بدهید. نیازی نیست حتما در همه چیز دست ببرید. یادتان باشد که کیفیت بسیار مهمتر از کمیت است. به نظر می رسد که امروز هوا طوفانی است. ابر سنگینی بر مکالمات سایه انداخته است و مخالفت هایی ناگفته باقی مانده و بازی قدرت به نتیجه نرسیده است. اما این وضعیت برای شما غیر قابل تحمل است و بدون در نظر گرفتن خطرات احتمالی برای حل این مسئله اقدام خواهید کرد.

متولدین ماه خرداد

امروز برای شما کمی چالش به همراه دارد و ممکن است دلخوری هایی برایتان پیش بیاید. اگر آن عکس العملی که انتظارش را دارید دریافت نکنید احساس سرخوردگی خواهید کرد. انگار امروز از جذابیت جادوییتان خبری نیست و نمی توانید دیگران را آنطور که می خواهید تحت تاثیر قرار دهید. با این حال سعی کنید وقت زیادی را به فعالیت های اجتماعی اختصاص دهید و قدردانی خود را به کسانی که همیشه و در مراحل سختی در کنارتان بوده اند نشان دهید. تا می توانید حرف بزنید! اگر عشقتان را پیدا کرده اید این حرف زدن به ایجاد شناخت بیشتر بین شما کمک خواهد کرد و اگر هم مجرد باشید با حرف هایتان می توانید فرصت های خوبی را به دست بیاورید.

متولدین ماه تیر

شما عاشق رسیدگی کردن به دیگران هستید، اما آخرین باری که برای خودتان وقت گذاشته اید کی بوده است؟ امروز ممکن است برای شما با برخی ناهمواری ها همراه باشد. حتی اگر یک قهرمان المپیک هم بودید امروز در خط آغاز مسابقه به قابلین های خود و میزان تمرینی که داشته اید شک می کردید. آیا واقعا نیاز به تمرین بیشتر دارید؟ آیا باید قابلیت هایتان را افزایش دهید؟ خوب به این سوال ها فکر کرده و جواب آنها را بیابید. اگر متاهل هستید وقت آن رسیده است که به عشقتان نشان دهید که چقدر برای شما مهم است و چقدر از بودن با او و داشتن او خوشحال هستید. اگر هم مجرد هستید به این خوب فکر کنید که چه کسی برایتان مهم است  و آیا ارزش این را که وقت و انرژیتان را صرف او کنید دارد.

متولدین ماه مرداد

امروز ترس از شروع یک کار و یا پذیرش مسئولیت های جدید شما را در بر گرفته است. شما در زمینه کاریتان توانایی پذیرش مسئولیت بیشتر را دارید و تنها باید جسارت این کار را پیدا کنید. تنها چیزی که می تواند مانع موفقیت شما بشود ترس شماست. یادتان باشد که ترس تنها چیزی است که باید از آن بترسید! شما عاشق پوشیدن لباس های زیبا و رسیدن به ظاهرتان هستید. طی شش هفته آینده با زیباترین لباس هایتان و شیک ترین ظاهر در همه جا حاضر خواهید شد و شاید پول زیادی هم خرج ظاهرتان کنید، البته این از عادت های همیشگی شماست! این ماه برای شما ماه عشق است. از گفتن نیازها و خواسته هایتان هیچ ترسی نداشته باشید، بسیار خوش شانس خواهید بود.

متولدین ماه شهریور

امروز روز بخشش و فراموشی است. به دل گرفتن کینه و دشمنی روح خودتان را هم می خورد و آزار می دهد. اگر کسی از اعضای خانواده و یا دوستانتان نیاز به بخشش شما دارد امروز حتما این کار را بکنید.شما باید برخی مسئولیت ها را در رابطه عاطفیتان بپذیرید، امروز بهترین فرصت برای انجام این کار می توان باشد. اگر اصول و ارزش های قدیمی خانوادگی باعث می شوند که آن طور که باید و شاید برای عشقتان از خودتان مایه بگذارید، دیگر وقت آن فرا رسیده است که با مشت بر روی میز کوبیده و حرفتان را به کرسی بنشانید. شما باید دیگران را مجبور به احترام گذاشتن به انتخاب هایتان بکنید تا بتوانید به خودتان احترام بگذارید.

متولدین ماه مهر

تا وقتی که از به نمایش گذاشتن استعدادهای ذاتیتان خجالت بکشید پیدا کردن مفهوم زندگی برایتان مشکل خواهد بود. امروز وقت آن رسیده است که استعدادهایتان را جدی بگیرید. شما می توانید به راحتی از استعدادهایتان بهره ببرید، به شرط آنکه به دقت آنها را مورد بررسی قرار داده و چگونگی انجام این کار را پیدا کنید. فعالیت های خیرخواهانه و کمک به خیریه ها و امثال آنها به شما آرامش روحی خواهد بخشید، پس کمکی هرچند کوچک را حتما در برنامه خود قرار دهید. سعی کنید با کسانی ارتباط برقرار کنید که به شما در بهتر شدن کمک کرده و درس زندگی به شما بدهند. این روابط حتی در پیشرفت رابطه عاطفیتان مؤثر خواهند بود.

متولدین ماه آبان

شما مجبور نیستید پاسخگوی ارزش های فرهنگی اجتماع باشید و کارتان را بر اساس آنها پیش ببرید. اگر چنین احساسی داشته باشید هیچ گاه نسبت به خودتان و کارهایی که انجام می دهید احساس خوبی نخواهید داشت. امروز دلتان می خواهد زمانتان را به کارهای مفید و بامعنی بگذرانید و برای افراد بی ارزش و بیهوده وقتی ندارید. آیا در محل کارتان نسبت به کسی علاقه مند شده اید؟ اگر می خواهید خودتان را نشان بدهید هم از لحاظ کاری و هم رفتاری بسیار به کارهایتان دقت کنید. در صورت اطمینان از انتخاب خود شجاعت این را داشته باشید که پا پیش گذاشته و احساستان را با طرف مقابل در میان بگذارید. پذیرش احتمال شکست نشان دهنده قدرتمند بودن شخصیت شماست.

متولدین ماه آذر

مدتی است که به این که چقدر جاه طلبی هایتان شما را خسته می کنند و به کم بودن اهمیت برخی از آنها پی برده اید. اگر می خواهید هم جاه طلب باشید و به خواسته هایتان برسید و هم زندگی آرام و متعادلتری داشته باشید وقت آن رسیده است که انتخاب های مهمی را انجام داده و اهداف بی اهمیتتان را برای رسیدن به اهداف بی ارزش کنار بگذارید. اگر متاهل هستید و در تعطیلاتی که گذشت به سفر نرفته اید حتما در ماه آینده برنامه سفری هرچند کوتاه با عشقتان را بچینید. اگر مجرد هستید شانس این که در کلاس ها و کارگاه های کوتاه مدت بتوانید نیمه گمشده خود را پیدا کنید بسیار زیاد است.

متولدین ماه دی

چرا این دست و آن دست می کنید؟ آیا در مبارزه بین میل به شرکت فعالانه در امور دنیا و یا باقی ماندن در عالم رویاهایتان نمی توانید یکی را انتخاب کنید؟ حتی اگر احساس کنید از مرحله پرت شده اید؟ چه کسی به شما گفته که نمی توان بین این دو تطابق ایجاد کرد؟! اگر خوب دقت کنید خواهید دید که مجبور نیستید حتما یکی از این دو را انتخاب کنید. در آخرین روز تعطیلات حتما وقتی برای سرگرمی ها و فعالیت های مورد علاقه تان در نظر بگیرید. از امروز تا شش هفته آینده شما بسیار جذاب به نظر خواهید رسید و به سادگی در دل همه جا باز خواهید کرد. اگر متاهل هستید این حالت به بهتر شدن رابطه تان با همسرتان کمک خواهد کرد و اگر مجرد هستید شانس پیدا کردن عشق زندگیتان را بالا خواهد برد.

متولدین ماه بهمن

از امروز به مدت شش هفته در آرامش خیال کامل خواهید بود و هیچ چیزی مایه عصبانیت شدید شما را فراهم نمی کندو با آرامش تمام با مشکلات مواجه شده و آنها را حل خواهید کرد. این کار شما آرامشی بی سابقه در محل کارتان ایجاد خواهد کرد. امروز مجبور خواهید بود در مورد رابطه عاطفیتان یک تصمیم مهم بگیرید. شاید متوجه شده باشید که در رابطه شما، در خود شما و یا عشقتان یک چیزی کم است. امروز بر اساس این آگاهی دست به عمل خواهید زد، هرچند شاید این کار برایتان آسان نباشد. ممکن است ریشه این مشکلات در عدم استقلال و خودکفایی باشد. در هر حال سعی کنید ابتدا ریشه مشکل را یافته و سپس دست به عمل بزنید.

متولدین ماه اسفند

شما را به یک چالش دعوت می کنیم! با خودتان قرار بگذارید از امروز به مدت شش هفته هر روز یک کار خوب انجام دهید و در حق کسی لطفی بکنید. لازم نیست این کار حتما کار بزرگی باشد، با کارهای کوچک هم می توانید دیگران و در نتیجه خودتان را خوشحال کنید. امروز از شما خواسته می شود در مورد چیزی متعهد شده و یا قولی بدهید و این مسئله به احتمال زیاد به رابطه عاطفی شما مربوط می شود. آیا این قدم سرنوشت ساز را بر خواهید داشت؟ امروز با این سوال درگیر خواهید بود. در چند روز آینده بدون شک مجبور خواهید بود که خودی نشان دهید و این چالش از رابطه عاطفی شما سرچشمه می گیرد و هیچ راه فراری از آن وجود ندارد. باید موضع خود را مشخص کنید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه