06 ارديبهشت 1403



فال روزانه 13 اردیبهشت 94

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

متولدین ماه فروردین

فال روزانه 13 اردیبهشت شما فردی رویاپرداز هستید و رویاهایی بزرگ در سر می پرورانید، اما امروز وقت آن است که کمی به بررسی واقعیت ها بپردازید. این تضاد ممکن است کمی شما را ناراحت کند اما به آن اجازه ندهید روحیه شما را خراب کند یا جلوی ذهن قوی شما را بگیرد.

به محض این که به آن ناراحتی اولیه غلبه کنید و اوضاع را بررسی مجددی بکنید، خواهید دید که در دراز مدت اوضاع خیلی بهتر خواهد شد و تلاش را آغاز خواهید کرد. رابطه خود را با عشقتان عمیقتر کنید. نگذارید چیزی بین شما مخفی باقی بماند، زمان بازی حقیقت و شهامت فرا رسیده است، شاید رازی در کار است که باید به او بگویید. امروز بعدازظهری سرشار از شور و هیجان با هم خواهید گذراند.

متولدین ماه اردیبهشت

پول فکرتان را مشغول کرده است؟ شاید یکی از شرکایتان یک معامله بزرگ را خراب کرده است یا یکی از مشتری هایتان چکش را پاس نکرده است. دلیل آن هر چیزی که باشد از این که پولتان برای خرید آن چیز گران قیمتی که می خواسته اید بخرید هنوز جور نشده است ناراحت هستید. اما خوب نیازی به نگرانی نیست، شما کافی است اراده کنید چیزی را به دست بیاورید، بالاخره نقشه مناسبی برای به چنگ آوردن آن خواهید یافت. برای شروع یک رابطه عاطفی جدید آماده اید؟ امشب از منطقه امن خود خارج شده و دیده شوید. اگر در حال حاضر متاهل هستید یا نامزد دارید هم امشب زمانی بسیار مناسب برای تعریف ارزش ها و قوی کردن رابطه تان با عشقتان است. بر سر دارایی های مشترکتان مشکلی دارید؟ شجاع باشید و هیچ چیز را حل نشده نگذارید

متولدین ماه خرداد

امروز دلتان می خواهد به هر جایی که راه شما را با خودش می برد بروید، اما خیلی هم سرخوش و بیخیال نباشید و حواستان به عزیزان و نزدیکانتان باشد. شاید یکی از آنها به توجه شما نیاز داشته باشد و چند وقتی باشد که او را نادیده گرفته اید و حالا وقتش رسیده باشد که جبران کنید. امروز سرشار از انرژی هستید، پس با قدرت تمام به کارهایتان رسیدگی کنید. آیا تا به حال به تمام ویژگی هایی که از شریک زندگی خود انتظار دارید فکر کرده اید؟ امشب زمان بسیار مناسبی است که به این موضوع بیندیشید و حتی تمامی خصوصیات مورد نظرتان را بنویسید. همچنین به جزئیات و کارهای روزانه عقب افتاده نیز رسیدگی کنید.

متولدین ماه تیر

حالت احساساتی که در آخر هفته داشته اید با شما همراه است. اما امروز دیگر وقت این چیزها نیست. هفته کاریتان را با قدرت تمام شروع کنید و انجام کارهای عقب افتاده خانه را نیز در برنامه امروزتان قرار دهید. امروز به سلامتی خودتان نیز رسیدگی کنید و به یوگا و یا یک پیاده روی طولانی بروید. بعد از آن هم خودتان را به یک اسموتی کم کالری مهمان کنید. امشب از لحاظ عاطفی و عشقی بسیار خوش شانس هستید و در فرصتی بی نظیر برای برقراری ارتباط احساسی با کسی که دوستش دارید هستید. احساسات خود را صادقانه و کامل با او در میان بگذارید. اگر مجرد هستید حتی می توانید کمی جسارت به خرج داده و به کسی که دوستش دارید درخواست ازدواج بدهید. وقتی احساسات واقعیتان را بیان کنید هیچ چیز برای باختن نخواهید داشت، صداقت امشب چراغ هدایت شما خواهد بود.

متولدین ماه مرداد

امروز به مکان ها و مهمانی های بسیاری دعوت خواهد شد، اما تمایلی به پذیرش هیچ یک از آنها نخواهید داشت و بیشتر دلتان می خواهد به کارها و وظایفتان رسیدگی کنید. اما سعی کنید کار و تفریح را با هم در تعادل نگاه دارید، سیاره حاکم بر شما این نیاز به تفریح را در وجودتان ایجاد می کند. بد نیست از آن همه دعوت یکی را گلچین کنید، دوستانتان از شما انتظار دارند، بدون شما نمی شود. امشب شب خانه و خانواده است. در خانه بمانید و به همسرتان رسیدگی کنید. اگر کمی عصبی هستید هم سعی کنید این حالت را به عشقتان انتقال ندهید و خودتان را کنترل کنید. سری به اصول فنگ شویی بزنید و خانه تان را تبدیل به آشیانه عشق و سرشار از انرژی مثبت کنید.

متولدین ماه شهریور

امروز حسابی خودتان را درگیر کار می کنید و حتی شب که به خانه می روید هم بخواهید بخشی از پرونده های کاری را با خود به خانه ببرید، اما مطمئن باشید که اعضای خانواده از این کار شما استقبال نخواهند کرد و حتی شاید کمی هم دلخور شوند. اگر این کار خیلی واجب است طوری برنامه ریزی کنید که حتما زمانی را هم با خانواده بگذرانید، خودتان به خوبی از اهمیت این مسئله آگاه هستید. به وضعیت زناشویی خود از زاویه جدیدی فکر کنید و برای تقویت روابطتان وقت بگذارید. اگر مجرد هستید با دوستان خود در ارتباط باشید، شاید از طریق آنها بتوانید با شخص جدیدی آشنا شوید، در این حین نظر آنها را هم بپرسید و بخواهید شما را راهنمایی و حمایت کنند. اگر متاهل و در یک رابطه عاطفی هستید دست از خود خواهی برداشته و کمی از زاویه دید عشقتان به قضایا بنگرید.

متولدین ماه مهر

امروز اخبار اقتصادی خوبی دریافت خواهید کرد و ذهنتان با سرعت تمام درگیر برنامه ریزی برای چگونه خرج کردن این پول خواهد شد. اگر با احتیاط رفتار نکنید ممکن است قبل از این که پول به دستتان برسد آن را خرج کرده باشید. سعی کنید بخشی از آن را پس انداز یا سرمایه گذاری کنید و بخش دیگر را آنگونه که دلتان می خواهد خرج کنید. نمی توانید تصمیم بگیرید که آیا باید به ظاهر کلی امور توجه کنید و یا باید روی جزئیات نیز کار کنید. سعی کنید روی هر دو جنبه قضیه کار کنید و به تعادل برسید. امروز بعد از کار با عشقتان یک برنامه دونفره آرامش بخش را در نظر بگیرید. یک شام خوشمزه با گلدانی پر از گل های خوشبو و موسیقی آرام شاید تمام آن چیزی باشد که امشب به آن نیاز دارید. اگر نمی توانید همدیگر را ببینید برای او پیام های عاشقانه بفرستید و خوشحالش کنید.

متولدین ماه آبان

امروز خودتان هم از این همه هوش و خلاقیتی که دارید به تعجب در خواهید آمد. شاید دلتان بخواهد توانایی های خود را در کارهای هنری مثل نقاشی و یا نوشتن یک داستان، امتحان کنید. قابلیتی که دارید نتایج خوبی برای شما در بر خواهد داشت چرا که الهه خلاقیت در کنار شما خواهد بود. شاید امروز دلتان بخواهد احساسات عمیق خود را با یکی از نزدیکانتان در میان بگذارید، اما بازخوردی که دریافت می کنید ممکن است به اعتماد به نفس شما آسیب برساند. اما فکرش را هم نکنید، شما واقعا آدم تحسین برانگیزی هستید. برای متاهل ها امشب شبی رمانتیک و سرشار از شور و هیجان خواهد بود. بهتر است نیازهایتان را با شجاعت و صراحت تمام با همسرتان در میان بگذرانید.

متولدین ماه آذر

امروز شما در جدال بین وظایف و خواسته های شخصیتان گرفتار خواهید بود. اگر در مدیریت زمان مهارت کافی داشته باشید می توانید به هر دوی آنها نیز رسیدگی کنید. وجدان کاری زیادی که دارید شما را از تفریح و بازیگوشی باز می دارد، اما همه گاهی به استراحت نیز نیاز دارند و الان شما نیاز شدیدی به وقت گذاشتن برای خودتان دارید. این که تمام تلاش سختی که کرده اید تنها نتیجه اندکی داشته است شما را ناراحت خواهد کرد، اما دلسرد نشوید، شما بیش از آنچه که خودتان فکر می کنید به دست آورده اید. آیا در رابطه عاطفیتان چیزی از گذشته وجود دارد که هنوز حل نشده باقی مانده است؟ امروز فرصت مناسبی برای رسیدگی به این مسئله است. بعضی از بحث ها و مشکلات باید حل شده و برای همیشه بسته شوند تا بتوانید آغازی نو داشته باشید.

متولدین ماه دی

خودتان را دست کم نگیرید. شما کافی است بخواهید چیزی را به دست بیاورید، هر چقدر هم که جاه طلبانه باشد معمولا به هدفتان خواهید رسید. امروز کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید، زمانی که مشکلات در خانه و محل کار به شما فشار می آورند این مسئله را مرتب به خودتان یادآوری کنید. زیاد به خودتان فشار نیاوردید و نیازی که به استراحت دارید را برآورده کنید. به مسائل اقتصادیتان خوب دقت کنید، ممکن است صورتحساب یا قسطی را سهوا از قلم انداخته باشید. از خودتان بپرسید که آیا کسانی که با آنها رفت و آمد دارید به بهتر شدن روحیه شما کمک می کنند یا روی آن تاثیر منفی می گذارند. سعی کنید امشب را همراه با عشقتان در کنار آنهایی که حالتان را خوب می کنند بیرون بروید. تا آخر شب خواهید دید که این دیدار چه تاثیر مثبتی روی رابطه شما و عشقتان نیز خواهد داشت.

متولدین ماه بهمن

امروز ذهن خلاقتان دوباره فعال شده و سرشار از ایده های تازه است. جلوی جریان هجوم ایده ها را نگیرید و همه آنها را دانلود کنید. اما یادتان باشد فعلا ایده هایتان را برای خودتان نگه دارید و با کسی در میان نگذارید، چون در بیان آنها خیلی موفق نخواهید بود. افرادی که ایده های شما را درک نمی کنند ممکن است پروژه هایتان را دست کم گرفته و به آنها آسیب بزنند. ابتدا ایده هایتان را پردازش کرده و سپس با شخص مناسب در میان بگذارید. امشب را در خانه نمانید و همراه با عشقتان خیابان های شهر را زیر و رو کنید. سعی کنید در زمان مناسب در جای مناسب باشید و به یاد داشته باشید که ارتباط با افراد سطح بالا به رشد شما کمک خواهد کرد.

متولدین ماه اسفند

امروز درگیری ذهنی در رابطه با اهداف طولانی مدت عقب افتاده ای که دارید باعث می شود احساس گناه کنید و از روزتان زیاد لذت نبرید، سعی کنید با وقت گذراندن با دوستان و خانواده از این حالت بیرون بیایید. اگر مدت هاست به فیلم و عکاسی علاقه داشته اید اکنون وقت مناسبی برای شروع به یادگیری و یا فعالیت در این زمینه است. حتی شاید فرصتی برای فعالیت حرفه ای در این زمینه برای شما فراهم شود، اگر علاقه تان حقیقی است به هر قیمتی که شده این موقعیت را از دست ندهید. در مورد رابطه عاطفی خود چه فکری می کنید؟ به خواسته ها و غرایز خود وفادار باشید و احساسات حقیقی خود را نادیده نگیرید. مجردها ممکن است فرصت های جدیدی به دست بیاورند.

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه