10 فروردين 1403



فال روزانه 12 اردیبهشت 94

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

متولدین ماه فروردین

امروزموج های مثبت از خود منتشر کرده و در ارتباطات عالی عمل می کنید. خیلی راحت می توانید حرف های خود را با دوستان و همکارانتان در میان بگذارید و با آنها در هماهنگی کامل به سر می برید.

آنها جذب ایده ها و شادی شما می شوند و شما نیز همینطور. در استفاده از استعدادها و خلاقیتتان هیچ مرزی برای شما وجود ندارد. اخیرا خیلی خودتان را درگیر کار و خسته کرده اید، بد نیست گاهی استراحتی به خودتان بدهید. عصر را روی کاناپه مورد علاقه تان لم بدهید، یک چای گرم بنوشید و کتابی که دوست دارید را بخوانید. اگر بین شما و همسرتان دلخوری به وجود آمده است خیلی زود او را ببوسید و از دلش در بیاورید. فضا را از تشنج در بیاورید تا بعدازظهر و شبی لذت بخش را با هم بگذرانید. بد نیست به پیاده روی در زیر نور ماه بروید.

متولدین ماه اردیبهشت

رویای شب گذشته را به یاد داشته باشید، حتی آن را یک جا بنویسید، طی چند روز آینده می تواند الهام بخش خوبی برای شما باشد. امروز به سلامت جسم و روان خود اهمیت بدهید و برای خودتان خرج کنید، غذای سالم و خوشمزه بخورید، دسته گلی خوشبو بخرید و روی میز بگذارید و از عطر آن لذت ببرید، عود روشن کنید. گاهی این کارها لازم است و خودتان خوب می دانید چه نتیجه مثبتی روی سلامت روانی شما خواهد داشت. امروز از طرفی جور در آوردن دخل و خرج ذهنتان را به خود مشغول کرده است، از طرف دیگر نیز دلتان می خواهد برای عشقتان هدیه ای خریده و او را خوشحال کنید. مجبور نیستید هدیه بزرگی بخرید، با پول کم نیز می توانید برای عشقتان شادی بخرید. مخصوصا به خانم های اردیبهشتی توصیه می شود به مناسبت روز مرد هم که شده حتما این کار را در برنامه خود قرار دهند.

متولدین ماه خرداد

موفقیت می تواند از راه های مختلفی به دست بیاید، لازم نیست حتما برای به دست آوردن آن هر روز از 8 صبح تا 5 بعد ازظهر کار کنید. امروز ذهن خلاق شما به جنبش درآمده است و ایده های فوق العاده ای به فکرتان می رسند. حتی یک دقیقه از وقتتان را حرام نکنید، به رویاهایتان به دقت بیندیشید، شاید از این طریق راه جدیدی برای رسیدن به موفقیت به دست بیاورید. شما استعداد زیادی در سخن گفتن و قانع کردن دیگران دارید و به ویژه شوخ طبعی شما همه را تحت تأثیر قرار می دهد. امروز دلتان نمی خواهد هیچ کاری کنید، حالا که روز تعطیل است با خیال راحت می توانید تنبلی کنید. هرچقدر دلتان می خواهد بخوابید و تمام روز را با عشقتان در خانه بمانید، غذا بخورید، چرت بزنید و از بیکاری مطلق لذت ببرید.

متولدین ماه تیر

امروز را سعی کنید در آرامش کامل و در کنار عزیزان خود بگذرانید و از قرار ملاقات های غیر ضروری با افرادی که علاقه چندانی به آنها ندارید اجتناب کنید. امروز بهترین انتخاب ممکن برای شما ماندن در خانه و کنار عزیزان، خوردن یک غذای خانگی خوشمزه و تماشای یک فیلم خوب می تواند باشد. تا جای ممکن ریلکس کنید تا باتری هایتان شارژ شوند و  بتوانید یک هفته سرشار از انرژی را آغاز کنید. انجام کارهای شخصی عقب افتاده تان را هم در برنامه امروزتان قرار دهید. و البته و مهمتر از همه گذراندن زمانی لذت بخش در کنار عشقتان است. همراه با او سرگرمی های مشترکتان را انجام دهید، به پارک بروید، قدم بزنید یا چند قسمت از سریال مورد علاقه تان را ببینید.

متولدین ماه مرداد

امروز دوست دارید وقت خود را در گروه های شلوغ دوستان بگذرانید. بهترین زمان برای دیدار با دوستان جدید و قدیمی است.دلتان حسابی هوس مهمانی و دورهمی کرده است. بهترین لباستان را بپوشید و مثل همیشه ستاره مجلس باشید. شخصیت جادویی شما همه را به سوی شما جذب می کند. پس اگر مجرد هستید حسابی حواستان را جمع کنید امروز می تواند روزی سرنوشت ساز برای شما باشد. فکر می کردید اوضاع با نامزدتان خیلی خوب است و همه چیز دارد طبق نقشه پیش می رود اما نشد؟ نگران نباشید، اوضاع تحت کنترل است، فقط یک وقفه کوتاه پیش آمده است. شما با توانایی ویژه ای که در سخن دارید دل همه را خیلی راحت به دست می آروید. صبور باشید و دانه هایی که کاشته اید خیلی زود جوانه خواهند زد.

متولدین ماه شهریور

درست است که امروز روز تعطیل است، اما ممکن است درگیری های کاری نگذارند وقتتان را آنطور که دوست دارید با تفریح و مهمانی بگذرانید. اما خوب می توانید طوری برنامه هایتان را هماهنگ کنید که هم به کارتان برسید و هم از تعطیلی لذت ببرید. اما یادتان باشد که امروز کار در اولویت است. خوب است زمانی را به ملاقات با مشتری های احتمالی و شرکای تجاریتان اختصاص دهید. شما شدیدا به دنبال امنیت و احترامی که کسب سرمایه برای شما خواهد داشت هستید، پس مجبورید برای کارتان وقت بگذارید و کمتر غر بزنید. شاید امروز نرسید آن زمانی که دلتان می خواهد را همراه با عشقتان بگذرانید و نتوانید به آنچه که دلتان می خواسته برسید، اما اصلا ناراحت نباشید، روزهای رمانتیک تری در راهند.

متولدین ماه مهر

امروز پلک هم نزنید و با تمام وجود از زیبایی های زندگی لذت ببرید. هیچ نوع مشکل و سختی برای شما در راه نیست. امروز تا می توانید از این فرصت بهره مند شوید و جام لذت بخش زندگی را تا آخرین جرعه بنوشید. همه چیز آنگونه که شما دلتان می خواهد خواهد بود. امروز فرهنگ های مختلف، غذاها و فیلم ها و موسیقی خارجی برای شما بسیار جذاب خواهند بود، پس خودتان را به یک ضیافت دعوت کنید. امروز حتما همراه با عشقتان به یک پیاده روی طولانی بروید و خیلی مفصل با او حرف بزنید. مسائل جدی رابطه تان را مورد بحث قرار دهید و در مورد اینکه رابطه تان به چه سویی پیش می رود و تعهداتی که نسبت به یکدیگر دارید صحبت کنید.  اگر نامزد هستید می توانید از این فرصت استفاده کرده و راجع به ازدواج صحبت کنید، زمان آن رسیده است که او نیز خودش را با شما هماهنگ کرده و راه بیاید.

متولدین ماه آبان

وضعیت اقتصادی شما به زودی از طریق ترفیع و یا به صورت جایزه رو به بهبود خواهد گذاشت، اما بهتر است فعلا شروع به ولخرجی نکنید و تنها با این امید که اوضاع قرار است به زودی بهتر شود به روال عادی زندگیتان ادامه دهید. امروز کمی از گارد حفاظتی خود خارج شوید و خواهید دید که از این کار لذت خواهید برد. هرچند بدبینی مخصوص عقرب همچنان با شما همراه خواهد بود اما باور کنید بعضی ها واقعا لیاقت اعنماد شما را دارند. آیا در رابطه خود از حرف زدن مداوم بی آنکه به گفته ها عمل شود خسته شده اید؟ شاید وقت آن رسیده است که خودتان وارد عمل شوید. یخ رابطه تان را بشکنید و اگر از آنچه می خواهید مطمئن هستید، با عشقتان حرف بزنید و از او بخواهید تکلیف رابطه تان را مشخص کند.

متولدین ماه آذر

تنها ماندن در خانه؟ امروز اصلا به شما پیشنهاد نمی شود. با چند تا از دوستان خوش مشرب و ماجراجوی خود در شبکه های اجتماعی قرار بگذارید و در شهر بگردید یا برنامه یک پیک نیک خارج از شهر را بچینید. امروز وقت خوبی برای آپدیت کردن نرم افزارها، راه اندازی یک وبلاگ و یا آغاز یک دوستی آنلاین می تواند باشد. امروز وقت خوبی برای مشخص کردن خط قرمزها و اهداف موجود در رابطه تان با عشقتان می تواند باشد. در مورد مسائل جدی رابطه عاطفی خود بحث کنید. چه مجرد باشید و چه متأهل امروز زمان بسیار خوبی برای مشخص کردن مرزها در رابطه است. برنامه هایی که دارید را باهم مورد بحث قرار دهید. البته این اصلا نشانه بدی نیست، حتی عشقتان امروز ممکن است با فرستادن گل یا پیام های عاشقانه شما را خوشحال کند.

متولدین ماه دی

امروز تعطیل است، یادتان که نرفته؟ انقدر خودتان را با کار درگیر نکنید، زمانی هم برای استراحت و تفریح بگذارید. اشکالی ندارد اگر آن خرده کارها را زود تمام کنید، اما بلافاصله خودتان را برای بیرون رفتن و تفریح آماده کنید. یکی دو ساعتی را هم صرف تمیزکردن خانه و کارهای شخصی کنید و از نتیجه کار لذت ببرید. امروز فرصت خوبی برای همراستا کردن اهداف و برنامه هایتان نیز هست. آیا به اندازه کافی روی هدفتان متمرکز شده اید یا چیز ناشناسی شما را باز می دارد؟ زمان آن رسیده است که متمرکز و مصمم باشید. شخصی را که به عنوان انتخاب احتمالی خود برای آغاز یک رابطه عاطفی در نظر دارید را خوب مورد بررسی قرار دهید. آیا او را واقعا می خواهید یا تنها با احساساتی زودگذر روبرو هستید. با نامزدتان در مورد تعهدات مشترکتان با صراحت تمام صحبت کنید.

متولدین ماه بهمن

امروز سرشار از خلاقیت و ایده های نو هستید و می توانید از قالب کهنه خود خارج شوید. به ذهن خودتان اجازه رهایی بدهید و جلوی آن را نگیرید چرا که تحت تأثیر انرژی کیهانی امروز ممکن است با ایده ای درخشان و بی نظیر مواجه شوید. نگران کاربردی بودن آن نباشید، برای فکر کردن به این جنبه های قضیه تمام روز های آینده را وقت دارید، امروز فقط ایده پردازی کنید. چه کسی کتاب قوانین عاشقی را نوشته است؟ این شما هستید که باید کتاب قانون خودتان را بنویسید. امروز فرصت مناسبی است برای این که مرزها را در رابطه خود مشخص کنید. چنانچه مجرد و به دنبال عشق هستید انعطاف پذیر باشد. فقط از روی ظاهر افراد تصمیم نگیرید و در مورد آنها قضاوت نکنید، وگرنه ممکن است مورد خوبی را از دست دهید.

متولدین ماه اسفند

امروز به حرف قلبتان گوش کنید اسفنی های عزیز. تا می توانید وقتتان را صرف خانه و خانواده کنید و این روز فوق العاده را بی آنکه احساسات خود را مخفی کنید، همراه با عزیزان و دوستانتان بگذرانید. ممکن است احساس تله پاتی با یکی از دوستان مؤنث خود داشته باشید، اگر حس می کنید که مشکلی دارد از او سراغی بگیرید و حمایتش کنید. آیا حرفی در دلتان است که دنبال فرصت مناسب می گردید تا به عشقتان بگویید؟ امشب بهترین زمان برای گفتن حرف هایی است که در دلتان سنگینی می کنند. تحت شرایط کیهانی فعلی می توانید در مکالماتی که با عزیزانتان دارید خیلی مصمم و متمرکز باشید. پس چنانچه مشکلی در کار است وقت آن رسیده که با همسرتان حرف بزنید و با صراحت مشکلتان را بگویید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه