09 فروردين 1403



شخصیت شناسی بر اساس گروه خونی

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

شخصیت شناسی بر اساس گروه خونیدرست مانند طالع بینی، از روی گروه خونی هم می توان تا حدودی به شخصیت افراد پی برد. در سال 1900 دانشمند استرالیایی به نام کارل لندستینر 4 نوع گروه خونی کشف کرد.

در ژاپن، مردم گروه خونی را ابزاری برای شخصیت شناسی یکدیگر به کار می برند به گونه ای که مقاله های بسیاری در این زمینه چاپ می شود. اگر به ژاپنی ها بگویید که از گروه خونی خود بی خبر هستید، تعجب خواهند کرد. اما به راستی گروه خونی درباره شخصیت شما چه می گوید؟ 

 
 
گروه خونی O

شما مانند پروانه ای در اجتماع پرواز می کنید. فرد خلاقی هستید با اعتماد به نفس بالا، که همیشه مرکز توجه قرار می گیرد. جذابیت تان زبانزد خاص و عام است و همیشه تاثیر مثبتی بر دیگران می گذارید. زندگی تان هدفمند و با نظم خاص خود پیش می رود. سرسختی که در زندگی دارید، شما را در رسیدن به اهداف تان یاری می دهد. شما رهبری توانا هستید. با افرادی که گروه خونی Oو AB دارند، ارتباط خوبی برقرار خواهید کرد. شغل هایی که برای شما مناسب است: بانکداری، سیاست مدار، وزیر، ورزشکار، بازرگان.
 
گروه A

رایج ترین گروه خونی دنیا، A است. شما فردی آرام، درون گرا و مضطرب هستید. کمال گرا، خجالتی و حساس بودن از دیگر خصوصیات شما است. افکار شما ثابت و منطقی است. شنونده خوبی هستید و نسبت به رنگ ها و چیزهای اطرافتان توجه نشان می دهید. دوست دارید با مد پیش روید اما هیچگاه لباس های پر زرق و برق و جلف به تن نمی کنید. شما فردی رمانتیک هستید که دنیای خیالی را به واقعیت ترجیح می دهد. افرادی که گروه خونیA  دارند، با گروه خونی مشابه وAB  سازگارترند. انتخاب های مناسب شغلی برای شما: حسابدار، کتابدار، اقتصاددان، نویسنده، برنامه نویس کامپیوتر و مقاله نویس.
 
گروه خونی B

رایج ترین گروه خونی پس از A،  Bاست. شما زندگی هدفمندی دارید و بلندپروازی تان شما را در رسیدن به آرزوهایتان یاری می دهد. فرد جذابی هستید که بیرون رفتن از خانه را به ماندن در آن ترجیح می دهید. خواندن ذهن دیگران برایتان آسان است. حامی خوبی هستید که دوست ندارید سر موضوعات کوچک با دیگران بحث کنید. فردگرایی شما موجب شده بتوانید راه زندگی خودتان را به تنهایی انتخاب کنید. فردی خوش بین و قوی هستید که با گروه خونی B و AB ارتباط خوبی برقرار خواهید کرد. شغل های مناسب شما: آشپزی، آرایشگر، رهبر ارتش، روزنامه نگار و مجری تلویزیون.
 
گروه خونی AB

تنها 2-5% جمعیت دارای این گروه خونی هستند. افرادی که این گروه خونی را دارند، افرادی دو قطبی هستند که هم خصوصیات گروه خونیA  و همB  را در خود دارند. شما احتمالا فردی خجالتی، مردد، راز دار و اهل گشت و گذار هستید. همیشه در جایی که دیگران به شما احتیاج دارند، حضور خواهید داشت. در کارهایتان منطقی و مستعد هستید و سعی می کنید آنها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. طرز برخورد شما معمولا جدی است. صبوری، تمرکز و دانایی تان قابل تحسین است. فردی با گروه خونی AB، با تمام گروه خونی ها هماهنگی دارد. شغل های مناسب شما: وکیل، معلم، کارمند فروش و مددکار اجتماعی.
 
 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه