31 فروردين 1403



لذت یک عروسی بی دغدغه

0.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.50 (1 رای)

اپلیکیشن نوعروساز روزی که فکر ازدواج برای اولین به ذهننتون خطور میکنه ما همراه شما هستیم، خیلی نگرانی ها ذهنتون رو مشغول کرده، و خیلی برنامه ها دارید، قطعاً نیاز به یک مشاور کار بلد دارید که بتونه به وقت بهترین راهنمایی و مشاوره رو در اختیارتون بزاره خصوصاً اینکه تجریه خوبی داشته باشه، و خدماتش هم رایگان باشه و تازه با کلی خدمات دهنده عروسی هم در ارتباط باشه، و اینجاست که ما با شما هستیم.

نوعروس

 

 

لذت یک عروسی بی دغدغه با دفترچه برنامه ریزی عروسی

از روز بله گفتن و تعیین تاریخ روز عروسیه که دغدغه و استرس شما هم برای برگزاری مراسم عروسیتون واقعی میشه. از دوست و آشناها می پرسین که چه طوری برای کارهاشون برنامه ریزی کردن، از همه کمک میخواین و بازهم استرس دارین. هر چی روزها میگذره و به تاریخ موعود نزدیک تر میشین، بیشتر این حس رو دارید که همه کارها مونده و جفت و جور نمیشه . . .
ولی... این مژده رو بهتون بدیم که نوعروس، سخت ترین قسمت برگزاری مراسم عروسیتون یعنی برنامه ریزی برای این مراسم خاطره انگیز رو با دفترچه برنامه ریزی آسون کرده. شما میتونید حداقل شش ماه قبل از برگزاری مراسم با دانلود رایگان این دفترچه از بخش هدیه های سایت نوعروس، با برنامه ریزی دقیق طوری کارها رو پیش برید و امور عروسی  رو به سرانجام برسونید که انگار حرفه ای ترین تیم ودینگ پلنر مراسمتون رو برگزار کرده. از برنامه دعوت میهمانان و  سفارش کیک تا انتخاب آهنگ برگزیده عروسیتون ، از اینکه چطوری و با کی ها عکس یادگاری داشته باشین تا زمان مناسبِ رسوندن کارت دعوت مراسم به میهمانان جشن... همه و همه در دفترچه برنامه ریزی به صورت یکجا برای همراهی شما نوعروسان در مهم ترین شب زندگیتون آماده شده است.


لیست مستطاب خرید جهیزیه از سیر تا پیاز

شاید خیلیا بگن مهریه رو کی داده ، کی گرفته؛ اما برای جهیزیه تا حالا همچین چیزی رو نشنیدین. از قدیم ندیم هم رسم بر این بوده که دختر خانم ها برای مراسم ازدواج جهیزیه تهیه میکردن، حالا شما بگیرید کم یا زیاد یا با کمک خانواده ها یا بالاخره بین زوج های مدرن امروزی خود عروس و داماد؛ بالاخره باید بدونید که چی لازم دارید تا زندگیتون رو تو خونه عشق باهاش شروع کنید. تیم نوعروس براتون یک لیست خرید جهیزیه آماده کرده و به صورت رایگان برای دانلود تو سایت نوعروس گذاشته که بیا و ببین. از ریز تا درشت وسایل خونه و زندگی رو براتون لیست کردیم و مهم تر از همه اینکه بین لوازم ضروری و غیر ضروری هم با رنگ خوشگل صورتی فرق گذاشتیم تا اگر کسی خواست فقط ضروریات یک زندگی عاشقانه رو تهیه کنه بدونه چی لازم داره و چی رو لازم نیست بخره.
 


نوعروس مجموعه ای از ابزارها رو در مقوله عروسی برای شما فراهم کرده تا از لحظه تصمیم گیری برای ازدواچ تا بعد از عروسی و زندگی زیر یک سقف و خونه دوست داشتنی با شما و همراه شما باشه. قطعا با یه گشت و گذار کوتاه در سایت نوعروس و دیدن بخش های جذاب سایت یکی از دوستای همیشگی آن خواهید شد.

به شبکه های اجتماعی نوعروس در فیس بوک و اینستاگرام سر بزنید و هر روز با جدید ترین اخبار و پست های جذاب آن همراه باشید.

حتی میتونید اپلیکیشن نوعروس رو نصب کنید و بهترین عکس ها و خاطراتتون رو با نوعروس به اشتراک بگذارید.

و یا عضو باشگاه نوعروس بشید و از امکاناتی که نوعروس برای شما فراهم کرده استفاده کنید.

ضمناً نوعروس یک بخش ویژه مخصوص عروس خانم های عزیز و دختر خانم های در آستانه ازدواج داره که میتونید در این بخش شرکت کنید و برای شب عروسیتون کلی ایده ی جذاب دریافت کنید.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه