10 فروردين 1403



۷ راه کاهش وزن به روش طب سنتی

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

 به نقل از فارس، علی حسینی در مورد راههای کاهش وزن به روش طب سنتی گفت:یکی از راههای کاهش وزن مصرف زنجبیل در برنامه غذایی روزانه است.به طوری که مصرف 3 بار در هفته آن متابولیسم بدن را بالا می‌برد و در گروه چربی‌سوزها و کالری‌سوزهایی است که کاهش وزن را سرعت می‌بخشد.

وی ادامه داد: مصرف سالاد به همراه زنجبیل یا رنده زنجبیل در ماست، اشتهای افراد را قبل از خوردن غذا کم می کند.

این متخصص طب سنتی همچنین بر مصرف سرکه برای چاشنی سالاد و غذا به جای سس تاکید کرد و گفت: مصرف سرکه نیز در کاهش وزن تاثیر دارد.

حسینی ادامه داد: در طب سنتی مصرف چای گیاهی در کاهش وزن و ایجاد خلق و خوی آرام موثر است به همین دلیل به افرادی که رژیم غذایی لاغری دارند توصیه می شود در کنار رژیم خود مصرف این چای های گیاهی را در برنامه خود داشته باشند تا دچار بدخلقی نشوند.

وی افزود: بنابراین مصرف این چای های گیاهی علاوه بر خواص چربی‌سوزی، خواص آرامش‌بخشی هم دارند البته مصرف 2 تا 3 فنجان روزانه تاثیر موثری خواهد داشت.

این متخصص طب سنتی تصریح کرد: یکی دیگر از راههای لاغری مصرف سبزی جعفری به همراه هویج است به این صورت که مصرف این نوشیدنی در میان وعده، میزان کلسترول خون را کاهش داده و در تنظیم قند خون هم موثر است.

حسینی بر مصرف میوه در طول روز تاکید کرد و ادامه داد:همچنین نوشیدن آب سبزیجاتی مانند کلم و کرفس به‌عنوان بهترین چربی‌سوزهای گیاهی توصیه می‌شود.

وی گفت: یکی دیگر از روشهای کاهش وزن، نوشیدن آب و عرقیات گیاهی چربی‌سوز است چراکه نوشیدن آب، سرعت متابولسیم بدن را افزایش می دهد.

این متخصص طب سنتی گفت: از دیگر راههای کاهش وزن این است که سرعت غذا خوردن را کاهش دهیم این کار باعث می شود تا سرعت حرکت غذا در مدت زمان گوارش افزایش یابد و میزان ترشح هورمون ‏های سیری بیشتر شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

بامیه خانگی با کیفیت قنادی

دوستان من علاوه بر مقادیر و طرز تهیه، تمام نکته هایی که از اساتید یاد گرفتم و یادم مونده 😉 رو عنوان میکنم. امیدوارم نتیجه براتون رضایت بخش باشه.

شربت بار زولبیا و بامیه

دوستان همونطور که میدونید شربت بار برای زولبیا و بامیه با باری که برای شیرینی های دیگه یا باقلوا درست میکنیم کمی متفاوت و غلبظ تر است.

نان بربری خانگی

نان بربری خانگی با کیفیت و ماندگاری مناسب را به راحتی با رسپی زیر در منزل تهیه کنید

پیراشکی کرمدار ( دونات کرمدار )

این پیراشکی های خوشمزه و رسپی بسیار راحت و روان آن تقدیم نگاه زیبای دوستان مامی سایتی عزیز! امیدوارم از تهیه ش لذت ببرید.

کرم لبو

کرم لبو، خوشمزه و اسموتی هست با مزه غالب و واضح لبو که میتونه یکی از دسرهای شب #یلدا باشه، من این کرم رو با برگه های خشک لبو تزئین…

پیش غذای لبو و بروکلی

یه #پیش_غذای خاص، متفاوت و مناسب برای سرو در کنار غذاهای گوشتی #مدرن که میتونه گزینه مناسبی برای میهمانی شب #یلدا باشه.

سلامت

بخشهای دیگر مامی سایت!

  • نوروزانه

  • شب یلدا

آخرین نظرات کاربران

سعید
بسیار مفید بودو من از ان استفاده کردم
somy
بنظر خیلی خوب و خوشمزه میاد
من اینو به حلوای لبو ترجیح میدم واقعا

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه

کاربران آنلاین