31 فروردين 1403



برای لاغر شدن رژیم سخت نگیرید

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

Healthy Food 09یکی از راه های #لاغر شدن این است که از گرفتن #رژیم های سخت جلوگیری کنید. در این مقاله اطلاعاتی در مورد همین موضوع برای شما عزیزان معرفی می کنیم.

محققان( Cornell Food and Brand Lab ) تحقیقی انجام دادند تا عادت‌های کوچکی که این دسته از افراد در زندگی‌ خود دارند و رفتارهایی که رعایت می‌کنند تا وزن کم کنند یا وزن ثابتی دارند را پیدا کنند. آن‌ها از شرکت کنندگان سوال‌هایی در مورد رژیم غذایی، ورزش و عادت‌های روزانه شان پرسیدند.

دکتر ( Brian Wansink ) از مدیران این تحقیق می‌گوید: می‌خواستیم ببینیم چه تفاوت عادتی و رفتاری بین این دو گروه از افراد است؛ کسانی که به شدت به رژیم و ورزش و کالری‌های مصرفی خود حساس‌اند و کسانی که به با فراغ بال و بدون حساسیت غذا می‌خورند و وزن مناسبی هم دارند.

برای انجام این تحقیق، محققان شرکت کنندگان را به دو گروه تقسیم کردند، کسانی که رژیم سخت نمی‌گیرند و وزن مناسبی دارند و کسانی که برای داشتن وزن مناسب همیشه رژیم سخت می‌گیرند.

محققان متوجه شدند که گروه اول غذایی با کیفیت بهتر می‌خورند، غذای خود را در خانه درست می‌کنند و وقتی احساس سیری می‌کنند دست از غذا می‌کشند. همچنین اگر غذایی را زیاد بخورند، احساس گناه نمی‌کنند و از غذا خوردن بیشتر لذت می‌برند. نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که بیشتر از اینکه به فکر کالری و مقدار غذا باشید، بیشتر به کیفیت غذا اهمیت دهید.

Healthy Food 09

وزن مناسب

۳۵ درصد از کسانی که وزن مناسبی دارند، گفته‌اند که هر روز برای ناهار سالاد مصرف می‌کنند و ۶۵ درصد از آن‌ها گفته‌اند که هر روز برای شام سبزیجات می‌خورند و هفت درصد هم اذعان داشتند که گیاهخوارند.

با اینکه خوردن چیپس و شیرینی به عنوان میان وعده می‌تواند لذت بخش‌تر باشد ولی ۴۴ درصد از این افراد گفتند که از میوه و خشکبار به عنوان میان وعده استفاده می‌کنند.۴۲ درصد از این افراد گفتند که بین ۵ تا ۷ روز در هفته ورزش می‌کنند و ۷۴ درصد گفتند که اصلا رژیم نمی‌گیرند.

پس اگر می‌خواهید ورزن کم کنید، بهتر است عادت‌های این گروه را هم در نظر داشته باشید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه