10 فروردين 1403



معرفی بهترین مواد غذایی برای لاغر شدن سریع و آسان

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

Styling tips forskinny girlsهمه افراد به ویژه خانم ها دنبال روش هایی برای #لاغر شدن هستند. در این مقاله معرفی بهترین مواد غذایی برای لاغر شدن سریع و آسان را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

می خواهیم مواد غذایی سالمی که برای شما خوب است را به شما پیشنهاد  کنیم. اگر شما در از دست دادن وزن خود جدی هستید این مواد برای سلامتی شما خوب است،مواد فاقد چربی،کم کربوهیدرات و فاقد گلوتن و تکه ایی ازنان شیرینی میوه ایی ولی ما تنها 6 ماده ی غذایی رابه جای مواد گفته شده به شما معرفی می کنیم.

 

1.گلابی

بنا به تحقیقات جدید منتشرشده در مجله تغذیه و صنایع غذایی، یک عدد گلابی در روز ممکن است مرض چاقی را در ابتدای راه  نگهدارد.این مطالعه نشان می داد کسانی که  این میوه را به طور منظم مصرف می کنند 35%کمتر نسبت به کسانی که این میوه را مصرف نمی کنند به چاقی مبتلا می شوند حتی اگر هر دو گروه سطح فعالیت و مصرف کالری یکسانی داشته باشند. توضیحات احتمالی: گلابی دارای فیبر بالایی می باشد که مطالعات نشان می دهد این ماده به کاهش وزن کمک می کند.

 

2.بادام:

یک روز بدون میان وعده، مانند خوردن یک ساندیچ  PB&J (ساندویچ کره بادام زمینی+ مربا)  بدون کره یا بادام زمینی است-کاملا خسته کننده.
بنابراین، هنگامی که تحقیقات مجله بین المللی چاقی به ما برای داشتن میان وعده بادام چراغ سبز نشان می دهد، ما شاد می شویم. این مطالعه نشان داد افرادی که هر روز 70 عدد بادام (علاوه بر رعایت رژیم غذایی کم کالری)می خورند 18% از وزن بدن خود را در 6 ماه کم می کنند. محققان می گویند این ماده غذایی حاوی چربی اشباع نشده،پروتیین و فیبر است که احساس سیری را طولانی تر می کند. البته به شرط آنکه بادام ها خام، خشک بو داده و بدون نمک باشند.

 

3.چای سبز:

 چای سبز برای سلامتی مفید است و از بیماری های قلبی؛سرطان ودیابت نوع2 جلوگیری می کند. محققان تغدیه بالینی از مجله ی امریکا دریافته اند افرادی که چای سبز مصرف می کنند حدود 3پوند در 12 هفته از دست می دهند حتی اگر آنها یک سری تغییرات در رژیم غذایی خود ایجاد کرده باشند. در حال حاضر شما می توانید از دست دادن وزن خود از این طریق را به لیست خود اضافه کنید. همچنین در مصرف کنندگان چایی کاهش توده بدنی کاهش نسبت دور کمر به باسن کاهش چربی بدن بیشتر از مصرف کنندگان غیر چایی می باشد.محققان دریافته اند کافیین و کاتچین (نوعی آنتی اکسیدان موجود در چایی) افزایش سوختن کالری، افزایش اکسیداسیون چربی را تا 24ساعت بعد مصرف کاهش می دهد.

Styling tips forskinny girls


4.سس سالسا:

خبر خوب، طرفداران فوق العاده گرم سالسا: عنصر زبان سوز مورد علاقه شما می تواند آتش سوخت و ساز بدنتان را زیاد کند. تحقیقات ارائه شده در انجمن بیوفیزیکی در نشست سالانه سال 2015 نشان داد که افزودن کپسایسین (ماده ایی که دلیل تندی فلفل است) به یک رژیم غذایی با چربی بالا مانع افزایش وزن می شود. این مطالعه خاص بر روی موش انجام شد، اما تحقیقات قبلی بر روی انسان مصرف مکمل کپسایسین یافته های مشابه به همراه داشت. این ترکیب به نظر می رسد تا توانایی بدن را برای سوزاندن چربی و تبدیل آن به انرژی را افزایش دهد.


5.شیر:

ما می دانیم که شما به چی فکر می کنید،این خیلی خوب است که درست باشد!!! تحقیقات مجله آمریکایی تغذیه بالینی نشان داده است که زنانی که هر روز حداقل یک وعده های شیر کامل یا پنیر خوردن کاهش خطر ابتلا به اضافه وزن نسبت به زنانی کهاین کار را نمی کنند داشته باشد. در حالی که تحقیقات بیشتر در این مورد نیاز است، نویسندگان این مطالعه معتقدند مواد لبنی پر چرب ممکن است رضایت بخش تر باشد،اما باعث می شود که از مواد دیگر مفید کمتر استفاده کنید. اسیدهای چرب درمواد لبنی نیز ممکن است در تنظیم هورمون ها و به نوعی سرعت سوخت و ساز  نقشی ایفا کنند.


6.تخم مرغ:

فورا یک دانه تخم مرغ بر روی اجاق قرار دهید تا بپزد!!!!یک مطالعه در مجله کالج آمریکایی تغذیه منتشر شده نشان می دهد که خوردن تخم مرغ برای صبحانه (به جای نان شیرینی حلقوی یا غلات) گرسنگی و پرخوری را در تمام روز نگه می دارد .پروتئین کمک می کند تا شما را در بخشی سیری باقی بمانید چرا که حرکت معده را از طریق کربوهیدرات آهسته ترمی کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه