09 فروردين 1403



آیا گن های لاغری واقعا لاغر می کنند؟

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

genelaghariبسیاری از افراد به ویزه خانم ها برای #کاهش #وزن از گن های لاغری استفاده می کنند. اما آیا گن های لاغری واقعا لاغر می کنند؟

دکتر محمدرضا عبدالحسینی, یک فلوشیپ جراح درون بین و چاقی با بیان اینکه استفاده از گن‌های لاغری به مدت طولانی موجب کاهش وزن نمی‌شود، عنوان کرد: استفاده از گن‌های لاغری تاثیری در کاهش سایز و لاغری ندارد و گن تنها به عنوان مکمل در روش‌های لاغری محسوب می‌شود.

توضیح:(فلوشیپ یا دوره تکمیلی تخصصی یکی از دوره‌های تحصیلی دانشگاهی در رشته های پزشکی می باشد که پس از تکمیل دوره رزیدنسی گذرانده می‌شود. معمولا براى هر رشته تخصصى پزشکي در چند موضوع عمده دوره هاى فلوشيپى در نظر گرفته مي شود که متخصصان واجد شرايط مى توانند در آن شرکت کرده و فارغ التحصيل شوند.در حالت کلی به تحصیلات تکمیلی که بعد از اخذ تخصص پزشکی گرفته میشود فلوشیپ میگویند. فلوشیپ جراحی سرطان معده به معنی طی تحصیلات تکمیلی در مورد سرطان معده و تحقیق در مورد آن توسط یک متخصص ارتوپدی است.)

 استفاده از گن‌ زمانی موثر خواهد بود که با ورزش و رژیم غذایی همراه باشد در غیر این‌صورت هیچ گونه نتیجه مطلوبی به همراه نخواهد داشت.

genelaghari

به افرادی که شاخص توده بدنی آن‌ها بین ۲۵ تا ۳۵ باشد توصیه می‌شود ورزش کنند و از رژیم غذایی که پزشک به آن‌ها توصیه کرده پیروی کنند. اما افرادی که شاخص توده بدنی آن‌ها بیش از ۳۵ باشد باید مورد جراحی قرار بگیرند.

عدد شاخص توده بدن از تقسیم وزن بر مجذور قد فرد محاسبه می‌شود. اگر نمایه توده بدنی که اصطلاحا به آن BMI گفته می‌شود بین 20 تا 25 باشد، فرد دارای وزن طبیعی است. اما اگر این میزان بین اعداد 25 تا 30 باشد فرد دچار اضافه وزن است و اگر بیش از 40 باشد فرد در مرز چاقی قرار دارد و اگر بیش از این مقدار باشد فرد دچار چاقی مفرط شده است.

تبلیغاتی که برای گن‌های لاغری در ماهواره انجام می‌شود هیچ گونه تائیده علمی ندارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه