10 فروردين 1403



ترفندهایی برای لاغری و کاهش وزن سریع

2 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.00 (1 رای)

Weight loss for women#لاغری و #کاهش #وزن آرزوی بسیاری از افراد چاق است! در این مقاله ترفندهایی برای لاغری و کاهش وزن سریع را برای شما عزیزان ارائه می دهیم.

برای کاهش وزن تان به جای هله هوله‌ها از میوه‌های تازه استفاده کنید

یک راه عالی برای جلوگیری از دردهای گرسنگی، بدون مصرف کالری اضافی، پیدا کردن جایگزین‌های کم کالری برای تنقلات چاق کننده است. میوه‌های تازه، یک میان وعده ایده آل هستند زیرا آنها سبک، خوشمزه و شیرین می‌باشند. فقط در سر راهتان به محل کار، چند عدد سیب یا پرتقال بگیرید و هر بار احساس گرسنگی کردید، یکی را بخورید.

شما می‌توانید چند میوه گرمسیری را قطعه قطعه کنید و با آن، یک سالاد سالم درست کنید یا مواد مغذی وعده غذایی سالمتان را افزایش دهید. به غیر از سیب و پرتقال، موز، گریپ فروت، گلابی و طالبی را نیز امتحان کنید. این میوه ها، منبع خوبی از ویتامین C و فیبر هستند و کالری کمی نیز دارند.

 
ساندویچ درست کنید

ساندویچ ها، یک وعده غذایی اصلی و مهم می‌باشند، بخصوص برای افرادی که سرشان آنقدر شلوغ است که وقت ندارند بنشینند یک وعده غذا بخورند. ما توصیه می‌کنیم که با استفاده از مواد تازه و کم کالری، ساندویچ هایتان را از قبل آماده کنید. مواد تشکیل دهنده مورد علاقه ما برای ساندویچ عبارتند از کاهو، گوجه فرنگی، خیار و پیاز سفید.

برای تهیه یک ساندویچ سیر کننده و کم کالری، پروتئین های خالص مانند ماهی تن، تخم مرغ آبپز یا سینه مرغ را اضافه کنید. فقط مطمئن شوید که بیش از حد نمک، مایونز و ادویه های چاق کننده نزنید تا محتوای کالری ساندویچ تان پایین بماند.

 
هیدراته بمانید

شاید ساده ترین راه برای متناسب ماندن، نوشیدن مقدار زیادی آب باشد. بدن انسان از ۶۰ درصد آب تشکیل شده است و شما باید مایعاتی که از طریق عرق کردن از دست می‌دهید را جایگزین کنید. نوشیدن آب، سرعت سوخت و ساز را افزایش خواهد داد و سموم را از روده ها دفع خواهد کرد. همچنین باعث می‌شود که بیشتر احساس سیری کنید، بنابراین پرخوری نمی‌کنید. ما توصیه می‌کنیم که برای خوش اندام ماندن، هر روز حداقل ۲ لیتر آب بنوشید.

Weight loss for women

 
با صندلی، تمرینات ورزشی انجام دهید

برای باشگاه رفتن وقت ندارید؟ آیا می‌دانستید که می‌توانید بدون ترک میز کارتان، ورزش کنید؟ اگر مدت زیادی پشت میز کارتان هستید، چندین بار در روز تمرینات صندلی را انجام دهید تا متناسب بمانید. می‌توانید با یک جستجو، بصورت آنلاین تمرینات صندلی ساده ای را یاد بگیرید که می‌شود در زمان رسیدن به کارهایتان، انجام دهید.

این، یک راه عالی برای جای دادن تناسب اندام در ساعات کاری تان است. بهترین چیز در مورد تمرینات صندلی این است که آنها پشت درد و گردن درد را تسکین می‌دهند وفشار را از روی مفاصل بر می‌دارند.

 
از نوشیدنی‌های ناسالم پرهیز کنید

از نوشیدنی های گازدار و آب طعم دار یا نوشابه های ورزشی و نوشیدنی هایی که کالری زیادی دارند، پرهیز کنید. ما توصیه می‌کنیم برای رفع تشنگی تان فقط از آب ساده استفاده کنید. اگر باید قهوه بنوشید، آن را ساده و با مقدار بسیار کمی شکر درست کنید. اگر نمی‌توانید قهوه صنعتی یا فراپه را کاملا از رژیم غذایی تان حذف کنید، مصرف آنها را کاهش دهید.

هنگامیکه بیرون غذا می‌خورید، غذایتان را از منوی سفارشی (منویی که اجزایش جداجدا سفارش داده می‌شوند) سفارش دهید، نه از میان کمبوها، بنابراین در مصرف نوشابه های گازدار یا چای سرد، زیاده روی نمی‌کنید.

 
تنقلات سالم را در دسترس قرار دهید

هنگامیکه عجله دارید و باید در یک محدوده زمانی مشخص کاری را انجام دهید، دوست دارید که تنقلات، سالم، کم کالری و در دسترستان باشد. ما توصیه می‌کنیم که یک کیسه پلاستیکی شامل میوه های خشک و انواع آجیل‌ها را با خود به محل کارتان ببرید. آنها را در کشوی میزتان نگه دارید. این تنقلات، سالم و کم کالری هستند و سطح قند خون شما را ثابت نگه خواهند داشت، بنابراین پرخوری نمی‌کنید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه