10 فروردين 1403



خونریزی بعد از بارداری Lochia

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بعد از تولد نوزاد مایعی از بدن شما خارج می شود که Lochia نامیده می شود. این مایع خون و بافتی است که از رحم شما جدا شده است و این امر در زایمان طبیعی و سزارین اتفاق می افتد.

رنگ لوچیا در طول زمان تغییر میکند. در سه چهار روز ابتدایی قرمز رنگ است و به تدریج صورتی - قهوه ای می شود. معمولاً میزان لوچیا در هفته سوم پس از زایمان کاهش چشمگیری می کند. اگر شما لخته های زیادی از دست دادید، حتماً با پزشک خود مشورت کنید به شما توصیه می شود در ابتدای این دوران از نواربهداشتی های سایز بزرگ برای راحتی بیشتر استفاده کنید زیرا حجم ترشحات در روزهای ابتدایی غیر قابل پیش بینی است.

قاعدگی های سنگین و نامنظم:

بعد از تولد نوزاد، توقف و شروع دوباره سیکل قاعدگی بستگی به شیردهی شما نیز دارد.

اگر شما به نوازد خود شیر می دهید، معمولاً سیکل قاعدگی شما تا زمان شیردهی متوقف می ماند البته این امر به این معنی نیست که شما در این دوران مجدداً باردار نمی شوید! بسیاری از زنان بلافاصله بعد از بارداری شروع به تخمک گذاری می کنند. پس اگر تمایلی به بارداری مجدد ندارید در این دوران دقت کنید تا از وسایل جلوگیری كننده بارداری استفاده کنید.

همانگونه که سیکل قاعدگی هر فرد منحصر به فرد است بازگشت مجدد به سیكل قاعدگی بعد از بارداری نیز منحصر به فرد است. بعد از زمانی که قاعدگی شما متوقف شد، ممکن است قاعدگی شما بصورت سنگین تری بازگشت داشته باشد. شما برای کنترل این مورد به یکسری از محصولات برای احساس راحتی نیاز دارید که جذب بالا و راحتی زیادی برای شما به ارمغان بیاورد.

 

گردآوری و ارائه: مامی سایت

منبع: www.adpvuokko.com

 

مطالب مرتبط:

 


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه