10 فروردين 1403



فواید رابطه جنسی در دوران بارداری

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

pregnants e xدر این مقاله از مامی سایت قصد داریم اطلاعاتی راجع به #رابطه جنسی در دوران #بارداری و فواید آن به شما همراهان خوب و همیشگی مامی سایت ارائه دهیم. از شما عزیزان دعوت می کنیم درادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

به نقل از مامی سایت دلایلی که در زیر برای شما عنوان می‌کنیم، شما را متقاعد خواهد کرد که رابطه زناشویی در دوران بارداری مفید است.

دلیل اول رابطه جنسی در دوران بارداری : ارگاسم‌تان بسیار لذت‌بخش خواهد بود

بسیاری از زنان دوست دارند که باز هم ارگاسم را در زمان بارداری‌شان تجربه کنند. برخی از زنان، برای اولین بار ارگاسم چندگانه را در دوران بارداری خود تجربه می‌کنند. زیرا در این دوران، خون‌رسانی به دستگاه تناسلی و رحم در آخرین حد خودش است و در نتیجه قدرت تحریک‌ پذیری بسیار بالا است.

 
دلیل دوم رابطه جنسی در دوران بارداری : افزایش غریزه جنسی در این دوران

مطالعات نشان می‌دهند که 40 درصد از زنان، در دوران بارداری‌شان نسبت به زمان‌های دیگر علاقه بیشتری به برقراری رابطه داشته‌اند. علت این تمایل، افزایش ترشح هورمون‌های استروژن و پروژسترون است. پستان‌ها در این دوران بزرگ‌تر و تحریک پذیرتر می‌شوند و به علاوه دیگر نیازی نیست نگران راه‌های پیشگیری از بارداری باشید.

 pregnants e x


دلیل سوم رابطه جنسی در دوران بارداری : باعث کاهش استرس می‌شود

ارگاسم باعث افزایش آدرنالین در خون و در نتیجه کاهش استرس می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهند که ارگاسم باعث کاهش فشار خون و حتی کاهش خطر سکته قلبی می‌شود. بنابراین، رابطه زناشویی به افزایش خواب شما نیز کمک می‌کند.

 
دلیل چهارم رابطه جنسی در دوران بارداری : به زنده نگه داشتن رابطه زناشویی کمک می‌کند

همانطور که می‌دانید، رابطه زناشویی موفق، نقش اثرگذاری در زندگی هر زوجی بازی می‌کند. با برقراری رابطه در دوران بارداری، نه تنها به حفظ این رابطه کمک می‌کنید، بلکه به خاطر ترشح هورمونی به نام اکسی‌توسین در خون، احساس نزدیکی بیشتری به همسرتان می‌کنید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه