نظر سنجی 76 امین مسابقه عکاسی مکمل
Like Tree1Likes

موضوع: ايروبيك

نمایش نتایج: از 9 به 16 از 63
صفحه 2 از 8 نخستنخست 12345 ... آخرینآخرین
  1. #9

    Re: ايروبيك

    من سالهاست که ورزش می کنم ،گاها متاسفانه بینش وقفه افتاده ولی سعی کردم ترک نشه.به نظر من ورزش مثل نفس کشیدن واجبه چه از نظر روحی چه از نظر جسمی .کساییکه ورزش می کنن می دونن من چی میگم.ولی متاسفانه تو ایران تمام باشگاهها اصولی کار نمی کنن. با اینکه مربی ها باید دوره های لازم رو بگذرونن ولی قوانین رو همه شون رعایت نمی کنن.کساییکه می خوان ایروبیک یا بدنسازی کار کنن .روزای اول شرایط فیزیکی خودشون رو برای مربی بگن .اگه کمر درد یا زانو درد یا... دارین بگین تا مربی بگه کدوم حرکتا براتون خوب نیست و به جاش باید چه حرکتی رو انجام بدین. یا با فیزیو تراپ مشورت کنین که بدونین چه حرکتهایی براتون بده.یا اگه مشکلی ندارین ولی بعد از حدود یه ماه می بینین کمر درد یا پادرد پیدا کردین یه سری حرکتها رو نباید انجام بدین.البته این نباید دلیل بشه که ورزش نکنین.ولی با آگاهی بیشتر شروع به ورزش کنین.

    هیچ اتفاقی در دنیا اتفاقی نیست.

  2. #10
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۸۸/۰۸/۱۶
    نوشته ها
    7
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    0
    پسند کرده
    0

    Re: ايروبيك

    من خودم از ارديبهشت سال 87 در كلاسهاي ايروبيك شركت ميكنم البته به دليل كارمند بودن فقط بعدازظهرها ميتوانم كلاسهاي باشگاه هفته اي 3 روز است كه من فقط دو روز شركت ميكنم در طي اين دو سال وزنم كاملاً ثابت بوده و تغييري نكرده است چون به روال قبلي غذا ميخورم مشكلي هم از لحاظ درد عضلات برايم پيش نيامده است. از لحاظ روحي هم كاملاً مفيد است پيشنهاد ميكنم تمامي كساني كه در حال حاضر در اين كلاسها شركت ميكنند با هم در ارتباط باشيم و تبادل نظر بكنيم از نظر باشگاه در شهرهاي مختلف كيفيت سالنها و هر چه كه مفيد باشد
    I ask
    I believe
    then
    I receive

  3. #11
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۸۸/۰۷/۲۸
    نوشته ها
    25
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    4
    پسند کرده
    0

    Re: ايروبيك

    دوست جونا سلام . من يكساله كه كلاس ايروبيك ميرم. خيلي ورزش با نشاطيه . اما بايد به اين نكات توجه كنيد.
    1- به كلاس ايروبيك به چشم سالن مد نگاه نكنيدد و هدفتون تنها نشاط و رو فرم اومدن بدنتون باشه.
    2- قبلش يه غذاي سبك بخورين چون در حين ورزش كلي انرژي مصرف مي كنين. مثلاً يه ساندويچ كوچولو با يه آب سيب
    3- در حين ورزش حتماً چند بار آب بخورين
    4- اگر پا يا عضلاتي از بدنتون درد ميكنه به مربي بگين تا بعضي از حركات رو انجام ندين .
    5- به عقيده من بجز تردميل از بقيه دستگاهها استفاده نكنين. چون هر كدوم از اين دستگاهها مخصوص عضله سازي براي يه جاي خاصي از بدنه و ماها كه اين مطلب رو نميدونيم همينطوري سرخود از اين دستگاهها استفاده مي كنيم و يه وقت متوجه ميشيد و مي بينيد كه بازوهاتون پهن شده يا قفسه سينتون باز و پهن شده و اينها براي زنها اصلاً قشنگ نيست . من حتي از دمبل هم استفاده نميكنم.
    6- اگر براي كاهش وزن اروبيك مي كنين. خيلي موثره اما يادتون باشه كه اگه اين ورزش رو كنار بزاريد از اولش هم چاقتر ميشين.

    من ذاتاً اهل ورزش نيستم اما از وقتي كه ايروبيك ميرم عاشق اين رشته شدم و به همه توصيه ميكنم . اميدوارم همتون شاد و سالم و سرحال باشيد
    راستي بچه ها اگه كسي كلاس ايروبيك در آب رفته ، لطفاً يه كمي در موردش برامون توضيح بده.

  4. #12
    مدیر بازنشسته
    فاطمه مامی نیکو آواتار ها
    عضویت: ۱۳۸۸/۰۴/۲۸
    محل سکونت
    کانادا
    نوشته ها
    1,171
    میزان امتیاز
    16
    پسند شده
    818
    پسند کرده
    2

    ویترین مدال ها

    Re: ايروبيك

    نازی جون من رفتم....من همه جور ورزشی و امتحان کردم....این یکی خیلی مفرحه....بیشتر هم انرژی سوخته میشه....همون حرکات ایروبیک هست که توی آب انجام میشه....اینجا من دیدم که توی قسمت عمیق هم با جلیقه میرن و روی آب معلق انجام میدن....کلا ورزش باحالیه :)))
    کسانی که به زندگی دیگران نور هدیه می دهند، روزی صاحب خورشید خواهند شد.....
    یک دوست برای روشنائی یک دنیا کافیست....

  5. #13
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۸۸/۰۸/۱۶
    نوشته ها
    7
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    0
    پسند کرده
    0

    Re: ايروبيك

    من هم كلاس ايروبيك در آب رفتم ما با كمربند در جاي عميق كار ميكردم همان ورزشهائي كه در سالن انجام ميشه در آب انجام ميديم البته هفته اي دو جلسه بود كه بعضي جلسات با كش و توپ هم ورزش ميكرديم ولي من شنيدم خيلي باعث لاغر شدن شكم و سينه ها ميشه
    در ضمن يه چيزي در مورد ايروبيك بگم اگه كسي فقط حركات نرمشي بدون دستگاههائي مانند تردميل انجام بده باعث تغيير شكل بدن نميشه
    I ask
    I believe
    then
    I receive

  6. #14
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۸۸/۰۴/۲۷
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    135
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    214
    پسند کرده
    257

    Re: ايروبيك

    نقل قول نوشته اصلی توسط rozhin704
    من هم كلاس ايروبيك در آب رفتم ما با كمربند در جاي عميق كار ميكردم همان ورزشهائي كه در سالن انجام ميشه در آب انجام ميديم البته هفته اي دو جلسه بود كه بعضي جلسات با كش و توپ هم ورزش ميكرديم ولي من شنيدم خيلي باعث لاغر شدن شكم و سينه ها ميشه
    در ضمن يه چيزي در مورد ايروبيك بگم اگه كسي فقط حركات نرمشي بدون دستگاههائي مانند تردميل انجام بده باعث تغيير شكل بدن نميشه

    وای ایروبیک در آب واقعا عالیه .خیلی هم باعث لاغری میشه
    دوست من اصلا چاق نبود اما ناحیه رونو باسنش بزرگ تر از قسمتهای دیگه ش بود هر کاری میکرد آب نمیشد وحتی رژیم هم تاثیر نداشت.فک کنم سلولیت میگن بهش!

    خلاصه فقط دوماه رفت ورزش تو آب تمام اضافی های پایین تنه ش آب شد!!!!خیلی خوش اندام شد
    هر کس نزدیک خونه شون هس بره و استفاده کنه واقعا عالیه

    یه سئوال عزیزم:
    ینی چی که ایروبیک بدون دستگاه تغییری تو بدن ایجاد نمیکنه؟!

  7. #15
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۸۸/۰۴/۲۷
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    135
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    214
    پسند کرده
    257

    Re: ايروبيك

    نقل قول نوشته اصلی توسط فاطمه مامی نیکو
    نازی جون من رفتم....من همه جور ورزشی و امتحان کردم....این یکی خیلی مفرحه....بیشتر هم انرژی سوخته میشه....همون حرکات ایروبیک هست که توی آب انجام میشه....اینجا من دیدم که توی قسمت عمیق هم با جلیقه میرن و روی آب معلق انجام میدن....کلا ورزش باحالیه :)))
    آره دکتر فاطمه جون:))

    خیلی عالیه

    البته اینجا هم تو عمق زیاد (4متری)ورزش میکنن
    ربطی هم به این نداره که شنا بلدی یا نه!

    چون با کمک بالشتک های بادی که یه دونه پشتشون میزارن میرن تو اب
    اولش دوستم میگفت خیلی ترسناک بود چون اون شنا بلد نبود ولی بعدش میگه عادت میکنی و خیلی حال میده:))

  8. #16
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۸۸/۰۸/۱۶
    نوشته ها
    7
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    0
    پسند کرده
    0

    Re: ايروبيك

    نقل قول نوشته اصلی توسط parivash
    یه سئوال عزیزم:
    ینی چی که ایروبیک بدون دستگاه تغییری تو بدن ایجاد نمیکنه؟!
    ببين عزيزم من فقط كلاس ايروبيك ميرم يعني يه جور حركات آمادگي جسماني. البته بعضي از باشگاهها داراي تايمهاي يك و نيم ساعته هستند كه 45 دقيقه وروزش و 45 دقيقه كار با دستگاههائي مثل تردميل، دوچرخه فضائي، دمبل و ... هست منظورم اين دستگاهها بود كه باعث ايجاد عضله ميشن و ماهيچه ها رو سفت ميكنن و اگه يه روزي چاق شدين لاغر شدن به سختي انجام ميشه ولي ورزش ايروبيك به تنهائي من تا به حال كسي رو نديدم چاق كنه بلكه باعث خوش هيكل شدن ميشه
    I ask
    I believe
    then
    I receive

صفحه 2 از 8 نخستنخست 12345 ... آخرینآخرین
  • موضوعات مشابه

    1. چگونه يك مهماني ترتيب دهيم
      توسط najma در انجمن سفره آرایی و تزئینات میز غذا و سفره هاي مناسبتي - Decorated Fo
      پاسخ: 685
      آخرين نوشته: ۱۳۹۵/۰۷/۱۱, ۰۲:۴۲ بعد از ظهر
    2. كارهاي گرافيك ديجيتالمونو اينجا ميذاريم
      توسط ماتی در انجمن هنرهای تجسمی - Visual Arts
      پاسخ: 186
      آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۰۶/۱۰, ۰۷:۲۰ بعد از ظهر

    مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •  

    محاسبه ي شاخص توده ي بدني

    وزن به کيلـو گـرم
    قد به سانتي متر

    شاخص توده ي بدني
    بازه ي وزني مناسب شما