نظر سنجی 76 امین مسابقه عکاسی مکمل
شارژ کلوب هاي مامي سايت
بازارچه کالاي دست دوم رسانه مامي سايت
Like Tree698Likes

موضوع: عطر و ادکلن

نمایش نتایج: از 2,545 به 2,552 از 2555
  1. #2545
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۸۸/۰۵/۰۲
    نوشته ها
    195
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    309
    پسند کرده
    242
    نقل قول نوشته اصلی توسط ariana60 نمایش پست ها
    سلام دوستان
    کسی عطر اویدنس ایوروشه رو استفاده کرده ؟ اگه استفاده کردین میشه نظرتون رو بگید ؟
    ممنون

    من داشتم گلم .بوش فوق العادست ولی متاسفانه ماندگاری زیادی نداره
    ariana60 این نوشته را پسندیده.

  2. بانک بند ناف
  3. #2546
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    نوشته ها
    4
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    2
    پسند کرده
    0

    عطر

    نقل قول نوشته اصلی توسط talia نمایش پست ها
    من داشتم گلم .بوش فوق العادست ولی متاسفانه ماندگاری زیادی نداره
    عطر اویدنس اون قدیمیش که عکس گال رو جعبش داره از مدل جدیدش بهتری مدل جدیدش بدون گل هست و ماندگاریش کمتر . من ماه قبل از اینجا گرفتم کفتم مدل قدیمیشو بده داشت .
    عطر زنانه شیرین ایوروشه اویدنس Yves Rocher Evidence for women

  4. #2547
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    نوشته ها
    14
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    1
    پسند کرده
    0
    وقتی عطر به مشکلی برای سلامتی تبدیل می*شود

    همگی در چنین موقعیت هایی بوده ایم: وقتی در یک آسانسور با مسافری گیر افتادیم که بیش از حد از عطر استفاده کرده و مجبورتان می*کند که نفس خود را تا باز شدن درب*ها نگه دارید. یا وقتی در رستوران در کنار فردی که بوی عطرش طعم غذای شما را خراب می*کند به گروگان گرفته شده*اید و یا هنگامی که بوی عطر کسی در سالن سینما به شما حمله*ور شده و تنها راه چاره*تان این است که سر خود را در پاپ کرن فرو ببرید.

    عطر می*تواند مایه*ی لذت کسی باشد که از آن استفاده می*کند، ولی استفاده*ی بیش از حد از آن می*تواند باعث آزار دیگران شود. گرچه معمولاً از عطر برای افزایش جذابیت استفاده می*شود، به همان اندازه برای دفع دیگران نیز شانس دارد چرا که بو و رایحه کاملاً سلیقه*ای است.
    پس دیوانگان عطر چه باید بکنند؟
    "لیزی پست"؛ نبیره*ی زنی که به چندین نسل کمک کرده تا کلاس خود را حفظ نمایند، می*گوید "ساده باشید". " این که خودتان بویش را حس نمی*کنید، به این معنی نیست که بقیه هم نمی*توانند"
    نظر پست این است که عطر را یکی دو بار اسپری کنید یا روی نقاط نبض خود را با مقادیر کمی از آن تر کنید. پیشنهاد او این است که حین مصاحبه*ها، سفر با هواپیما، رستوران رفتن و ورزش از حداقل عطر استفاده کنید، یا اصلاً استفاده نکنید.
    آیه جون این نوشته را پسندیده.

  5. #2548
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    نوشته ها
    14
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    1
    پسند کرده
    0

    چه طور برای یک خانم عطر انتخاب کنیم؟

    از هر بانویی که بپرسید به شما خواهد گفت که عطر او درباره شخصیت و استایل او با شما حرف می زند. انتخاب عطر برای افراد باید یک تجربه شخصی باشد لذا اهمیت زیادی دارد که درباره این فرآیند خیلی فکر کنید، تا این که خود به خود در انتخاب عطر برای خانم ها بهترین بسته بندی یا بالاترین قیمت عطر را در نظر داشته باشید. وقت بگذارید تا سلیقه و عادت های یک زن را بدانید و رایحه هایی که او را جذب می کند بشناسید تا بتوانید عطری پیدا کنید که او دوست داشته باشد.
    انتخاب عطر:
    1- در نظر داشته باشید که روزهایش را چه طور سپری می کند. زنان شاغل که زمان زیادی را همراه با همکاران در اداره سپری می کنند ، به عطرهای لطیف علاقه مندند که بر روی پوست استعمال می شوند همچون بوی لطیف مشک یا رایحه ملایم گلها. یک زن فعال که زمان زیادی را در محیط بیرون صرف می کند، به احتمال زیاد از رایحه های تازه و طبیعی همچون عطر ملایم مرکبات یا رایحه اقیانوس که برای مردان و زنان استعمال می شود بسیار لذت می برد. زنی که بیشتر از محیط خانگی و زندگی خانوادگی لذت می برد، علاقه مند به عطرهای عمیق است که شخصیت و عادت های او را نشان می دهند همچون بوی استوایی شیرین یا عطر قوی کهربا.
    2- علاقه های او را مد نظر داشته باشید. اگر بانوی شما به دنبال افتتاح گالری ها و تماشای نمایش های انتخابی موزیکال است، عطرهایی را می پسندد که منحصر به فرد و تند هستند مثلا عطر تند شرقی انتخاب مناسبی برای اوست. برای دخترهای اجتماعی که عاشق خرید، مهمانی و کنسرت راک هستند، اصلا نباید با انتخاب یک عطر ملایم با رایحه ای میوه ای همچون تمشک شیرین دست به انتخاب اشتباه بزنید. اگر بانوی زندگی شما بالغ و جاافتاده است و طرفدار آشپزخانه و کتاب های خوب است، بوی ملایم گل ها و عطرهایی با رایحه خوارکی را مد نظر داشته باشید مثل عطر سنبل و وانیل.
    3- درباره سن فکر کنید. خانم های جوان و نوجوانان می توانند عاشق بویی باشند که هنرپیشه محبوب یا ستاره پاپ مورد علاقه شان استفاده می کنند. بانویی که در دهه های سی عمر خود است جذب عطرهای همدوره خود می شود که توسط طراحان محبوب درست شده است در حالی که زنان جاافتاده تر ممکن است دوستدار عطرهای کلاسیکی باشیند که به بوی همیشگی و آشنای آنها تبدیل شده است.
    انتخاب شما باید منعکس کننده بوهای محبوب او باشد. وقتی در حال انتخاب عطر برای یک فرد خاص هستید، مهم است عطری را انتخاب کنید که او دوست دارد تا عطری که خود شما به شخصه ترجیح می دهد. می توانید به عطرهایی که او در حال حاضر استفاده می کند توجه کنید و از عطرهایی که می دانید دوست دارد ایده بگیرید. به عنوان مثال، اگر از صابون های کلاسیک معطر با یک رایحه ملایم استفاده می کنید، احتمالا عطری را دوست دارد که ملایم ، شیرین و مقاومت ناپذیر باشد مثل واریته های مختلف گل ها و میوه ها.
    اگر بانوی مورد نظر شما، کلکسیونی از محصولات آرایشی زیبایی با رایحه وانیل، دارچین و زنجبیل استفاده می کند، پس طرفدار عطرهای گرم با بوهای خوراکی است. اگر خامه او پر از بوی گل هایی است که از خوشبوکننده های هوا یا نرم کننده پارچه و لباس متصاعد می شود، پس عطرهایی را دوست خواهد داشت که بوی یاس، یاسمن یا رز را با خود داشته باشند.
    چه طور برای یک خانم عطر انتخاب کنیم؟





  6. #2549
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    نوشته ها
    14
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    1
    پسند کرده
    0
    رنگ، صدا، رایحه
    معرفی خانه مونا دی اوریو
    "مونا دی اوریو" در سال 1969 و در شهر "آنسی" فرانسه دیده به جهان گشود. روحیات هنری و علایق خاص دی اوریو از همان سنین کودکی توجه همگان را به خود جلب کرد و او در سال های بعد گستره بیشتری از تفکرات و توانایی های خود را به نمایش گذاشت. دی اوریو که علاقه بسیاری به موسیقی، نقاشی و ادبیات داشت؛ موفق به اخذ مدرک هنرهای زیبا و ادبیات شد اما ملاقات وی با یکی از اسطوره های عطرسازی؛ مسیر زندگی وی را دگرگون کرد. علاقه مونا دی اوریو به عطر و دنیای روایح؛ همانند عشق ورزیدن او به دیگر شاخه های هنری؛ ریشه در دوران کودکی وی داشت. جایی که وی با پس انداز خود موفق به خرید یک بطری از عطر "گرلن ل هئو بلو" می شود. دی اوریو در سال 1987 موفق به ملاقات با هنرمند بزرگ؛ "ادموند رودنیتسکا"؛ می شود. رودنیتسکا مسئولیت تعلیم و آموزش دی اوریو را می پذیرد و مونا دی اوریو افتخار شاگردی این عطرساز جاودانه را پیدا می کند.
    رودنیتسکا تمام مهارت ها و شیوه های بویایی که یک عطار لازم دارد را به مونا دی اوریو می آموزد و او را با تمام نوت های عطرسازی و ویژگی های بویایی آن ها در حالات مختلف؛ آشنا می کند. دی اوریو تا زمان مرگ رودنیتسکا از آموزش های این استاد بزرگ بهره می گیرد و پس از درگذشت رودنیتسکا؛ نقش بسزایی در همراهی خانواده رودنیتسکا در اداره کمپانی "آرت اِت پارفوم" که توسط رودنیتسکا راه اندازی شده بود؛ ایفا می کند.
    مونا دی اوریو پس از ملاقات با طراح و هنرمند صاحب سبک و خلاق؛ "ژِروئن اوده سوژتوئن"؛ و به پیشنهاد این هنرمند؛ خانه عطرسازی "مونا دی اوریو" را با هدف خلق آثاری هنری که با ایده پردازی های دو طرف آفریده می شوند؛ راه اندازی کرد. طبیعت، نور و هنر؛ سه عنصر اصلی تمامی آثار مونا دی اوریو است که با به کارگیری حجم بالای ترکیبات طبیعی گرانبها و بعضا کمیاب؛ که در بالترین سطح کیفی تهیه شده اند؛ ساخته می شوند. توانایی ویژه مونا دی اوریو در ارائه فرمول هایی کوتاه اما عمیق و اثرگذار که همه عناصر در هماهنگی و میزانی دقیق کنار یکدیگر قرار می دهد؛ همچون همراه سازی نور و تاریکی است که در نهایت به ارائه عطرهایی انجامید که تمامی حواس را مسحور و شیفته خود می سازند و نمایشی متفاوت از فضای دیگر آثار به اجرا می گذارند.
    ادامه

  7. #2550
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    نوشته ها
    14
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    1
    پسند کرده
    0
    آرزوهای خانم هریس معرفی خانه میلر هریس (MILLER HARRIS)

    فعالیت های خانه عطرسازی "میلر هریس" در سال 2000 آغاز شد. بنیانگذار و عطرساز اصلی این خانه؛ "لین هَریس"؛ متولد انگلستان است. آشنایی میلر هریس با جهان عطر از دوران نوجوانی آغاز می شود و او روزهای تعطیل را با کار در یک فروشگاه عطر پشت سر می گذارد. پس از پشت سر گذاشتن دوران تحصیل در مدرسه؛میلر هریس مدتی در لندن به فعالیت های خود در زمینه عطر ادامه می دهد و در قالب همکاری با یک شرکت ساخت روغن های عطرسازی؛ تجربیات جدیدی کسب می کند. هریس که در این دوران علاقه بیشتری به مواد طبیعی و ترکیبات اولیه پیدا می کند؛ تصمیم می گیرد تا با سفر به پایتخت عطرسازی؛ گرس؛ آموخته های خود در این زمینه را افزایش دهد. وی پس از طی کردن دوره های آموزشی؛ به کمپانی "روبرتِت" ملحق می شود و در کنار هنرمندان و اساتید این خانه به یادگیری جزییات و ظرائف ساخت یک ترکیب مشغول می شود. علاوه بر یادگیری تکنیک ها و شیوه های مختلف؛ میلر هریس دیدگاه های انفرادی و اصول خود را با تحقیق و مطالعات گسترده در هنرهای زیبا؛ ارتقا می دهد تا به عطرسازی با بینش و شخصیت مستقل تبدیل شود.
    ادامه



  8. #2551
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    نوشته ها
    14
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    1
    پسند کرده
    0
    رنگ، صدا، رایحه (معرفی خانه مونا دی اوریو MONA DI ORIO)

    "مونا دی اوریو" در سال 1969 و در شهر "آنسی" فرانسه دیده به جهان گشود. روحیات هنری و علایق خاص دی اوریو از همان سنین کودکی توجه همگان را به خود جلب کرد و او در سال های بعد گستره بیشتری از تفکرات و توانایی های خود را به نمایش گذاشت. دی اوریو که علاقه بسیاری به موسیقی، نقاشی و ادبیات داشت؛ موفق به اخذ مدرک هنرهای زیبا و ادبیات شد اما ملاقات وی با یکی از اسطوره های عطرسازی؛ مسیر زندگی وی را دگرگون کرد. علاقه مونا دی اوریو به عطر و دنیای روایح؛ همانند عشق ورزیدن او به دیگر شاخه های هنری؛ ریشه در دوران کودکی وی داشت. جایی که وی با پس انداز خود موفق به خرید یک بطری از عطر "گرلن ل هئو بلو" می شود. دی اوریو در سال 1987 موفق به ملاقات با هنرمند بزرگ؛ "ادموند رودنیتسکا"؛ می شود. رودنیتسکا مسئولیت تعلیم و آموزش دی اوریو را می پذیرد و مونا دی اوریو افتخار شاگردی این عطرساز جاودانه را پیدا می کند.
    ادامه


  9. #2552
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    نوشته ها
    14
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    1
    پسند کرده
    0
    نگرشی جدید؛ عطرهایی برگزیده معرفی خانه دیپتیک (diptyque)

    پاریس، خیابان "سن ژرمن"، سه دوست، سه دنیای متفاوت از طرح ها و ایده ها؛ اما هدفی مشترک؛ عوامل اصلی تأسیس و آغاز به کار فروشگاهی با نام "دیپتیک" در سال 1961 هستند. خانه دیپتیک با هدف ارائه محصولاتی بدیع و ساختارشکن در زمینه مد و طراحی داخلی؛ در این سال توسط سه دانش آموخته مدرسه هنرهای زیبای پاریس راه اندازی شد. "ایو کوئه لون" (طراح داخلی)، "دِزموند نوکس-لیت" (نقاش) و "کریستین گاتروت" (طراح پارچه و لباس)؛ سه هنرمند جوانی بودند که در فروشگاه "دیپتیک" آثار خود را ارائه می کردند. مبلمان و پارچه های طرح دار؛ نخستین محصولاتی بودند که در این فروشگاه عرضه می شدند. همچنین دیپتیک در سال های نخست فعالیت؛ عطرهای وارد شده از انگلستان را نیز ارائه می کرد که این عطرها مانند دیگر آثار این فروشگاه؛ خاص و اغلب نامتعارف بودند.
    فروشگاه دیپتیک در سال 1963 تولید و ارائه شمع های معطر را به فعالیت های خود اضافه کرد و سه هنرمند جوان ایده های عجیب و خلاقانه خود را با ساخت شمع هایی که رایحه آن ها فضای آیین های سنتی و مذهبی را بازسازی می کرد؛ به نمایش گذاشتند. این شمع ها که از خلاقیت و جسارت طراحان و ایده های الهام گرفته شده از سفر به نقاط مختلف؛ از روایحی خاص و تأمل بر انگیز برخوردار بودند؛ روز به روز مورد توجه بیشتری قرار می گرفتند. چندین سال فعالیت در ساخت شمع های معطر؛ تبحر و توانایی بالایی برای سازندگان در زمینه کار با مواد معطر و ترکیبات مختلف به منظور ساخت روایحی عجیب و متمایز؛ به ارمغان آورد و دامنه ایده های این سه هنرمند خلاق و بلند پرواز را توسعه داد. قدم گذاشتن در مسیر خلق آثاری متمایز با فضایی هنری و روایحی طبیعی و عمیق؛ زمینه ساز تولد یکی از خانه های عطرسازی ارزنده و موفق به نام "دیپتیک" شد.




  • مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •  

    محاسبه ي شاخص توده ي بدني

    وزن به کيلـو گـرم
    قد به سانتي متر

    شاخص توده ي بدني
    بازه ي وزني مناسب شما