Thierry de Bachmakov (تیه ری دو باشماکوف)، طراح نامدار و موفق بطری های عطر، از دنیای صنعت و مهندسی، وارد عطرسازی شد و برخلاف بسیاری از طراحان و بنیانگذاران خانه های هنری و نیش که کار خود را با طراحی و ساخت رایحه آغاز می کنند، باشماکوف فعالیت خود در این عرصه را با تمرکز بر طراحی بطری های ویژه و بسیار موفق شروع کرد. برندهای مطرحی همچون "گرلن"، "دیور"، "بولگاری" و "بربری"، تعدادی از عطرهای موفق و محبوب خود را در بطری های طراحی شده توسط باشماکوف به بازار عرضه کرده اند. تیه ری علاوه بر طراحی بطری های عطر، همکاری های ویژه و خاصی با خانه مطرح "لالیک" در زمینه طراحی کریستال و جواهرات داشته است. همچنین او با برند لاکچری و خاص "آسپرِی" همکاری هایی در ساختت اکسسوار چرمی و ساعت در کارنامه خود به ثبت رساند. این طرح مطرح، ایده ها و چارچوب های مد نظر خود را بسیار فراتر از چارچوب مارکت و محدودیت های تجاری می دید. باشماکوف، عطر را پاسداشت تاریخ و سنت ها می داند و از اینرو اعتقاد دارد که روایحی تشکیل شده از مواد مرغوب و بدون توجه به هزینه ها، باید در بطری هایی خوش ساخت و نفیس و درب هایی فاخر و چشم نواز ارائه شوند. به اعتقاد تیه ری، بطری و درب گرانقیمت، دو رکن اصلی در معرفی یک عطر هستند و رایحه عمیق، روایتگر داستانی بدیع از احساسات ناب است. از اینرو در ساخت یک عطر، نباید به مباحث مالی و موفقیت در زمینه فروش و تجارت، توجهی داشت.

تفکر خاص و نگاه ویژه باشماکوف، او را به سوی همکاری با یکی از افسانه های جهان عطر هدایت می کند. "ژان کلود النا"، عطرساز برجسته و بزرگ دوران ما، پس از آشنایی با باشماکوف، کار بر روی ساخت عطرهای ویژه و فاخر مورد نظر این طراح را آغاز می کند. باشماکوف نیز نبوغ و استعداد بی مانند خود را در ساخت بطری هایی ساده اما چشم نواز و درب هایی شکیل و بسیار متفاوت به کار می گیرد تا جهان عطر در سال 2000 شاهد معرفی مجموعه ای گرانقیمت از تلفیق عطرسازی و طراحی با نام "دیفرنت کمپانی" باشد.

- - - Updated - - -

Thierry de Bachmakov (تیه ری دو باشماکوف)، طراح نامدار و موفق بطری های عطر، از دنیای صنعت و مهندسی، وارد عطرسازی شد و برخلاف بسیاری از طراحان و بنیانگذاران خانه های هنری و نیش که کار خود را با طراحی و ساخت رایحه آغاز می کنند، باشماکوف فعالیت خود در این عرصه را با تمرکز بر طراحی بطری های ویژه و بسیار موفق شروع کرد. برندهای مطرحی همچون "گرلن"، "دیور"، "بولگاری" و "بربری"، تعدادی از عطرهای موفق و محبوب خود را در بطری های طراحی شده توسط باشماکوف به بازار عرضه کرده اند. تیه ری علاوه بر طراحی بطری های عطر، همکاری های ویژه و خاصی با خانه مطرح "لالیک" در زمینه طراحی کریستال و جواهرات داشته است. همچنین او با برند لاکچری و خاص "آسپرِی" همکاری هایی در ساختت اکسسوار چرمی و ساعت در کارنامه خود به ثبت رساند. این طرح مطرح، ایده ها و چارچوب های مد نظر خود را بسیار فراتر از چارچوب مارکت و محدودیت های تجاری می دید. باشماکوف، عطر را پاسداشت تاریخ و سنت ها می داند و از اینرو اعتقاد دارد که روایحی تشکیل شده از مواد مرغوب و بدون توجه به هزینه ها، باید در بطری هایی خوش ساخت و نفیس و درب هایی فاخر و چشم نواز ارائه شوند. به اعتقاد تیه ری، بطری و درب گرانقیمت، دو رکن اصلی در معرفی یک عطر هستند و رایحه عمیق، روایتگر داستانی بدیع از احساسات ناب است. از اینرو در ساخت یک عطر، نباید به مباحث مالی و موفقیت در زمینه فروش و تجارت، توجهی داشت.

تفکر خاص و نگاه ویژه باشماکوف، او را به سوی همکاری با یکی از افسانه های جهان عطر هدایت می کند. "ژان کلود النا"، عطرساز برجسته و بزرگ دوران ما، پس از آشنایی با باشماکوف، کار بر روی ساخت عطرهای ویژه و فاخر مورد نظر این طراح را آغاز می کند. باشماکوف نیز نبوغ و استعداد بی مانند خود را در ساخت بطری هایی ساده اما چشم نواز و درب هایی شکیل و بسیار متفاوت به کار می گیرد تا جهان عطر در سال 2000 شاهد معرفی مجموعه ای گرانقیمت از تلفیق عطرسازی و طراحی با نام "دیفرنت کمپانی" باشد.