نظر سنجی 76 امین مسابقه عکاسی مکمل
شارژ کلوب هاي مامي سايت
بازارچه کالاي دست دوم رسانه مامي سايت
Like Tree63Likes

موضوع: معرفی برندهای معروف عطر و صاحبانشان

نمایش نتایج: از 41 به 48 از 52
صفحه 6 از 7 نخستنخست ... 34567 آخرینآخرین
  1. #41
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    نوشته ها
    35
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    25
    پسند کرده
    181
    AMOUAGEیک کمپانی از خاورمیانه با فعالیت اصلی ساخت و طراحی عطر است که اولین باردر سال
    1983 توسط سلطان عمان تاسیس شد,امروزه خرید عطر و ادکلن بسیار سخت شده اما با این حال این شرکت عربی در تلاش است تمام توان خود را برای جذب مشتری بگذارد و به این دلیل هر چند طراحان عطر AMOUAGE غالبا افرادی از اروپا هستند اما
    این برند تلاش میکند تا با استفاده از مواد تشکیل دهنده شرقی اصالت خاورمیانه ای عطر را حفظ کند ,طراحی
    بطری عطرهای امواج غالبا به یک شکل و بسیار لوکس و کاملا منطبق با فرهنگ و تاریخ خاورمیانه است
    امواج تا سال 2013 نزدیک به 60 نمونه از عطرهای زنانه و مردانه را روانه بازار کرده است
    نام: Amouage.jpg نمایش: 705 اندازه: 7.7 کیلو بایت

    *Queen* این نوشته را پسندیده.

  2. بانک بند ناف
  3. #42
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    محل سکونت
    london
    نوشته ها
    11
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    8
    پسند کرده
    0

    خرید عطر لالیک | لالیک مردانه و زنانه

    نقل قول نوشته اصلی توسط *مرمر* نمایش پست ها
    Lalique


    آپلود عکس مامی سایت - 169-lalique-logo0909.jpg -

    René Jules Lalique موسس کمپانی عطر لالیک در سال 1860 در فرانسه به دنیا آمد. او یک طراح شیشه و بلور بود که به خاطر ابداع بطری*های عطر، گلدان، جواهرات، لوستر، ساعت* دیواری و در اواخر عمرش، آرم تزئینی روی درب موتور اتومبیل*ها (مانند آرم ایستاده مرسدس بنز یا فورد) مشهور است. وی در سال 1872 وارد Collège Turgot شد و با کمک Justin-Marie Lequien شروع به یادگیری طراحی نمود. دو سال بعد، پس از مرگ پدرش شروع به کارآموزی در یک طلا و جواهر سازی در پاریس نزد Louis Aucoc نمود و همزمان در کلاس*های شبانه Ecole des arts décoratifs مشغول به تحصیل شد. Lalique در آن طلاسازی به مدت دو سال کار کرد و سپس در سال 1876 برای تحصیل در کالج هنری Sydenham به لندن رفت و در این کالج، مهارت*های طراحی گرافیکی وی پیشرفت نمود و رویکرد طبیعت *گرایانه وی نسبت به هنر، پرورش یافت. پس از دو سال که از لندن به فرانسه بازگشت، به عنوان یک هنرمند آزاد شروع به کار شد و برای جواهرسازان فرانسوی مانند Cartier و Boucheron طراحی قطعات جواهر می نمود. در سال 1885، وی موفق به تأسیس برند خود شد و در عرض 5 سال، Lalique به یکی از بهترین طراحان جواهر در فرانسه تبدیل شد. در دهه 1920 او به سبک هنری Deco روی آورد که طراحی دیوارها و ستونهای شیشه ای ظریف و براق را برای اماکن خاص انجام می داد. در سال 1908 Francois Coty، لالیک را مامور طراحی و تولید عطر و ادکلن کرد تا اولین عطر خود را طراحی و معرفی کند و سرانجام این دو یک انقلابی در صنعت عطر و ادکلن به پا کردند. از آنجاییکه تخصص اصلی لالیک در تولید شیشه و بلور بود، در طراحی شیشه و بطریهای عطر و ادکلن ظرافت خاصی بکار می برد که مورد توجه بسیاری قرار می گرفت. هم اکنون Lalique یکی از پر فروشترین برندهای عطر و ادکلن در جهان محسوب می شود.
    مزایا و معایب خرید عطر لالیک
    1 مزایای خرید عطر لالیک مردانه و زنانه
    عطر لالیک یک عطر شناخته شده هست و اکثر افراد از عطر های لالیک خوششون میاد.
    عطر اصل لالیک کیفیت بالایی داره.
    قیمت عطر لالیک خیلی مشخص هست.
    معایب عطر لالیک
    نمونه های تقلبی این عطر زیاد هست

  4. #43
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    نوشته ها
    4
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    0
    پسند کرده
    0
    آشنایی با عطرهای برند بربری


    در سال 1955 برند بربری توسط فروشگاه*های یونیورسال یا همان GUS از توماس بربری موسس و طراح پارچه*های بربری خریداری کرد.رز ماری مالک جدید برند بربری توانست با هنر مدیریت و طراحی خود بربری را به یکی از کالاهای تجملاتی و لوکس دنیا برساند.پس از گذشت 51 سال، در سال 2006 رز ماری بازنشسته شد و جای خود را به آنجلا آرتنس تقدیم کرد.در سال 1981 رز ماری توانست با اولین عطر خود به بازار جهانی عطرها قدم بردارد.در گذر سال 1981 تا 2013 برند بربری 50 عطر طراحی و تولید کرد.عطرهای بربری دارای رایحه*ای خنک با پراکندگی بالا می*باشد و جذابیت فرد استفاده کننده را بالا میبرد.یکی از مشخصه*هایی که عطرهای بربری دارد حفظ طرح چهارخانه خود میباشد.بروی شیشه این عطرها شما میتوانید طراحی زیبا و کلاسیک انگلیسی این شرکت را که از دیر باز بر روی پارچه*های خود نقش میبست را به وضوح ببینید.طرح چهار خانه جلوه جذابی را به یک عطر کلاسیک میبخشد. عطرهای بربری به گونه*ای ساخته شده که مردان و زنان جوان که اغلب مشتری چنین عطرهایی هستند بتوانند در طول شبانه روز در محل کار و یا در کنار دوستان و خانواده استفاده کنند.یکی از شرایطی که شرکت بربری امکان پذیر کرد که علاقه مندان زیادی را به سوی خود جلب کند قیمت عطرها بود.زیرا که تاکنون عطری نیست که با چنین قیمت مناسبی بتوان یک عطر ایده آل تهیه نمود.
    برای بازدید و بررسی قیمت انواع عطرهای بریبری و ادامه مطالب کیلیک کنید ...

  5. #44
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    نوشته ها
    4
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    0
    پسند کرده
    0
    در اوایل سال 1990 شرکت گوچی با طراحی و ایده*های چشم گیر طراح جوان 30 ساله خود از ورشکستگی نجات پیدا کرد، این طراح جوان توانست پرچمی از خود به بازار دنیا نشان دهد.اما پس از گذشت 14 سال (2004) از فعالیت خود در گوچی با سمت مدیر تولید از این شرکت معتبر خارج شد. سپس به تاسیس شرکت و برند خود تحت عنوان تام فورد (Tom Ford) پرداخت. و اولین پایگاه خود را درشهر نیویورک که یکی از مراکز بزرگ مد دنیاست انتخاب نمود، در سال 2006 در زمینه عطر و ادکلن محصولات خود را عرضه نمود . در ابتدا عطری با رایحه جسورانه و منحصر به فرد خود را با نام " بلک اُ رکید " روانه فروشگاه های خود کرد.و شش ماه پس از آن موفق به معرفی مجموعه بی نظیر آرایشی خود به نام" Private Blend " گردید.تام فورد علاوه بر اینکه یک طراح بی نظیر در عرصه مد و لباس می*باشد ، یک نویسنده و کارگردان زبر دستی نیز میباشد.او در سال 2009 نخستین فیلم خود را تحت عنوان " مرد تنها " در سینماهای دنیا به اکران گذاشت که با استقبال بی نظیری مواجه شد.همچنین در مراسم "اسکار" و "گلدن گلوپ" نامزد دریافت جایزه شد.حال پس از گذشت 10 سال از افتتاح شرکتش توانست بیش از 100 شعبه در سر تا سر دنیا افتتاح کند تا کالاهای خود را به فروش و نمایش بگذارد.عطر*های تام فورد غالباٌ شیک و منحصر به فرد میباشد.زیرا این عطر**ها با ترکیب رایحه* گل*ها و گیاهان خاص و عام دنیا تولید شده است و دارای رایحه های مجلسی و گرم و تند، گرم و تلخخنک و شیرین و صرفا جهت استفاده در میهمانی*های شبانه و مجلسی و خاص طراحی شده اند.اکثر این عطر*های دل* انگیز توسط مستر نوز یا همان آقای بینی طراحی و ترکیب شده است.
    برای بازدید و بررسی قیمت انواع عطرهای تام فورد و ادامه مطالب
    کیلیک
    کنید ..


    - - - Updated - - -

    در اوایل سال 1990 شرکت گوچی با طراحی و ایده*های چشم گیر طراح جوان 30 ساله خود از ورشکستگی نجات پیدا کرد، این طراح جوان توانست پرچمی از خود به بازار دنیا نشان دهد.اما پس از گذشت 14 سال (2004) از فعالیت خود در گوچی با سمت مدیر تولید از این شرکت معتبر خارج شد. سپس به تاسیس شرکت و برند خود تحت عنوان تام فورد (Tom Ford) پرداخت. و اولین پایگاه خود را درشهر نیویورک که یکی از مراکز بزرگ مد دنیاست انتخاب نمود، در سال 2006 در زمینه عطر و ادکلن محصولات خود را عرضه نمود . در ابتدا عطری با رایحه جسورانه و منحصر به فرد خود را با نام " بلک اُ رکید " روانه فروشگاه های خود کرد.و شش ماه پس از آن موفق به معرفی مجموعه بی نظیر آرایشی خود به نام" Private Blend " گردید.تام فورد علاوه بر اینکه یک طراح بی نظیر در عرصه مد و لباس می*باشد ، یک نویسنده و کارگردان زبر دستی نیز میباشد.او در سال 2009 نخستین فیلم خود را تحت عنوان " مرد تنها " در سینماهای دنیا به اکران گذاشت که با استقبال بی نظیری مواجه شد.همچنین در مراسم "اسکار" و "گلدن گلوپ" نامزد دریافت جایزه شد.حال پس از گذشت 10 سال از افتتاح شرکتش توانست بیش از 100 شعبه در سر تا سر دنیا افتتاح کند تا کالاهای خود را به فروش و نمایش بگذارد.عطر*های تام فورد غالباٌ شیک و منحصر به فرد میباشد.زیرا این عطر**ها با ترکیب رایحه* گل*ها و گیاهان خاص و عام دنیا تولید شده است و دارای رایحه های مجلسی و گرم و تند، گرم و تلخخنک و شیرین و صرفا جهت استفاده در میهمانی*های شبانه و مجلسی و خاص طراحی شده اند.اکثر این عطر*های دل* انگیز توسط مستر نوز یا همان آقای بینی طراحی و ترکیب شده است.
    برای بازدید و بررسی قیمت انواع عطرهای تام فورد و ادامه مطالب
    کیلیک
    کنید ..

  6. #45
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    نوشته ها
    10
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    14
    پسند کرده
    0
    عطر (perfume)پیشینهاز آغاز تاریخ تا زمانی که ثبت شده است، انسان همواره در تلاش بوده است که با استفاده از عطر بوی خود را بپوشاند یا افزایش دهد، که با استفاده از شبیه سازی بوهای طبیعی این کار را انجام داده است. بسیاری از مواد طبیعی یا مصنوعی برای ساختن عطر بکار رفته در مواد شوینده و لوازم آرایشی یا برای خوشبو کردن فضا مورد استفاده قرار گرفته اند. به دلیل تفاوت در شیمی، دما و بوی بدن، هیچ عطری برای دو نفر بوی مشابهی ندارد.عطر (perfume) از واژه لاتین "per" به معنی از "طریق" و "fumum" به معنی "دود" گرفته شده است. بسیاری از عطرهای قدیمی با استخراج روغن های طبیعی از گیاهان توسط فشار دادن (پرس کردن) و تبخیر آنها بدست آمده است. روغن ها سپس سوزانده می شدند. امروزه بیشتر عطرها به صورت صابونی استفاه می شوند. بعضی از محصولات به منظور پوشاندن بوهای ناخوشایند حتی با رایحه های صنعتی معطر می شوند.در حالی که مایعات معطر مورد استفاده برای بدن اغلب شامل عطر می شوند، عطرهای واقعی به صورت استخراج شده یا اسانس هستند و شامل درصدی از الکل می باشند، آب نیز مورد استفاده قرار می گیرد. آمریکا به عنوان بزرگ ترین بازار مصرف ادکلن در جهان است که فروش سالانه آن بالغ بر چند میلیارد دلار است.تاریخچهبراساس کتاب مقدس، سه مرد عاقل عیسی کودک را دیده اند که تکه هایی از چوب مر و چوب کندر را حمل می کرده است. مصریان باستان بخار خوشبویی را توسط سوزاندن ایجاد میکردند که kyphi نامیده می شد، که ساخته شده از حنا، چوب مر، دارچین و چوب سرو کوهی بود. آنها چوب های معطر، صمغ و رزین را در آب و روغن خیس می کردند و لوسیون بدست آمده را به عنوان خوشبوکننده بدن استفاده می کردند. اوایل مصریان به مردگان خود عطر می زدند و برای اینکار از رایحه ای خاص استفاده می کردند. کلمه ای که آنها برای عطر خود استفاده می کردند به معنی عطر خدایان بود. پیامبر مسلمانان محمد (ص) فرموده اند که عطر غذای روح است.در نهایت عطر مصریان یونانیها و رومی ها را تحت تاثیر قرار داد. برای صدها سال پس از سقوط روم صنعت عطر یک هنر شرقی بود. وقتی که شرکت کنندگان در جنگ های صلیبی در قرن 13 نمونه هایی را از فلسطین به انگلستان، ایتالیا و فرانسه آوردند این صنعت در اروپا گسترش یافت. اروپایی ها خواص شگفت انگیز عطر را در قرن 17 کشف کردند. پزشکان مصدومان بیماری طاعون را به اینصورت معالجه می کردند که دهان و دماغ آنها را با کیسه های چرمی حاوی میخک تند، دارچین و ادویه های تند می پوشاندند که آنها را از مریضی حفاظت می کرد.عطر سپس بین سلاطین مورد استفاده گسترده قرار گرفت. پادشاه فرانسه لویی چهاردهم به حدی از عطر استفاده می کرد که پادشاه عطر نامیده شده بود. دربار او شامل یک عمارت پر از گل بود که با رایحه های مختلف پر شده بود، و گل های خشک شده در کاسه های قرار داده شده بودن و در سراسر کاخ قرار داشتند که باعث خوشبو شدن فضا شده بود. مهمانهای سلطنتی در شیر بز و گلهای گل سرخ حمام می کردند. بر روی ملاقات کنندگان اغلب عطر پاشیده می شد، همچنین روی لباس ها، مبلمان، دیوارها و ظروف غذا نیز عطر اسپری می شد. در این زمان بود که Grasse یک منطقه در جنوب فرانسه که در آن بسیاری از گونه های گیاهان مختلف رشد می کرد به عنوان پیشرو در تولید عطر شناخته شد.در همین زمان، در انگلستان گیاهان خوشبویی که سر تو خالی شبیه به نی داشتند مشاهده شدند که بسیار خوشبو بودند. این موضوع تا اواخر سال 1800 بود، که هنوز مواد شیمیایی برای تولید عطر استفاده نمی شد و عطر به صورت انبوه وارد بازار نمی شد. نخستین عطر مصنوعی نیتروبنزن بود، که ساخته شده از اسید نیتریک و بنزن بود. این مخلوط مصنوعی بویی شبیه چوب درخت بادام داشت و اغلب در صابون های معطر استفاده می شد. در سال 1868 ویلیام پرکین انگلیسی کومارین را از دانه های تونکا آمریکای جنوبی به منظور تولید رایحه ای شبیه به علف خشک سنتز کرد. فردیناند تیمن از دانشگاه برلین بوی گل بنفشه و وانیل مصنوعی را تولید کرد. در ایالات متحده فرانسیس دسپارد داج "سیترونلول" ( یک الکل با بویی شبیه به گل رز ) را توسط آزمایش سنبل هندی خلق کرد که مشتق شده از روغن سنبل هندی و یک عطر با بویی شبیه به لیمو بود. در حالت های مختلف این ترکیب مصنوعی بوهایی از نخود شیرین، زنبق وحشی، گل نرگس و گل سنبل از خود پخش می کند.فقط به عنوان نمونه ای از پیشرفت صنعت عطر می توان به پیشرفت در ساخت بطری آن اشاره کرد. بطری عطرها اغلب استادانه و بصورت عجیب و غریب ساخته شده اند. اولین نمونه ها به 1000 سال قبل از میلاد بر می گردد که به تازگی شیشه اختراع شده بود که تا حد زیادی از شیشه برای نگهداری عطرها استفاده می شد. هنر ساخت بطری های عطر در اروپا گسترش یافت و در قرن 18 در ونیز به اوج خود رسید، وقتی که بطری ها به شکل حیوانات کوچک و یا صحنه هایی نقاشی شده بر روی آنها تولید می شدند. امروزه بطری های عطرها توسط تولیدکنندگان عطرها طراحی می شوند تا منعکس کننده شخصیت هر عطر باشند، که آیا روشن و پرگل باشد یا تیره و مشبک.مواد خاممواد طبیعی – گلها، علف ها، ادویه ها، میوه، چوب، ریشه ها، رزین، برگ، صمغ و اجزاء حیوانات – و همچنین منابعی مثل الکل، مواد پتروشیمی، زغال سنگ و قیر طبیعی در ساخت عطر بکار می روند. بعضی از گیاهان مانند زنبق وحشی به طور طبیعی روغن ندارند. در واقع در حدود 2000 نوع از 250000 نوع نمونه گیاه گلدار دارای روغن های اساسی هستند. بنابراین مواد شیمیایی مصنوعی باید برای خلق مجدد بوی گیاهان بدون روغن مورد استفاده قرار گیرند.بعضی از اجزاء عطرها ترکیبات حیوانی هستند. برای مثال کرچک از سگ آبی، مشک از گوزن نر و عنبر از اسپرم نهنگ گرفته می شود. ترکیبات حیوانی اغلب به عنوان تثبیت کننده استفاده می شوند که قادرند سرعت تبخیر عطرها را کاهش دهند و انتشار بوی آنها را طولانی تر کنند. دیگر تثبیت کننده ها شامل زغال سنگ، رزین، خزه ها و دیگر مواد شیمیایی مصنوعی می باشند. الکل و بعضی مواقع آب به عنوان رقیق کننده ترکیبات عطرها استفاده می شوند. نسبت الکل به عطر تعیین کننده اینست که عطر eau de toilette است یا cologne.
    برگرفته از سایت عطر19

  7. #46
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    نوشته ها
    1
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    0
    پسند کرده
    0
    سلام خانوما کسی در مورد عطر مو چیزی شنیده؟من یه جا خوندم هست ولی تا حالا تو عمومیت ندیدم ممنون میشم راهنمایی کنید!!

  8. #47
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    نوشته ها
    15
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    1
    پسند کرده
    0
    از معماری تا جادو نگاهی به زندگی حرفه ای کریستوفر شِلدِرِیک (christopher sheld)

    "در شارابوت به کمک عطرسازان مؤسسه؛ کمی انگلیسی آموختم و در آن روز ها عطار بازنشسته ای آموزش هایی مقدماتی در رابطه با عطر به من داد. حدود سه ماه بعد او به من گفت: به نظرم تو باید یک عطار شوی؛ آیا تمایل داری بمانی؟ پس من سه ماه دیگر ماندم؛ سپس شش ماه دیگر؛ پس از آن دو سال و پس از آن سه سال در آنجا تحت تعلیم قرار گرفتم. بدین ترتیب معماری به فراموشی سپرده شد."
    این داستان ورود "کریستوفر شِلدِرِیک" به جهان عطر از زبان خود اوست. "کریستوفر شِلدِرِیک" که متولد هندوستان است؛ پس از پشت سر گذاشتن تحصیلات مقدماتی در ریاضیات، فیزیک و هنر؛ تصمیم می گیرد تا تحصیلات خود را در رشته معماری ادامه دهد. به همین منظور و به پیشنهاد پدرش؛ قبل از مشغول شدن به تحصیل در این رشته؛ جهت یادگیری زبان انگلیسی یا فرانسوی کریستوفر شلد راهی فرانسه می شود و در یک دوره کار آموزی سه ماهه در شرکت عطر سازی "شارابوت" مشغول به کار می شود. همین دوره سه ماهه است که یکی از بزرگترین هنرمندان معاصر را به جهان عطر معرفی می کند. شلدرِیک که در کمپانی با سابقه و بزرگ "روبرتت" نیز سابقه فعالیت دارد؛ سه سال طلایی را در دیگر کمپانی بزرگ عطر سازی یعنی "کوئست" پشت سر می گذارد. ماحصل این حضور؛ ساخت شامپوی بسیار موفق "لوکس سوپر ریچ" برای "یونی لیوِر" بود. رایحه با طراوت این محصول؛ ترکیب رز بو و میوه ای ویژه ای بود که بعد ها در عطر های مختلفی مورد استفاده قرار گرفت و به لطف این رایحه جادویی؛ "لوکس سوپر ریچ" به پرفروشترین محصول معطر کوئست تبدیل می شود. هرچند دوران حضور شلدریک در این سه کمپانی بزرگ همراه با کسب تجاربی ارزشمند است؛ اما نبوغ و خلاقیت وی در همین دوران توجه بسیاری از خانه ها و عطرسازان بزرگ را به وی جلب می کند. این توانایی های ویژه موجب می شود تا وی بیش از بیست سال در سِمت عطار کمپانی کوئست فعالیت کند.
    ادامه


  9. #48
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    نوشته ها
    15
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    1
    پسند کرده
    0
    "تربیت قوه بویایی؛ در درجه اول اهمیت قرار دارد و نباید نادیده و یا حتی دست کم گرفته شود. هیچکس در بَدو تولد یک عطرساز نیست و تنها از طریق تمرین پیوسته و تقویت حافظه بویایی است که یک عطار مستعد تربیت می شود." این تنها بخشی از دیدگاه های ویژه "جین کارلز" در خصوص آموزش عطرسازی و تربیت قوه بویایی است.
    جین کارلز افسانه ای در سال 1892 در فرانسه متولد شد. آنچه جین کارلز را به نامی درخشان در تاریخ عطرسازی تبدیل می کند؛ تأکید وی بر آموزش هنرجویان با بینشی هنری و اصولی است. این دیدگاه در شیوه های آموزشی منحصربفرد و ماندگار کارلز تجلی پیدا می کند. روش آموزش او در ساخت ترکیب مبتنی بر ساختار سنتی بر اساس شروع- قلب- پایه در یک هرم بویایی بود. همچنین او همواره بر تقویت حافظه بویایی تأکید داشت و ساعتی از روز را به کار با مواد مختلف و بوییدن آن ها در ترکیب با سایر عناصر اختصاص می داد. این شیوه آموزشی بر این باور استوار بود که یک عطار باید قادر باشد تا ترکیب مورد نظر خود را پیش از ارائه؛ تجسم کند.
    جین کارلز که در عطرسازی نیز سبک منحصربفرد و شگفت انگیزی داشت به استفاده شجاعانه از پچولی در ترکیبات خود شهرت داشت و توانایی او در ارائه ترکیباتی که این نوت را از آغاز تا پایان حفظ می کرد؛ اعجاب انگیز بود. روش کارلز در ساخت عطرهایی که با ترکیبی ساده و از بکارگیری ترکیبات طبیعی و در دسترس ساخته می شدند؛ شگفت آور عنوان شده است و به عقیده بسیاری از همکاران و شاگردان او؛ عطرسازی با این ویژگی تکرار نخواهد شد. این سبک فرمول بندی منحصربفرد بود که موجب موفقیت برندهای جدیدی مثل "دانا" و "پیگ" شد.
    ادامه

صفحه 6 از 7 نخستنخست ... 34567 آخرینآخرین
  • کلمات کلیدی این موضوع

    مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •  

    محاسبه ي شاخص توده ي بدني

    وزن به کيلـو گـرم
    قد به سانتي متر

    شاخص توده ي بدني
    بازه ي وزني مناسب شما