نظر سنجی 76 امین مسابقه عکاسی مکمل
Like Tree27Likes

موضوع: مقالات مرتبط با رژیم و ورزش...

نمایش نتایج: از 193 به 194 از 194
صفحه 25 از 25 نخستنخست ... 1522232425
  1. #193
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
    نوشته ها
    37
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    33
    پسند کرده
    0
    آب میوه های چربی سوزی که باعث کاهش وزن می شوند، کدامند؟

    شناخت و مصرف آب میوه های چربی سوزی که باعث کاهش وزن می شن جز اتفاقات ایده آل زندگی همه آدم های این دوره زمونه است. توی زمونه ای زندگی می کنیم که از یه سمت مصرف غذاهای چرب و فست فودها و از سمت دیگه پررنگ شدن دنیای مد و شبیه شدن به افراد معروف، علاقه به شناخت راهکارهای لاغری رو روز به روز افزایش داده!

    بعضی از نوشیدنی ها و آب میوه ها این قابلیت رو دارن که شما رو به هدفتون که خوش اندام تر شدنه، نزدیک کنه.

    چند نکته مهم:

    1. وقتی تصمیم به لاغر شدن دارید، احتمالا یا شروع به گرفتن رژیم غذایی می کنید یا ورزش می کنید و یا هم هردو همزمان! پس توی هر کدوم از موارد باید این رو توی ذهن داشته باشید که خورد آب و مایعات بخصوص آب میوه های چربی سوزی که باعث کاهش وزن می شن، چقدر حائز اهمیته! کم آبی می تونه به شدت به سلامت بدن و پوست شما آسیب بزنه، یبوست، خشکی پوست و… تنها دو بخش کوچک از دریای خطرات کم آبی بدنه!


    1. باید به شدت مراقب آب میوه*های صنعتی باشید حتی اگه دارای شکر افزوده نباشن. این نوشیدنی ها سه برابر غلیظ تر از آب میوه های طبیعی هستن و برای همین سرشار از گلوسید هستن. آب میوه هایی که خودتون توی خونه تهیه می*کنید به مراتب سالم تر هستن.
    2. برخی از باورهای رایج صحت ندارن، به طور مثال گفته می شه که میوه*ای مثل آناناس چربی ها رو می سوزونه اما این میوه سرشار از گلوسیده. برای همین نباید بر اساس چنین باوری برای کاهش وزن مصرف میوه*ای مثل آناناس رو بیشتر مصرف کرد.
    3. بدون شک مصرف میوه برای سلامتی بدن لازم و ضروریه اما اگه قصد لاغر شدن دارید بهتره میوه ها روک امل میل کنین نه به صورت آب میوه! در این صورت فیبرهای بیشتری جذب می کنید!

    و اما معرفی آب میوه های چربی سوزی که باعث کاهش وزن می شن:

    آب چغندر و کرفس:


    هم کرفس و هم چغندر غنی از تعدادی از آنتی اکسیدان های هستن که کمک به حذف سموم مضر از بدن می کنن. نه تنها این، بلکه حضور فیبر در کرفس برای حفظ سلامت سیستم گوارش بسیار مفیده.
    آب خیار و گوجه فرنگی:


    هم خیار و هم گوجه فرنگی غنی از فیبر هستن که کمک به حفظ سطح قند در بدن می‎کنن و باعث می شن شما حس سیری داشته باشین. این آب میوه کمک به کنترل اشتها می کنه و شما به آسانی می تونین از دست چربی اضافی رها بشین!

    آب سیب و اسفناج:


    اسفناج غنی از ویتامین E، فیبر‎ها، آهنه که بسیار برای سلامت کلی بدن مفید هستن. سیب هم منبع غنی از فیبرهای خوراکیخ و هردوی اونها برای رهایی ضایعات سمی از بدن عالی هستن!

    آب گریپ فروت و ففل دلمه ای زرد:


    گریپ فروت منبع غنی از ویتامین C هست که خیلی برای بهبود بخشیدن به عملکرد کلی بدن مفیده. زمانی که با آب فلفل دلمه‎ای زرد ترکیب می شه یه راه خیلی موثر برای سوزاندن چربی های اضافی از بدن به وجود میاد!

    آب هویج و آب تره:


    آب تره منبع غنی از فیبر و آنتی اکسیدان هاست که کمک به منظم کردن حرکات روده‎ای و بهبود بخشیدن وضعیت نهایی سلامت سیستم گوارش می کنه. زمانی که با هویج ترکیب شه ترکیب عالی برای چربی سوزی به وجود میاد. توصیه می شه که این آب میوه در صبح صرف شه تا بهترین نتیجه به دست بیاد!

    مجله مثبت سبز

    khanoom pasand, maman_mahya و مامان حدیثه این نوشته را پسندیده.

  2. #194
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
    نوشته ها
    0
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    1
    پسند کرده
    0
    مرسی بچه ها خیلی عالی بوووووووووووود. ب امید لاغری


    نرم افزار حسابداری - نرم افزار فروشگاهی - نرم افزار صندوق قرض الحسنه
    khanoom pasand این نوشته را پسندیده.

صفحه 25 از 25 نخستنخست ... 1522232425
  • مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •  

    محاسبه ي شاخص توده ي بدني

    وزن به کيلـو گـرم
    قد به سانتي متر

    شاخص توده ي بدني
    بازه ي وزني مناسب شما