نظر سنجی 76 امین مسابقه عکاسی مکمل
شارژ کلوب هاي مامي سايت
بازارچه کالاي دست دوم رسانه مامي سايت
Like Tree2777Likes

موضوع: سیر تا پیاز غذاهای رژیمی خانگی...

نمایش نتایج: از 385 به 392 از 399
صفحه 49 از 50 نخستنخست ... 394647484950 آخرینآخرین
  1. #385
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    تپل طلا آواتار ها
    سمـانـه
    عضویت: ۱۳۸۹/۰۶/۰۹
    نوشته ها
    2,946
    میزان امتیاز
    346
    پسند شده
    24562
    پسند کرده
    24110
    خوراک کشک و کدو سبز

    کدو سبز خرد شده نگینی درشت رو با یک قاشق روغن تفت میدیم

    بعد از اینکه کدوم ها حسابی تفت خورد ، نمک و نعناع خشک و یک قاشق کشک بهش اضافه میکنیم و نوش جان

    این غذا هم رژیمی هست و هم بسیـــار خوشمزززه

    mahbube, آدریانا20, گوگوجی و 18 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.

  2. بانک بند ناف
  3. #386
    مدیر انجمن
    مامان حدیثه آواتار ها
    یاسمین -م
    عضویت: ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    محل سکونت
    سمنان
    نوشته ها
    2,084
    میزان امتیاز
    604
    پسند شده
    11712
    پسند کرده
    13359
    سوپ رژیمی من
    نام: DSC01990.jpg نمایش: 742 اندازه: 50.8 کیلو بایت
    .......
     
    باران67, najmehkhatoon, beh andam و 4 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.
    ﺳــﺨﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﮐــﺎﺭ ﻣﺤﺎﺳﺒﺎﺗﯽ ﻣﻦ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ
    ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ:
    ﺑﯿﺴﮑﻮﺋﯿﺖ ﺭﻭ ﭼﻘﺪﺭ ﺗﻮ ﭼﺎی ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﻧﺮﻡ ﺑﺸﻪ ﻭﻟﯽ ﻭﺍ ﻧﺮﻩ


  4. #387
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    تانی
    عضویت: ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
    نوشته ها
    397
    میزان امتیاز
    26
    پسند شده
    537
    پسند کرده
    722
    سلام دوستان من بعده بارداری 10 کیلو اضافه وزن دارم. باید تا 3 یا 4 ماه اینده کم کنم. لطفا راهنماییم کنید چکار کنم؟
    هر چی غذامو کم کردم تغییری نکردم
    maman_mahya این نوشته را پسندیده.

  5. #388
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    golbarg. آواتار ها
    عضویت: ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    نوشته ها
    210
    میزان امتیاز
    484
    پسند شده
    4910
    پسند کرده
    9285
    این غذا رو از خاله عزیزم یاد گرفتم که با کمی تغییر یه غذای رژیمی محسوب میشه.

    چغندر قرمز رو پختم.
    گوشت رو با پیاز خلال شده و کمی روغن زیتون تفت دادم و با دو لیوان آب گذاشتم بپزه و در انتهای پخت نمک اضافه کردم. هویج هم تو این فاصله به آب گوشت اضافه کردم و گذاشتم کمی نرم بشه. برای رژیمی شدن این غذا میتونیم فقط از مرغ پخته استفاده کنیم که من سینه مرغ رو با یه قاشق روغن زیتون و کمی آب و مقداری نمک(و ادویه) گذاشتم بپزه. میتونیم سیب زمینی رو هم داخل آب مرغ یا گوشت نیم پز کنیم.
    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 2015-11-09-2008.jpg
مشاهده: 518
حجم: 93.5 کیلو بایت

    سبزیجات ما آماده است. وقتی برنج رو آبکش کردیم موادمون رو لابه لاش میذاریم تا با حرارت ملایم دم بکشه. من زیرش ته دیگ سیب زمینی گذاشتم با روغن کانولا که میتونید حذفش کنید. من کمی شوید هم به برنج اضافه کرده بودم. لبو و هویج داخل برنج عطر خوبی به غذا میده و سیر کننده هم هست. اگه اسفناج دوست دارید میتونید با روغن زیتون تفتش بدید و کمی نمک و رب انار بهش اضافه کنید و در کنار برنج میل کنید.
    شما با توجه به کالری مصرفی روزانه تون میتونید تغییر ایجاد کنید.

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 2015-11-09-2017.jpg
مشاهده: 502
حجم: 96.4 کیلو بایت
    ...
     
    افسونی, ELAHE_ABAN, باران67 و 8 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.

  6. #389
    مدیر انجمن
    مامان حدیثه آواتار ها
    یاسمین -م
    عضویت: ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    محل سکونت
    سمنان
    نوشته ها
    2,084
    میزان امتیاز
    604
    پسند شده
    11712
    پسند کرده
    13359
    طرز تهیه راتاتوی ( غذای گیاهخواران )
    مجموعه: غذاهای رژیمی




    طرز تهیه راتاتوی , طرز پخت راتاتوی
    مواد لازم :
    پیاز درشت 2 تا 3 عدد
    بادمجان متوسط 5 تا 6 عدد
    کدوی متوسط 3 تا 4 عدد
    گوجه فرنگی درشت 5 تا 6 عدد
    فلفل سبز دلمه ای 2 تا 3 عدد
    سیر 2 تا 3 پره
    سبزی معطر(نعناع ، ترخان و جعفری) یک دسته کوچک
    روغن زیتون 150 گرم (یک پیمانه سرخالی)
    نمک به مقدار کم


    به جای فلفل سبز دلمه ای می توانید از فلفل سبز کوچک که تند نباشد در حدود 150 گرم نیز مصرف کنید.


    طرز تهیه :
    پیاز را خلال و در روغن سرخ می کنیم تا کمی طلایی شود ، سپس سیر را می کوبیم و داخل پیاز میریزیم و بهم میزنیم ، آنگاه فلفل را به صورت حلقه یا ریز خرد می کنیم و با پیاز و سیر تفت می دهیم بعد بادمجان و کدو را به حلقه های نازک می بریم و به پیاز اضافه می کنیم و گوجه فرنگی را نیز خرد می کنیم و داخل ظرف می ریزیم و کمی نمک می زنیم و دسته سبزی معطر را نیز داخل ظرف قرار می دهیم ، حرارت را ملایم می کنیم تا تمام مواد بپزد و آب آن کشیده شود بعد دسته سبزی را بر می داریم و راتاتوی را در ظرف می کشیم . بهتر است روی گوجه فرنگی ها آب جوش بریزیم و پوست آنرا بگیریم و بعد مصرف کنیم . باید دقت کرد تمام مواد پخته شود ولی زیاد له نگردد.
    .......
     
    باران67, کوئین, گمگشته و 2 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.
    ﺳــﺨﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﮐــﺎﺭ ﻣﺤﺎﺳﺒﺎﺗﯽ ﻣﻦ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ
    ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ:
    ﺑﯿﺴﮑﻮﺋﯿﺖ ﺭﻭ ﭼﻘﺪﺭ ﺗﻮ ﭼﺎی ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﻧﺮﻡ ﺑﺸﻪ ﻭﻟﯽ ﻭﺍ ﻧﺮﻩ


  7. #390
    مدیر انجمن
    مامان حدیثه آواتار ها
    یاسمین -م
    عضویت: ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    محل سکونت
    سمنان
    نوشته ها
    2,084
    میزان امتیاز
    604
    پسند شده
    11712
    پسند کرده
    13359



    دونات رژیمی


    مواد لازم:
    آرد : 500 گرم
    تخم مرغ: دو عدد
    روغن آب کرده: 100 گرم
    ماست غلیظ: یک پیمانه سرخالی
    بیکینگ پودر: دو قاشق مرباخوری
    پودر استویا: 200 گرم
    نمک: نصف قاشق چایخوری
    دارچین:دو قاشق سوپ خوری
    جوش شیرین: نصف قاشق مرباخوری
    طرز تهیه:
    ابتدا زرده و سفیده تخم مرغ را با روغن و پودر استویا مخلوط کنید و بزنید تا کاملا سفید شود. جوش شیرین و بیکینگ پودر و نمک را در ماست حل کرده و این دو مایه را مخلوط نمایید و آرد را به تدریج بریزید. بهم بزنید تا مایه به شکل خمیری که نه زیاد شل و چسبان و نه زیاد خشک و سفت باشد دربیاید. روی خمیر را بپوشانید تا دو سه ساعت بماند تا خمیر ور بیاید. بعد روی میز را کمی آرد بپاشید از خمیر مقداری برداشته با نورد به قطر ۱ سانتیمتر بازکنید. با دهانه استکان حلقه حلقه ببرید و با یک شی استوانه ای مثل انگشتانه وسط آن را سوراخ کنید و روغن فراوان را با حرارت ملایم داغ کرده و دونات ها را در روغن سرخ نمایید،دو طرف آنها باید کاملا طلایی شود و پف کند و آنها را در صافی بچینید تا روغن زیادی آن برود. پودر استویا و دارچین را مخلوط کرده و به دو طرف دونات ها بپاشید و در ظرف بچینید و روی آنرا با پسته چرخ کرده تزیین کنید.
    .......
     
    m1361 این نوشته را پسندیده.
    ﺳــﺨﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﮐــﺎﺭ ﻣﺤﺎﺳﺒﺎﺗﯽ ﻣﻦ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ
    ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ:
    ﺑﯿﺴﮑﻮﺋﯿﺖ ﺭﻭ ﭼﻘﺪﺭ ﺗﻮ ﭼﺎی ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﻧﺮﻡ ﺑﺸﻪ ﻭﻟﯽ ﻭﺍ ﻧﺮﻩ


  8. #391
    مدیر انجمن
    مامان حدیثه آواتار ها
    یاسمین -م
    عضویت: ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    محل سکونت
    سمنان
    نوشته ها
    2,084
    میزان امتیاز
    604
    پسند شده
    11712
    پسند کرده
    13359
    شیرینی رژیمی بدون آرد و روغن:
    مواد لازم:
    یک لیوان فندق
    یک عدد سفیده تخم مرغ
    یک قاشق کاکائو
    یک چهارم لیوان پودر استویا
    طرزتهیه:
    برای تهیه این شیرینی لذیذ و رژیمی ابتدا فندقها را پودر کرده نا مثل آرد شده سپس پوذر استویا, سفیده تخم مرغ و کاکائو را ریخته تا به حالت خمیر درآید. در یک بشقاب پودر قند ریخته و مواد را به آن آغشته میکنیم در سینی فر کاغذ روغنی انداخته در فر 150 درجه بمدت 8 دقیقه قرار میدهیم شیرینی ها را بیشتر از 8 دقیقه در فر قرار ندهید چون زود می سوزد


    - - - Updated - - -


    .......
     
    m1361 و آدریانا20 این نوشته را پسندیده.
    ﺳــﺨﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﮐــﺎﺭ ﻣﺤﺎﺳﺒﺎﺗﯽ ﻣﻦ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ
    ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ:
    ﺑﯿﺴﮑﻮﺋﯿﺖ ﺭﻭ ﭼﻘﺪﺭ ﺗﻮ ﭼﺎی ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﻧﺮﻡ ﺑﺸﻪ ﻭﻟﯽ ﻭﺍ ﻧﺮﻩ


  9. #392
    مدیر انجمن
    مامان حدیثه آواتار ها
    یاسمین -م
    عضویت: ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    محل سکونت
    سمنان
    نوشته ها
    2,084
    میزان امتیاز
    604
    پسند شده
    11712
    پسند کرده
    13359
    کالری : در هر برش 121 کالری مواد مغذی در هر کیک:
    کیک : حاوی 20 برش کالری : 121 مجموع چربی : 7 گرم چربی اشباع شده : 2 گرم کلسترول : 5 میلی گرم سدیم : 64 میلی گرم کربوهیدرات : 12 گرم فیبر : 1 گرم پروتئین : 3 گرم
    مواد لازم:
    سه چهارم فنجان آرد سفید
    یک چهارم فنجان آرد گندم الک شده
    یک قاشق غذاخوری پودر استویا
    یک تا یک و نیم قاشق غذاخوری چاشنی پای کدوحلوایی
    یک قاشق چایخوری بیکینگ پودر
    یک هشتم قاشق چایخوری نمک ی
    ک
    فنجان هویج خلال شده
    سه چهارم
    فنجان گردوی خرد شده یا گردوی آمریکایی بو داده
    یک سوم فنجان پودر تخم مرغ فریز شده یا 3 سفیدۀ تخم مرغی که به آرامی زده شده است
    یک چهارم فنجان روغن خوراکی
    یک چهارم فنجان شیر بدون چربی
    یک
    بسته پنیر خامه ای پف کرده
    دستور پخت : فر را از قبل روشن کنید تا گرم شود و درجه حرارت آن را روی 350 درجۀ فارنهایت تنظیم کنید. یک قالب به ابعاد 9x9x2 تهیه کنید و کف آن یک ورقۀ آلومینیوم فویل پهن کنید و لبه*های فویل را زیر قالب جمع کنید. روی فویل را به آرامی با کمی روغن چرب کنید و آن را کنار بگذارید. سپس در یک کاسۀ متوسط آرد سفید، آرد گندم، شکر، چاشنی پای کدو حلوایی، بیکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید. سپس هویج*ها، ½ فنجان گردو، تخم مرغها، روغن و شیر را به مواد اضافه کنید و همۀ مواد را آنقدر هم بزنید تا کاملا" با هم مخلوط شوند. در آخر مواد مخلوط شده را کمی هم با همزن به هم بزنید. حال مواد را در قالب ریخته و 15 تا 18 دقیقه در فر بگذارید تا بپزد. توجه داشته باشید که کیک وقتی آماده می*شود که اگر خلال دندان در آن فرو کنید مواد کیک به آن نچسبد. کیک را از فر در آورید و به آن دست نزنید تا وقتی که خنک شود. با استفاده از لبه*های فویل کیک را از قالب بیرون بیاورید. روی کیک را با پنیر خامه ای پف کرده تزئین کنید و ¼ از مابقی گردو*ها را روی آن بپاشید. کیک را به 20 قسمت برش بزنید.
    پنیر خامه ای پف کرده برای تزیین روی کیک : در یک کاسۀ متوسط، نیمی از یک بسته پنیر خامه ای کم چرب 220 گرمی را بریزید و با همزن برقی با سرعت متوسط هم بزنید تا وقتی که صاف و یکدست شود. سپس ¼ فنجان ماست وانیلی کم چربی را به آن اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا یکدست شود. و در آخر این پنیر خامه ای را برای تزیین روی کیک بریزید.
    طریقۀ نگهداری : برش*های کیک را در یک ورق کاغذ روغنی بپیچید بطوریکه هوا در آن نفوذ نکند. آن را در یک ظرف در بسته بگذارید. این بسته بندی کیک را در یخچال تا 3 روز و در فریزر تا 3 ماه سالم نگه می*دارد.

    - - - Updated - - -

    نوشته شده توسط : مشاورین Rejim.ir در پنجشنبه 23 مهر 1394 ساعت
    .......
     
    m1361 این نوشته را پسندیده.
    ﺳــﺨﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﮐــﺎﺭ ﻣﺤﺎﺳﺒﺎﺗﯽ ﻣﻦ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ
    ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ:
    ﺑﯿﺴﮑﻮﺋﯿﺖ ﺭﻭ ﭼﻘﺪﺭ ﺗﻮ ﭼﺎی ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﻧﺮﻡ ﺑﺸﻪ ﻭﻟﯽ ﻭﺍ ﻧﺮﻩ


صفحه 49 از 50 نخستنخست ... 394647484950 آخرینآخرین
  • مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •  

    محاسبه ي شاخص توده ي بدني

    وزن به کيلـو گـرم
    قد به سانتي متر

    شاخص توده ي بدني
    بازه ي وزني مناسب شما