نظر سنجی 76 امین مسابقه عکاسی مکمل
شارژ کلوب هاي مامي سايت
بازارچه کالاي دست دوم رسانه مامي سايت
Like Tree2777Likes

موضوع: سیر تا پیاز غذاهای رژیمی خانگی...

نمایش نتایج: از 201 به 208 از 399
صفحه 26 از 50 نخستنخست ... 162324252627282936 ... آخرینآخرین
  1. #201
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    &yeganeh& آواتار ها
    یگانه سروری
    عضویت: ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    721
    میزان امتیاز
    172
    پسند شده
    11059
    پسند کرده
    4034
    کوبیده ی مرغ

    سینه ی مرغ+ پیاز و سیر و ادویه میکس ودر تابه رژیمی بدون روغن کباب کردم هر سیخ حدود 300کالری






    سبزی پلو با ماهی
     
    دخترمیربون1, *Ghasedak*, seti و 12 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.
    خدایا مواظب فرشته کوچولوم مهدیارم باش

  2. #202
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    دخترمیربون1 آواتار ها
    حدیث
    عضویت: ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    محل سکونت
    خرم آباد
    نوشته ها
    649
    میزان امتیاز
    25
    پسند شده
    9047
    پسند کرده
    6925
    اگه جاش اینجا نیست بگید تا حذفش کنم از سایت دکتر کرمانی
    معرفی میان وعده های خوشمزه و سالم که 100 کالری یا کمتر دارند
    غافلگیر شدید؟ بله بستنی زده شده یکی از میان وعده های کم کالری هست. بستنی زده شده از نظر کالری و چربی نسبت به بستنی معمولی پایین تر است. 1 دوم فنجان از این بستنی تنها 100 کالری دارد در ضمن با خوردن این میان وعده پروتئین و کلسیم هم جذب میکنید.
    یک دوم فنجان بستنی زده شده
    غافلگیر شدید؟ بله بستنی زده شده یکی از میان وعده های کم کالری هست. بستنی زده شده از نظر کالری و چربی نسبت به بستنی معمولی پایین تر است. 1 دوم فنجان از این بستنی تنها 100 کالری دارد در ضمن با خوردن این میان وعده پروتئین و کلسیم هم جذب میکنید.
    • چربی اشباع: 2 گرم
    • سدیم: 45 میلی گرم

    شش فنجان پاپ کرن که با مایکروفر درست شده باشد
    اگر به دنبال یک میان وعده پرحجم با کالری پایین هستید پاپ کرن یک انتخاب عالی است. شش فنجان پاپ کرن تنها 100 کالری دارد! ( مجبورید پاپ کرن را بجوید پس راضی کننه خواهد بود ). همچنین پاپ کرن حاوی مقادیر بالایی فیبر هست که باعث میشود مدت بیشتری احساس سیری کنید.
    • چربی اشباع: 0.5 گرم
    • سدیم: 220 میلی گرم

    پنیر دلمه شده با طالبی
    پنیر دلمه یک منبع پروتئین است. با یک دوم فنجان 14 گرم فیبر و پروتئین به بدن خود رسانده اید که باعث میشود مدت زمان بیشتری احساس سیری کنید. میتوانید از پنیر دلمه کنار یک میوه استفاده کنید. یک قطعه طالبی گزینه ی مناسبی است تا کالری این میان وعده را به 100 برساند.
    • چربی اشباع: 0.7 گرم
    • سدیم: 468 میلی گرم
    • کلسترول : 5 میلی گرم

    سه عدد کراکر با پنیر
    کلید استفاده از این میان وعده انتخاب کراکرهای سبوس دار است ( کراکر نوعی کلوچه ی کوچک است ). فیبر موجود در کراکر باعث میشود بین وعده های اصلی کمتر گرسنه شوید و پنیر موجود در این میان وعده پروتئین و کلسیم برای بدن محیا میکند. برای اینکه این میان وعده زیر 100 کالری داشته باشد از پنیر کم چرب استفاده کنید.
    • چربی اشباع: 1.2 گرم
    • سدیم: 397 میلی گرم
    • کلسترول: 7 میلی گرم

    14 عدد بادام
    اگر بیرون هستید و در حال حرکت و نمیتوانید میان وعده خود را استفاده کنید بهترین مورد برای استفاده آجیل ها هستند. میتوانید بدون اینکه از مرز 100 کالری بگذرید 14 بادام استفاده کنید. همچنین بادام منبع خوبی از فیبر و پروتئین است. بهترین میان وعده برای مواقعی که پشت ترافیک گیر کردید.
    • چربی اشباع: 0.63 گرم
    • سدیم: 0 میلی گرم

    شش عدد چوب شور سبوس دار
    برای کسانی که آجیل دوست ندارند چوب شور یک جایگزین مناسب است. این میان وعده را هم میتوان در حال حرکت میل کرد. اگر میخواهید این میان وعده به 100 کالری هم نرسد از چوب شور سبوس دار استفاده کنید. این میان وعده بدون کلسترول است و همچنین کم چرب و کم شکر است. فیبر موجود در چوب شور سبوس دار نیز به شما احساس سیری میدهد.
    • چربی اشباع: 0.4 گرم
    • سدیم: 257 میلی گرم
    • کلسترول: 0 میلی گرم

    سیب پخته
    سیب همیشه به عنوان یک میان وعده سالم شناخته شده است. یکی از راه های لذیذ تر شدن این میان وعده پختن آن است. با پختن سیب به همان اندازه که نپخته ی آن ویتامین و فیبر به بدن میرساند از این مواد بهره میبرید. حتی میتوانید به سیب پخته ی خود مقداری دارچین هم اضافه کنید . نگران نباشید دارچین کالری ندارد.
    • چربی اشباع: 0 گرم
    • سدیم: 2 میلی گرم

    اسموتی زغال اخته
    این اسموتی میوه ای برای دریافت کلسیم و آنتی اکسیدان در طول روز بسیار موثر است. یک سوم فنجان ماست کم چرب را با دو سوم فنجان زغال اخته ی منجمد ترکیب کنید. این ترکیب هم بسیار سرد است و هم بسیار غلیظ و همین باعث میشود خوردن این میان وعده طول بکشد. وقتی خوردن غذایی طول بکشد در پایان احساس رضایتمندی بیشتری میکنید.
    • چربی اشباع: 0 گرم
    • سدیم: 59 میلی گرم
    • کلسترول: 2 میلی گرم

    یک سوم فنجان دانه های سویا
    یکی از سالمترین میان وعده هایی که میتوان نام برد دانه های جوان سویا هست. یک سوم فنجان آن دارای 8 گرم پروتئین و 4 گرم فیبر می باشد. همچنین 10% از آهن مورد نیاز روزانه بدن را هم تامین میکند. دانه های سویا به صورت کنسرو و آماده به مصرف موجود است و میتوانید استفاده کنید.
    • چربی اشباع: 0.5 گرم
    • سدیم: 4.5 میلی گرم

    سه چهارم فنجان انبه منجمد
    میتوانید به صورت آاده خریداری کنید یا خودتان درست کنید. مثل این است که کلوچه یخ زده میخورید. مصرف این میان وعده یک راه عالی برای دریافت بتا کاروتن و فیبر است. سه چهارم فنجان آن تنها 90 کالری دارد و 60 درصد از ویتامین C مورد نیاز بدن را در طول روز تامین میکند.
    • چربی اشباع: 0 گرم
    • سدیم: 0 میلی گرم

    قطعات سیب با کره بادام زمینی
    سه چهارم فنجان قطعات سیب که روی آنها لایه ای از کره بادام زمینی مالیده باشیدتقریبا 90 کالری دارد. بیش از دو قاشق چای خوری کره بادام زمینی استفاده نکنید.
    • چربی اشباع: 0.8 گرم
    • سدیم: 2 میلی گرم
    • کلسترول: 0 میلی گرم

    ماست به همراه دانه های آفتابگردان
    یک قاشق چای خوری دانه ی آفتابگردان داخل یک دوم لیوان ماست بدون چربی بریزید. دانه های آفتابگردان به ماست حجم اضافه میکند اما تنها 19 کالری دارد.ماست سرشار از پروتئین است و کل این میان وعده کمتر از نیم گرم چربی اشباع دارد. یادتان باشد که از دانه های آفتابگردان بدون نمک استفاده کنید مخصوصا اگر مواظب میزان سدیم خود هستید.
    • چربی اشباع: 0.26 گرم
    • سدیم: 0 میلی گرم

    ماست چکیده بدون چربی با عسل
    ماست چکیده حالتی خامه ای دارد و سرشار از پروتئین است و تنها یک دوم فنجان از آن دارای 12 گرم پروتئین است. یک قاشق چای خوری عسل به ماست چکیده اضافه کنید. تمام این میان وعده تنها 84 کالری دارد.
    • چربی اشباع: 0 گرم
    • سدیم: 53.5 میلی گرم

    20 عدد پسته
    از چربی زیاد موجود در پسته نگران نشوید بیشتر آن چربی غیر اشباع و مفید است. 20 عدد پسته بخورید و مطمئن باشید تنها 80 کالری گرفته اید همچنین این 20 عدد پسته کمتر از نیم گرم چربی اشباع دارد و سرشار از پروتئین ، فیبر و چندین مورد ویتامین و مینرال های کلیدی است. برای پرهیز از سدیم بالا پسته ها را بدون نمک استفاده کنید.
    • چربی اشباع: 0.8 گرم
    • سدیم: 0 میلی گرم
    • کلسترول: 0 میلی گرم

    موز یخی
    اگر به دنبال این هستید که میوه ی بیشتری به رژیم خود اضافه کنید این میان وعده را امتحان کنید. موز را پوست بکنید و به دو قسمت نصف کنید و به اتهای آن چوب بستنی بچسبانید. هر قسمت را با ماست کم چرب روکش کنید. سپس موزها را در فریزر قرار دهید خیلی زود میان وعده کم کالری ما آماده خواهد شد. هر نصف موزی که شما منجمد کردید زیر 80 کالری هست. موز یخی میان وعده ای با احساس خوب کاهش وزن است.
    • چربی اشباع: 0.35
    • سدیم: 3 میلی گرم
    • کلسترول: 7 میلی گرم

    یک فنجان سوپ گوجه فرنگی
    سوپ گوجه فرنگی سرشار از مواد مغذی ضد بیماری است. هر فنجان از این سوپ کمتر از 74 کالری بدون کلسترول دارد و کمتر از یک گرم چربی اشباع شده در آن موجود است. اگر سوپ گوجه فرنگی را آماده میخرید توجه داشته باشید که انواع مختلفی دارد. هنگام خرید روی بسته را بخوانید باید سدیم آن کم باشد همچنین کالری نوشته شده روی بسته را هم چک کنید.
    • چربی اشباع: 0.19 گرم
    • سدیم: 471 میلی گرم
    • کلسترول: 0 میلی گرم

    یک فنجان انگور
    بیشترین بخش انگور را آب تشکیل میدهد این یعنی یک فنجان آن تنها 62 کالری دارد. آب احساس سیری میدهد و بدن را هیدراته نگه میدارد. انگور منبع خوبی از ویتامین K و منگنز است و همچنین دارای مقادیری فیبر هم هست.
    • چربی اشباع: 0.1 گرم
    • سدیم: 2 میلی گرم

    کیفیت میان وعده را در نظر بگیرید
    خوردن میان وعده های بی کیفیت را تبدیل به یک عادت نکنید. در فروشگاه ها بسته های کیک و کرکر و انواع میان وعده هایی هست که 100 کالری دارند درست است این جور مواد غذایی کم کالری هستند اما مشکل اینجاست که مواد مغذی مفیدی هم ندارند. طوری میان وعده ها را انتخاب کنید که برای بدن مفید واقع شوند یعنی منبعی برای دریافت پروتئین ، فیبر و آنتی اکسیدان ها باشند.
    **زهرا**, mehregan1384, &yeganeh& و 19 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.
    وضو میخواهد
    لمس تنت ،،،
    رو به قبله چشمانت که میشوم
    بی اختیار سجده شکر میگذارم
    به درگاه خالقی که
    مخلوقش تویی ...

  3. #203
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    *Ghasedak* آواتار ها
    منصــــوره
    عضویت: ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
    نوشته ها
    299
    میزان امتیاز
    2
    پسند شده
    867
    پسند کرده
    834


    مرغ رو با یه پیاز + کمی نمک + کمی دارچین پختم .
    وقتی پخته شد رویش کمی زعفران دم کشیده ریختم و گذاشتمش توی هواپز تا طلایی شد .
    سیب زمینی رو پوست کردم و حلقه حلقه خوردم کردم و گذاشتم توی هواپز . با سرعت بالا و دمای 200 درجه توی 10 دقیقه این شکلی شد . یه دونه سیب زمینی رو برای 3 نفر در کنار غذا کفایت میکنه .
    قارچ ها رو هم با یه قاشق آبلیمو توی ماهی تابه گذاشتم بدون روغن .

    یک ران مرغ : 200 کالری
    1/3 سیب زمینی : حدود 30 کالری

    این بشقاب کاملا سیر میکنه و حدود 230 کالری داره .

    ( اگر کالری رو بد حساب کردم ، ممنون میشم بهم بگید . )
    ویرایش توسط *Ghasedak* : ۱۳۹۲/۰۹/۲۷ در ساعت ۱۱:۱۹ قبل از ظهر
    Negara, Behnush, monaaa و 2 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.
    مرا هزار امید است و هر هزار تویی !!!

  4. #204
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    *Ghasedak* آواتار ها
    منصــــوره
    عضویت: ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
    نوشته ها
    299
    میزان امتیاز
    2
    پسند شده
    867
    پسند کرده
    834



    سالاد کدو بلغاری
    دوتا کدو رو حلقه کردم ، 15 دقیقه توی هواپز با سرعت متوسط و درجه 150 کبابی شد . بدون یک قاشق روغن !!!
    برای سسش هم دو تا قاشق ماست + یک حبه سیر + یک لیموی تازه + کمی شوید .
    دوتا قاشق ماست چکیده :75 کالری

    کدو و شوید و لیمو کالری بسیار کمی دارن و جز غذاهای آزاد محسوب میشن .

    کل این غذا 75 کالری داره برای شام یک نفر رژیمی کاملا سیر کننده است .
    Negara, &yeganeh&, Behnush و 4 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.
    مرا هزار امید است و هر هزار تویی !!!

  5. #205
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    &yeganeh& آواتار ها
    یگانه سروری
    عضویت: ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    721
    میزان امتیاز
    172
    پسند شده
    11059
    پسند کرده
    4034
    سلام خوش اندام ها........................

    تیلا پیلا ی سوخاری رژیمی

    تیلا پیلا ی مزه دار شده با ادویه ماهی و آب لیمو ی تازه بعد غلطانده شده در ترکیب آرد سفید و آرد سوخاری و چند مین با فویل و چند مین هم بی فویل



    30 گرم ش 75کالری هست





    سبزی پلو با ماهی
     
    ویرایش توسط &yeganeh& : ۱۳۹۲/۰۹/۲۸ در ساعت ۱۰:۱۴ قبل از ظهر
    monaaa, Negara, *Ghasedak* و 5 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.
    خدایا مواظب فرشته کوچولوم مهدیارم باش

  6. #206
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    &yeganeh& آواتار ها
    یگانه سروری
    عضویت: ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    721
    میزان امتیاز
    172
    پسند شده
    11059
    پسند کرده
    4034
    املت صبحانه ی رژیمی


    ته ماهیتابه چند قطره روغن زیتون بدون بو ریختم و گوجه رو گذاشتم حسابی سرخ شد بعد تخم مرغ رو با نمک و فلفل و آویشن مخلوط کردم و با قارچ روی گوجه ها ریختم و گذاشتم ببنده..........با 4 تخم مرغ رو روغن و....حدود 400 کالری برای دو نفر





    سبزی پلو با ماهی
     
    ویرایش توسط &yeganeh& : ۱۳۹۲/۰۹/۲۸ در ساعت ۱۰:۱۷ قبل از ظهر
    رضـــــــــوان, monaaa, Negara و 5 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.
    خدایا مواظب فرشته کوچولوم مهدیارم باش

  7. #207
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    &yeganeh& آواتار ها
    یگانه سروری
    عضویت: ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    721
    میزان امتیاز
    172
    پسند شده
    11059
    پسند کرده
    4034
    ماهیچه رو با سیر و پیاز مزه دار کردم بعد با یکه چوب دارچین در زود پز ریختم

    هر ماهیچه ی کوچک گوسفند حدود 200 کالری تا 250 کالری هست

    سبزی پلو با ماهی
     
    رضـــــــــوان, monaaa, sheida sheida و 5 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.
    خدایا مواظب فرشته کوچولوم مهدیارم باش

  8. #208
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    مرکوری آواتار ها
    عضویت: ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    نوشته ها
    282
    میزان امتیاز
    2
    پسند شده
    959
    پسند کرده
    716


    فیله تیلاپیا رژیمی + سیب زمینی تنوری

    90 گرم فیله تیلاپیا (90 کالری) رو با آبلیمو و سویا سس مزه دار کردم و بعد از 10 دقیقه بدون روغن توی تابه چدنی کبابش کردم. 1 سیب زمینی کوچیک (80 گرم = 60 کالری) رو به روش نگار جون توی ماکروفر پختم.
    کالری کل + دور چین = 175
    ویرایش توسط مرکوری : ۱۳۹۲/۰۹/۲۸ در ساعت ۱۱:۲۰ قبل از ظهر

صفحه 26 از 50 نخستنخست ... 162324252627282936 ... آخرینآخرین
  • بانک بند ناف
  • مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •  

    محاسبه ي شاخص توده ي بدني

    وزن به کيلـو گـرم
    قد به سانتي متر

    شاخص توده ي بدني
    بازه ي وزني مناسب شما