نظر سنجی 76 امین مسابقه عکاسی مکمل
شارژ کلوب هاي مامي سايت
بازارچه کالاي دست دوم رسانه مامي سايت
Like Tree2776Likes

موضوع: سیر تا پیاز غذاهای رژیمی خانگی...

نمایش نتایج: از 9 به 16 از 399
صفحه 2 از 50 نخستنخست 1234512 ... آخرینآخرین
  1. #9
    مدیر انجمن
    Negara آواتار ها
    عضویت: ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
    نوشته ها
    2,347
    نوشته های وبلاگ
    6
    میزان امتیاز
    62
    پسند شده
    8117
    پسند کرده
    7504

    Re: سیر تا پیاز غذاهای رژیمی خانگی...

    سیاقاتوق




    از تاپیک غذاهای شمالی برش داشتم

    4 تا بادمجون رو به شکل مستطیل های کوچیک و دراز در تابه رژیمی (دو در) با کمتر از 1 ق غ روغن سرخ کردم. و با یک پیاز رنده شده تفت دادم و با 4 تاگردوی ساییده و کمی آب گذاشتم بپزه.
    کمی رب گوجه و رب انار اضافه کردم. و کمی سبزی خشک اضافه کردم. باید سبزی های شمال باشه ولی هر سبزی معطری خوبه.
    بذارید حسابی بپزه و جا بیفته و کشدار بشه.

    4 تا گردو 120 کالری
    1 ق غ روغن 120 کالری
    بادمجون و پیاز بسیار اندک
    رب انار 50 کالری

    مجموع کالری 290

    البته من این غذا رو معمولا کنار گوشت یا مرغ کبابی به عنوان ساید سرو می کنم اما می تونید با نون بخورید و کالری نون رو جدا بگیرید.

    گاهی هم 200 گرم گوشت چرخ کرده رو با پیاز تفت می دم و بعد بادمجون سرخ شده و گردو رو اضافه می کنم که دیگه می شه کل غذامون.

    مجموع کالری ورژن با گوشت برای دو نفر 490
    نفری 245
    mahbube, sheida sheida, Andrew و 3 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.
    چی نپوشیم؟



    chi-napooshim.com


  2. #10
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    نوشته ها
    300
    میزان امتیاز
    2
    پسند شده
    242
    پسند کرده
    0

    ویترین مدال ها

    Re: سیر تا پیاز غذاهای رژیمی خانگی...

    میرزا قاسمی رژیمی
    [HIGHLIGHT=#99c1ba]بادمجان :3عدد متوسط[/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]گوجه :3عدد متوسط[/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]سیر:3حبه رنده ریز شده[/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]روغن : نصف ق غ=60کالری[/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]تخم مرغ 1عدد=70کالری[/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]رب:2ق[/HIGHLIGHT]



    [HIGHLIGHT=#99c1ba]بتدا رو شعله پخش کن بادمجونا رو حساااابی کبابی کردم و بعد پوستشو گرفتم و با چاقو حسابی ساتوری کردم[/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]نصف ق غ روغن رو تو تابه ریختم و سیر رنده شده و زردچوبه رو اضافه کردم حدود 10 ثانیه ،تا بوی سیر بلند شه بعد دوق رب اضافه کردم[/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]رب هم یکمی تفت دادم و بعد گوجه ها ی ریز شده رو اضافه ردم یه نصفه استکان آب ریختم و درشو گذاشتم تا گوجه ها نرم بشن[/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]بعد از 7دقیقه بادمجونا رو اضافه کردم و نمک و فلفل و ادویه رو زدم و ...دوباره درشو گذاشتم این بار هم 10 دقیقه[/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]وقتی از ظاهر و میزان آبش راضی بودم یه تخم مرغ شکستم توش و هم زدم ، یه دقیقه بعد خاموشش کردم و تو بشقاب سرو وتزئین کردم ، به به ....[/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]این غذا 130 کالری داره ! که برای دو نفره- که نصفش میشه 75 پس با خیال راحت نوش جووون[/HIGHLIGHT]



    mahbube و Andrew این نوشته را پسندیده.
    اللهم عجل لولیک الفرج

  3. #11
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    نوشته ها
    300
    میزان امتیاز
    2
    پسند شده
    242
    پسند کرده
    0

    ویترین مدال ها

    Re: سیر تا پیاز غذاهای رژیمی خانگی...

    خوراک ماهی




    [HIGHLIGHT=#99c1ba]ین عکسی که میبینید، حتی یه قطره روغن هم براش مصرف نشده ولی بسیار بسیار خوشمزه بود..[/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]
    [/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]ابتدا ماهی رو (برا من ماهی شیر بود)نمک می زنیم و میذاریم یه نیم ساعتی بمونه -اگه عجله دارید که هیچی:))[/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]بعد آب نصف یه نارنج رو تو ماهیتابه ریختم و یکم ادویه بندری توش،ماهی رو توش گذاشتم و یکم ادویه هم به ماهی زدم[/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]رو شعله ی کم کم گذاشتم حدود نیم ساعت تا یه طرفش قشنگ پخته شد،بعد دوباره بقیه نارنج رو آب گرفتم و با یه نصف استکان آب ریختم رو ماهی و برش گردوندم[/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]آب مااهی که تموم شد گذاشتم با روغنی که خودش پس داده بود یکم سرخ شه،حدود 7دقیقه :)[/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]برای دور چین هم قارچ رو خورد کردم و یکم بدون روغن تفت دادم ،آبش که کم شد یه مشت اسفناج رو درشت درشت خورد کردم و ریختم توش و با آبی که خودش پس داد هم زدم تا یکم پختن ، یه ق مربا خوری فلفل سیاه نیم کوب و یکم نمک هم زدم و برای تلطیف مزه ی قارچ و اسفناج یه ق (30کالری) خامه توش زدم وسریع هم زدم تا یکم مزه بگیره[/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]بسیاااار خوشمزه[/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]100گرم ماهی:100 کالری -1 ق خامه [/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]این بشقاب فقط 130کالری داره :)[/HIGHLIGHT]
    [HIGHLIGHT=#99c1ba]
    [/HIGHLIGHT]
    [HIGHLIGHT=#99c1ba]
    [/HIGHLIGHT]
    [HIGHLIGHT=#99c1ba]
    [/HIGHLIGHT]
    لازم به ذکره من کالری سبزیجات غیر نشاسته ای مثل قارچ و اسفناج و بادمجون و گوجه رو حساب نمی کنم

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]
    [/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#99c1ba]
    [/HIGHLIGHT]

    mahbube و Andrew این نوشته را پسندیده.
    اللهم عجل لولیک الفرج

  4. #12
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    نوشته ها
    300
    میزان امتیاز
    2
    پسند شده
    242
    پسند کرده
    0

    ویترین مدال ها

    Re: سیر تا پیاز غذاهای رژیمی خانگی...

    [HIGHLIGHT=#f2f2f2]کوکوسبزیجات رژیمی[/HIGHLIGHT]
    [HIGHLIGHT=#f2f2f2]
    کدوی قلمی 2 عدد

    سبزی کوکو300 گرم حدودا

    تخم مرغ 2 عدد= 140( یا 3تا سفیده 60 کالری)

    گردو 2 عدد (دلخواه) =80کالری



    کدو ها رو رنده کردم و با بقیه مواد مخلوط کردم و ریختم تو تابه ی رژیمی

    در تابه رو بستم و گذاشتم رو حرارت ،حدود 7-10 دقیقه که یه طرفش خودشو بگیره ، بعد در تابه رو باز کردم و با یه چاقو کناره های کوکو رو از تابه جدا کردم ( که راحت برگرده ) و بعد در تابه رو بستم و تابه رو برگردوندم

    حدود 5 دقیقه هم اون طرفش و بعد نوش جان می کنیم و لاغر میشیم :)
    [/HIGHLIGHT]
    [HIGHLIGHT=#f2f2f2]
    [/HIGHLIGHT]

    [HIGHLIGHT=#f2f2f2]این غذا بدون نون هم آدمو قشنگ سیر می کنه ولی اگه میخواین نون هم باهاش بخورید به جای تخم مرغ کامل سفیده بزنید توش که جبران شه:)[/HIGHLIGHT]


    mahbube, Andrew و مامی مایده این نوشته را پسندیده.
    اللهم عجل لولیک الفرج

  5. #13
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    می ما آواتار ها
    عضویت: ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
    نوشته ها
    216
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    170
    پسند کرده
    59

    Re: سیر تا پیاز غذاهای رژیمی خانگی...

    سلام سلام
    تاپیک نو مبارک
    گلنوش جون فاطمه جون ممنون
    خدایا
    من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم تو در عرش کبریایی خود نداری
    من چون تویی داری
    وتو چون خودی نداری

  6. #14
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    hanii آواتار ها
    عضویت: ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    324
    میزان امتیاز
    13
    پسند شده
    7979
    پسند کرده
    2829

    Re: سیر تا پیاز غذاهای رژیمی خانگی...

    دين دين دين
    و اما
    سوپ چربي سوز
    كه در يكي از تاپيك ها كه يادم نمياد كدوم بود و توسط يكي از كاربران محترم كه باز يادم نمياد اسمشون رو ديدم
    درستيدم مورد پسند واقع شد و 3 كيلو تو يه هفته كم شد

    روش تهیه سوپ چربی سوز

    ● مواد لازم

    ۴ لیتر آب

    ۴ عدد پیاز درشت خرد شده

    ۴ حبه سیر له شده

    ۴ هویج خرد شده نگینی

    ۴ عدد کدو سبز خرد شده نگینی

    ۲۰۰ گرم گل کلم خرد شده

    ۲ عدد فلفل دلمه ای خرد شده

    ۲ شاخه کرفس ریز شده

    ۶ عدد گوجه پوست گرفته

    ۲ قطعه عصاره آب مرغ یا یک لیوان آب مرغ بدون روغن

    ● طرز تهیه

    مواد را داخل قابلمه ریخته نمک، فلفل و پودر کاری را به دلخواه اضافه کنید. سپس در ظرف را بسته تا مواد حدوداً ۱۵ دقیقه به خوبی پخته و نرم شوند. بهتر است از له شدن مواد جلوگیری شود تا ویتامین سبزیجات حفظ شود. هر بار که احساس گرسنگی کردید از این سوپ میل کنید.

    خاصیت این سوپ باعث می شود که با هر بار مصرف لاغرتر شوید. این رژیم غذایی در مورد بیماران قلبی یا کسانی که عمل جراحی دارند توصیه می شود تا وزن آنها کمتر شود و خوشبختانه برعکس برخی رژیم های لاغری هیچ ریسکی در برنخواهد داشت. این سوپ علاوه بر سوزاندن چربی های اضافی باعث تمیز شدن سیستم گوارشی می شود.


    البته اين اولين سوپ با اين دستوره من يه كوچولو تغييرش دادم كه خوشطعم تر شه
    مثلا از گوجه رنده شده استفاده كردم تو كل سوپ يه عدد عصاره مرغ ريختم
    ولي ميشه 100 گرم سينه مرغ و تو اين سوپ بپزيد و آخر ريش ريش كنيد تا خوش طعم تر بشه
    چون حجم سوپ براي من 6 وعده بود كالري مرغ ناچيز شد

    <o:p> p>


    شبيه اين سالاد و تو يه رستوران ايتاليايي خوردم كه خيلي دوستش داشتم
    و خودم گاهي درستش ميكنم
    و البته اگه مهمونام كم باشند تو بشقاب هاي تك نفري براشون تهيه ميكنم
    كالري كل 150
    البته اين از نوع مهمون پزه
    چون براشون ي ق پودر نارگيل ميريزم در ضمن با سركه بالزاميك مععععركه ميشه
    50 گرم سينه مرغ بخار پز(با سير و آبليمو و نمك مزه دار شده
    ذرت و گوجه و يك برش ليمو

    ویرایش توسط hanii : ۱۳۹۲/۰۶/۱۹ در ساعت ۰۹:۴۳ قبل از ظهر
    mahbube, Andrew, nasim* و 1 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.
    خدا يا مشكل همه رو با صلاح خودت و خودشون حل كن
    معجزات قشنگت و رو كن


  7. #15
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    ماهی۲ آواتار ها
    عضویت: ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
    نوشته ها
    54
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    1391
    پسند کرده
    320

    Re: سیر تا پیاز غذاهای رژیمی خانگی...

    سلام دوستام تاپیک نو مبارک
    اینم غذای رژیمی من که کتلت بدون ذره ای روغن هست، که به نظر خودم خیلی هم خوشمزست ،چون تنها مدلی که گوشت قرمز می تونم بخورم این مدل غذاهاست،گوشتش گوشت گوساله بدون چربیه که سر آقای قصاب گول می مالم به این صورت که اول گوشت استیک بدون چربی می گیرم بعد می گم حالا چرخش کن



    طرز تهیه :
    سیب زمینی آب پز که هر صد گرمش ۹۰ کالری داره،من حدود ۹۰۰ گرم برداشتم
    پیاز که من کالریشو همیشه تخفیف می دم ولی خوب کالری داره
    گوشت تهیه شده به روش بالا که صد گرمش ۲۰۰ کالری داره من حدود ۳۰۰گرم برداشتم،
    تخم مرغ هردونه ۷۰ کالری ،۲ عدد
    سویا که حدود ۴۰ گرم ریختم و صد گرمش ۳۹۴ کالری داره
    مواد رو با ادویه فراوان ورز دادم وبعد تو آرد سوخاری غلتاندم وتو سینی فر روی کاغذ روغنی نیم ساعت تا سه ربع تو فر با موادی که من درست کردم ۲۶ تا کتلت شد ه ( خیلی شد) هر کتلت فقط ۷۰ کالری بسیارکم کالری وخوشمزه حتما درست کنید ولی اگه تو گلوتون گیر کرد بهم فحش ندیدا!!! با ماست بخورید وسس من کلا عاشق غذاهای خشکم
    mahbube, sadi_eh, Andrew و 2 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.

  8. #16
    مدیر انجمن
    Negara آواتار ها
    عضویت: ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
    نوشته ها
    2,347
    نوشته های وبلاگ
    6
    میزان امتیاز
    62
    پسند شده
    8117
    پسند کرده
    7504

    Re: سیر تا پیاز غذاهای رژیمی خانگی...

    سیب زمینی کبابی



    به زودی براتون چندین جور سیب زمینی که درست می کنم رو می ذارم. این یکیش.

    یک سیب زمینی متوسط رو بردارید و با چنگال روش 4-5 تا سورخ ایجاد کنید بعد با قلم مو یک چهارم قاشق روغن زیتون رو به همه جاش بمالید و خیلی خیلی خیلی زیاد به پوستش نمک بزنید. (بله پوستش رو نمی کنیم چون خیلی خوشمزه می شه. فقط تمیز و حسابی بشورید)
    4 دقیقه روی حداکثر قدرت در مایکروفر بگذارید تا مغز پخت بشه.
    بعد هم نیم ساعت توی فر 180 در جه که از قبل گرم شده بگذارید تا پوستش حسابی چروک بخوره. فویل و اینا هم نمی خواد.. من معمولا وقتی گوشتی چیزی تو فر دارم اینم همین جوری کنارش می ذارم روی طبقه توری فر.

    این سیب زمینی درسته است من اینجا بریده ام که شما بافت پنبه ای داخلش رو ببینید.

    کالری برای هر نفر 80-120 بسته به سایز سیب زمینی.
    mahbube, Andrew, aydaa و 4 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.
    چی نپوشیم؟



    chi-napooshim.com


صفحه 2 از 50 نخستنخست 1234512 ... آخرینآخرین
  • بانک بند ناف
  • مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •  

    محاسبه ي شاخص توده ي بدني

    وزن به کيلـو گـرم
    قد به سانتي متر

    شاخص توده ي بدني
    بازه ي وزني مناسب شما