نظر سنجی 76 امین مسابقه عکاسی مکمل
شارژ کلوب هاي مامي سايت
بازارچه کالاي دست دوم رسانه مامي سايت
Like Tree44Likes

موضوع: گیاهخواری

نمایش نتایج: از 105 به 106 از 106
صفحه 14 از 14 نخستنخست ... 411121314
  1. #105
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    samane0101 آواتار ها
    سمانه
    عضویت: ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
    محل سکونت
    قزوین
    نوشته ها
    744
    میزان امتیاز
    65
    پسند شده
    2053
    پسند کرده
    3191
    نقل قول نوشته اصلی توسط ستین نمایش پست ها
    سلام عزیزم, من نمیتونم از تلگرام استفاده کنم, راهی هست که ما هم از این برنامه غذایی فیض ببریم ؟
    با عرض معذرت از ترانه گلی عزیز ببخشید که من جواب میدم

    ستین جان این کانال کانال غذاهای گیاهی نیست و با گرفتن پول رژیم میده همین

    به نظر من گول کانال های تلگرامو نخورید ( منظورم این نیست که کلاه بردار هستن )
    هیچ جا مثل مامی سایت خودمون نیست
    اینجا همه چی واقعی و تست شده هستش در صورتی که تو تلگرام بیشترشون کپی هستن
    اینجا همه چی منظم و طبقه بندی هستش درحالیکه اونجا قروقاطی و نامنظمه

    و ....
    ستین این نوشته را پسندیده.



    بيا آبي باش به رنگ آسمان... تا من هميشه سر به هوايت باشم

  2. بانک بند ناف
  3. #106
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    MiSsRaShin آواتار ها
    عضویت: ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
    محل سکونت
    قلب دوستدارانم
    نوشته ها
    2
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    1
    پسند کرده
    0
    رژیم فوق العاده ی گیاهی 21 روزه

    دچار کمبود نشوید

    کمبودهای غذایی خاصی در بین گیاه*خواران متداول است.

    به اعتقاد دانشگاه کلرادو، این کمبودها شامل پروتئین، اسیدهای چرب امگا 3، کلسیم، ویتامین دی، کا، ب 12، آهن، ید و روی است.

    کسانی که گیاه خوار نیستند، معمولاً این مواد را از منابع حیوانی دریافت می*کنند، شما هم می*توانید با داخل کردن برخی از غذاها به رژیمتان، این کمبودها را جبران کنید.

    برای پروتئین، ید و روی، از حبوبات و سویا استفاده کنید.

    پس از مصرف آنها، تخم مرغ و محصلوات لبنی را برای پروتئین بیشتر، ویتامین دی، ب 12، کلسیم و روی، انتخاب و مصرف کنید.

    سبزیجاتی که برگ*های پهن و سبز دارند هم سرشار از کلسیم، آهن و ید هستند. آجیل*ها، دانه*ها، و تخم مرغ هم به بدنتان امگا 3 خواهند رساند.


    صبحانه


    انتخاب*های شما برای صبحانه در این 21 روز، باید وعده*های سبکی باشد تا بتوانید قبل از اینکه به سمت محل کارتان حرکت کنید، سریع جمع و جورشان کنید.

    جو، سرشار از پروتئین و فیبر است. می*توانید آنرا در شیر بادام یا شیر سویا بجوشانید، سپس رویش را با تکه*های میوه، عسل و پنیر ریکوتا بپوشانید.

    حتی می*توانید با استفاده از جوی خام، انواع آجیل و میوه*های خشک، موسلی درست کنید. پنیر ریکوتا خودش به تنهایی یک وعده*ی غذاییست، منتها برای اینکه صبحانه*ای داشته باشید که سیرتان کند، می*تواند آنرا بهمراه مقداری توت دارچین و کمی هم آجیل میل نمایید.

    اگر ترجیح می*دهید صبحانه*ی آبرو دار تری بخورید، می*توانید به سراغ غذاهای مبتنی بر تخم مرغ بروید تا مقداری پروتئین و چربی سالم به بدنتان برسد: املت یا تخم مرغ آب پز بهمراه اسفناج و قارچ سرخ کرده، و یا تخم مرغ سفت با مقداری نان تست سبوس دار.




    نهار


    هنگامی که وقت ناهار فرا رسید، باید به سراغ دستور پخت*هایی بروید که سریع آماده می*شوند و یا می*توانید کمی جلوتر آنرا آماده کنید، بنابراین وقتی خانه را ترک می*کنید حملش برای شما ساده خواهد بود.

    می*توانید کمی توفو یا تمپه را با سبزیجات مورد علاقه*تان مخلوط کنید.

    می*توانید سبزیجات برگ سبز همچون بوک چوی، یا کلم همراه با کینوآ یا برنج قهوه*ای مصرف نمایید.

    سالاد آووکادو با پنیر فتای کم چرب، گوجه*فرنگی و چند تا بادام هم می*تواند یک وعده*ی شکم پر کن دیگر باشد. حتی می*توانید ساندویچی پر از سبزیجات، حبوبات و پنیر و ادویه*جات نیز بخورید.



    شام


    انتخاب*هایی که در این 21 روز برای شام*هایتان دارید، باید آنقدری شما را سیر کند که دیگر پس از آن احساس نیاز به خوردن چیزی نکنید.

    دال، یک خورش هندی که از عدس و ادویه*جات درست شده و بهمراه برنج خورده می*شود، به بدنتان کلی پروتئین، فیبر و مواد مغذی دیگر خواهد رساند.

    روش دیگر این است که تمپه، توفو یا سبزیجات دیگر مورد علاقه*تان را به سیخ بکشید و گریل کنید.

    سبزیجات
    سرخ کرده را بهمراه سیب زمینی شیرین پخته و گل کلم سرو کنید، یا اینکه بهمراه برنج قهوه*ای یا کینو*آ میل کنید.

    تخم مرغ، کباب و فریتاتای سبزیجات نیز شام*های دیگری هستند که می*توانید به سادگی یک سوپ حبوبات آن*ها را آماده کنید.


    امیدوارم مفید باشه
    غیرممکن وجود ندارد

    زیبایی وثروت حق ماست




صفحه 14 از 14 نخستنخست ... 411121314
  • مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •  

    محاسبه ي شاخص توده ي بدني

    وزن به کيلـو گـرم
    قد به سانتي متر

    شاخص توده ي بدني
    بازه ي وزني مناسب شما