نظر سنجی 76 امین مسابقه عکاسی مکمل
Like Tree65Likes

موضوع: رژیم کانادایی

نمایش نتایج: از 1 به 8 از 48
صفحه 1 از 6 1234 ... آخرینآخرین
  1. #1
    مدیر انجمن
    شیرین بیان آواتار ها
    CGN
    عضویت: ۱۳۸۹/۰۷/۱۹
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,204
    میزان امتیاز
    99
    پسند شده
    3004
    پسند کرده
    6613

    رژیم کانادایی

    این دستوری رو که میزارم خودم تازه شروع کردم به گرفتنش ولی تعریفشو شنیدم هیچ توصیه ای هم دربارش ندارم فط بنا به درخواست دوستان


    رژیم 15 روزه کانادایی

    این برنامه انقلابی(رژیم 15 روزه) با سرعت و آسان باعث کم شدن و سوزاندن چربی در بدن می شود،بهترین مشخصه این رژیم این است که بدن را وادار به سوزاندن سریع چربیها می کند و مانع بازگشت وزن از دست رفته میشود از همه مهمتر این رژیم روی مرکز اشتها در مغز اثر میگذارد و اشتها کم میشود
    نکته مهم:(ممکن است میزان از دست رفتن اب بدن در روزهای اول زیاد باشد و حالت سستی به شما دست دهد که برای از بین بردن این حالت حتما در طول روز 8 لیوان آب بنوشید)
    این رژیم 15 روز است و به همین دلیل آسان است و در صورت اجرای دقیق بسیار موثر است به دلیل اینکه رژیم خاصی دارد و شما از رژیم خسته نمی شوید این رژیم سوخت و ساز بدن را تغییر میدهد و به همین دلیل پس از پایان مدت آن میشود بصورت معمول غذا خورد،بدون آنکه اضافه وزن بیاورید.
    لازم به ذکر است که این رژیم را به همان صورت و بدون کوچکترین تغییری انجام دهید و بخاطر داشته باشید چنانچه بین وعده های غذا حتی آب نبات و یا شکلات خورده شود رژیم باید قطع گردد و پس از دو ماه دوباره از نو شروع کنید.
    مدت آن فقط 15 روز است نه کمتر و نه بیشتر که 12 روز آن رژیم اصلی است و به مدت 3 روز رژیم نگهدارنده بسیار آسان گرفته میشود ،با گرفتن این 12 روز و 3 روز رژیم نگهدارنده وزن تا یکسال به همان صورت باقی می ماند و شما در این یکسال اضافه وزن پیدا نمی کنید،در این رژیم قهوه یا چای نباید عوض شودو قند و خرما در همان موعد اعلام شده میل شود،چنانچه این رژیم را بطور دقیق انجام دهید پس از پایان آن بین 8 الی 10 کیلو از وزن شما کاسته می شود و 10 الی 15 سانتیمتر از سایز شما کم میشودشاید باور نکنید ، ولی بعد از پایان رژیم باور خواهید کرد که رژیم ما معجزه است.
    اگر رژیم را بطور دقیق بگیرید ،یعنی چیزی اضافه بر مواد رژیم میل نکنید و به قول معروف ناخنک به غذا ها نزنید حتما وزن و سایز کم می کنید.(هر یک از مواد رژیم به منظور خاصی تهیه شده) در صورتیکه وزن شما بیش از 70 کیلو گرم است میتوانید 12 روز رژیم را گرفته سپس 3 روز رژیم نگهدانده را بگیرید و بعد دوباره 12 روز رژیم بگیرید تا به وزن و سایز دلخواه خود برسید اگر در طول روز گرسنه شدید بین غذاآب یا چای کمرنگ بدون قند بنوشید.
    این رژیم برای افرادی طراحی شده که از سلامتی جسمی خوبی برخوردار هستند و بیماری خاصی مانند فشار خون ،ناراحتی قلبی و زخم معده و ... ندارند.حتما توصیه میشود این رژیم را از یک روز تعطیل شروع کنید.
    بعد از 15 روز میتوانید بصورت معمول غذا بخورید حتی شیرینی جات ولی پرخوری نکنید. در صورتیکه بعد از 6 الی 10 ماه تا اندازه سه کیلو اضافه وزن پیدا کردید فقط کافی است همین سه روز رژیم نگهدارنده را بگیرید و در صورت در دسترس نبودن و یا دوست نداشتن گوشت قرمز ،گوشت سفید و تخم مرغ موجود در این رژیم میتوانید مواد غذایی زیر را در وعده و جای گوشت سفید ،قرمز و تخم مرغ جایگزین کنید
    1-بورانی کدو: 3 عدد کدوی متوسط را حلقه حلقه کنید و با یک عدد گوجه فرنگی خرد شده و یک قاشق غذا خوری روغن مایع پخته وبا یک لیوان ماست بدون جربی میل کنید .
    2-بورانی اسفناج:نیم کیلو اسفناج را با کمی نمک پخته و با یک لیوان ماست بدون چربی میل کنید.
    3-عدسی: یک فنجان عدس پخته را با آب لیمو میل کنید.
    4- سالاد کرفس: دو لیوان کرفس ریز شده را به همراه نمک و یک عدد گوج فرنگی به همراه سس آب لیمو میل کنیدو(این سالاد در لاغری بسیار موثر است)
    5- سس آبلیمو:دو قاشق ماست و یک قاشق روغن زیتون و یک قاشق آب لیمو، نمک و فلفل به اندازه کافی.
    6-سوپ مرغ یک لیوان: نصف فنجان سیب زمینی خرد شده ،یک فنجان هویج خرد شده و نصف فنجان نخود فرنگی کمی نمک و آب لیمو.
    ورزش در این رژیم بصورت دلخواه انجام میشود.
    روز اول:
    صبحانه:یک فنجان قهوه+یک حبه قند
    نهار: 3 عدد تخم مرغ سفت+اسفناج پخته+یک عدد گوجه فرنگی
    شام: 300 گرم گوشت پخته یا کبابی +کاهو +آب لیمو
    روز دوم:
    صبحانه:یک فنجان قهوه+یک حبه قند
    نهار:10 ورق کالباس مرغ+یک لیوان ماست کم چربی
    شام: 300 گرم گوشت پخته یا کبابی +کاهو +آب لیمو
    روز سوم:
    صبحانه :یک فنجان چای+دو عدد خرما
    نهار : نصف سینه مرغ پخته یا کبابی +کاهو+سس آب لیمو
    شام:سالاد کرفس+گوجه فرنگی+آب لیمو
    روز چهارم:
    صبحانه:یک فنجان قهوه+یک حبه قند+یک ورق نان تست
    نهار :یک لیتر آب میوه ترجیحا سیب یا هویج+یک لیوان ماست
    شام: 3 عدد تخم مرغ سفت +هویج رنده شده+200 گرم پنیر رژیمی یا کم نمک
    روز پنجم:
    صبحانه:یک فنجان قهوه+یک حبه قند+یک ورق نان تست
    نهار:یک ماهی پخته یا کبابی کامل+یک قاشق چایخوری کره +آبلیمو
    شام:300 گرم گوشت پخته یا کبابی+کاهو+کرفس
    روز ششم:
    صبحانه :یک فنجان چای+دو عدد خرما
    نهار:10 ورق کالباس مرغ+یک لیوان ماست کم چربی
    شام: نصف سینه مرغ پخته یا کبابی +کاهو+ آب لیمو+روغن زیتون
    روز هفتم:
    صبحانه:یک فنجان قهوه+یک حبه قند+یک ورق نان تست
    نهار: 3 عدد تخم مرغ سفت+یک ورق کالباس+کاهو
    شام :سالاد کلم+گوجه فرنگی+سس آبلیمو+یک عدد میوه
    روز هشتم:
    صبحانه:یک فنجان قهوه+یک حبه قند
    نهار : نصف سینه مرغ پخته یا کبابی +کاهو+ آب لیمو
    شام: 300 گرم گوشت پخته یا کبابی +کاهو +آب لیمو+یک عدد میوه
    روز نهم:
    صبحانه :یک لیوان شیر
    نهار : نصف سینه مرغ پخته یا کبابی +کاهو+ آب لیمو
    شام :سالاد کاهو+خیار+گوجه فرنگی+سس آبلیمو+یک عدد میوه

    روز دهم:
    صبحانه:یک فنجان قهوه+یک حبه قند+یک ورق نان تست
    نهار :یک لیتر آب میوه ترجیحا سیب یا هویج+یک لیوان ماست
    شام:یک عدد تخم مرغ سفت+یک هویج پخته شده و رنده شده+200 گرم پنیر رزیمی یا کم نمک
    روز یازدهم:
    صبحانه:یک فنجان قهوه+یک حبه قند+یک ورق نان تست
    نهار:یک عدد ماهی پخته یا کبابی+یک قاشق چایخوری کره+آبلیمو
    شام: 300 گرم گوشت پخته یا کبابی +کاهو +کرفس
    روز دوازدهم:
    صبحانه :یک فنجان چای+دو عدد خرما
    نهار: 3 عدد تخم مرغ سفت+یک عدد هویج پخته و رنده شده
    شام : نصف سینه مرغ پخته یا کبابی بدون پوست +کاهو+ آب لیمو


    سه روز رژیم نگهدارنده:

    روز اول:
    صبحانه :یک لیوان شیر
    نهار:گوشت یا مرغ کبابی یا پخته+سالاد کاهو(خیار –گوجه فرنگی-سس آبلیمو)
    شام:سوپ آبمرغ یا گوشت+3 ورق نان تست+3 عدد میوه
    روز دوم:
    صبحانه: یک فنجان چای+یک ورق نان تست+عسل
    نهار: 5 ورق کالباس مرغ+گوجه فرنگی+یک عدد خیار شور+3 ورق نان تست
    شام : نصف سینه مرغ+سالاد کاهو+یک عدد خیار شور+3 ورق نان تست
    روز سوم:
    صبحانه:یک لیوان شیر
    نهار:گوشت یا مرغ کبابی+سالاد خیار و گوجه فرنگی
    شام:سوپ مرغ+2 ورق نان تست+2 عدد میوه
    Mitra F, zahra113 و beautiful_lie این نوشته را پسندیده.


    از اینکه خودم هستم خوشحالم. شاید کامل نباشم اما صادق، دوست داشتنی و خوشبختم.


  2. #2
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    ستاره
    عضویت: ۱۳۸۹/۰۴/۰۸
    نوشته ها
    2,619
    میزان امتیاز
    3
    پسند شده
    10499
    پسند کرده
    12088

    Re: رژیم کانادایی

    سلام

    من قبل از عيد رژيم كانادايي گرفتم 5/56 بودم و بعد از رژيم تقريبا 5/2 كم كردم

    به نظرم اونقدر ارزش نداره كه بخاطر 2 كيلو اين زژيم رو گرفت چون واقعا كم خواب شده بودم احساس ضعف داشتم و من با كالري شماري هم ميتونستم اين 2 كيلو رو كم كنم بدون اينكه اونقدر به خودم فشار بيارم
    البته شايد تنها مزيتي كه اين رژيم داره باعث كوچيك شدن حجم معده ميشه و اشتها كم ميشه
    اما اگه زياده روي كني به سرعت به وزن اوليه برميگردي همچنان كه من بعد از يك هفته شدم 55 كيلو
    beautiful_lie این نوشته را پسندیده.

  3. #3
    مدیر انجمن

    عضویت: ۱۳۸۸/۰۴/۲۹
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,934
    میزان امتیاز
    22
    پسند شده
    1858
    پسند کرده
    299

    Re: رژیم کانادایی

    دوستان اینکه نوشته مثلا" روز اول اسفناج یا کاهو.. یعنی چقدر؟
    خدای من ! گلهای آفتابگردان در روزهای ابری بلاتکلیفند مثل من و روزهای بی تو بودن

  4. #4
    مدیر انجمن
    شیرین بیان آواتار ها
    CGN
    عضویت: ۱۳۸۹/۰۷/۱۹
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,204
    میزان امتیاز
    99
    پسند شده
    3004
    پسند کرده
    6613

    Re: رژیم کانادایی

    مریم جون دستورش همین بود یعنی دقی ذکر نکرده ولی من اندازه یه کاسه کوچیک میخورم یا بگم اندازه یه ماگ


    از اینکه خودم هستم خوشحالم. شاید کامل نباشم اما صادق، دوست داشتنی و خوشبختم.


  5. #5
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    ستاره
    عضویت: ۱۳۸۹/۰۴/۰۸
    نوشته ها
    2,619
    میزان امتیاز
    3
    پسند شده
    10499
    پسند کرده
    12088

    Re: رژیم کانادایی

    نقل قول نوشته اصلی توسط Maryam53
    دوستان اینکه نوشته مثلا" روز اول اسفناج یا کاهو.. یعنی چقدر؟


    من توي سرچ پيدا كردم كه منظور از اسفناج يعني نيم كيلو اسفناج

    ولي كاهو رو نميدونم كه من معمولا 5 برگ ميخوردم
    beautiful_lie این نوشته را پسندیده.

  6. #6
    مدیر بازنشسته
    aram_khp آواتار ها
    آرام خسروپناهی
    عضویت: ۱۳۸۸/۰۵/۰۸
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    4,084
    میزان امتیاز
    12
    پسند شده
    1297
    پسند کرده
    219

    Re: رژیم کانادایی

    من 3 روز این رژیم رو گرفتم .... روزی 400 گرم اضافه کردم:( یعنی چی اونوقت؟؟؟
    beautiful_lie این نوشته را پسندیده.
    سهم ما از گل سرخ ، یک بغل شادی و آرامش توست

  7. #7
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    *نازنین زهرا* آواتار ها
    عضویت: ۱۳۸۹/۰۲/۲۱
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    312
    میزان امتیاز
    6
    پسند شده
    852
    پسند کرده
    2016

    Re: رژیم کانادایی

    سلام من هم این ر-یم را گرفتم 5کیلو کم کردم اما خیلی سریع به وزن اولم برگشتم فکر کنم فقط به درد کسانی می خوره که خیلی سریع می خوان وزن کم کنند من هم با liveعزیزموافق هستم حجم معده را خیلی کم می کنه هفته دوم واقعا این مقدار غذا زیاد به نظر می اید ولی بدون اراده برای بعد از رسیدن به وزن ایده ال همه این سختی ها هیچه مشکل رسیدن به وزن مناسب نیست مشکل نداشتن اراده است برای حفظ وزنه
    beautiful_lie این نوشته را پسندیده.
    بزرگترین آزمون ایمان زمانی است که انچه میخواهید را بدست نمی آورید
    با این حال قادرید بگویید خدایا شکرت

  8. #8
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    ستاره
    عضویت: ۱۳۸۹/۰۴/۰۸
    نوشته ها
    2,619
    میزان امتیاز
    3
    پسند شده
    10499
    پسند کرده
    12088

    Re: رژیم کانادایی

    نقل قول نوشته اصلی توسط aram_khp
    من 3 روز این رژیم رو گرفتم .... روزی 400 گرم اضافه کردم:( یعنی چی اونوقت؟؟؟

    عزيزم من شيندم اين رژيم براي وزن بالاي 70 هست

    ممكنه شما خودتون غذاتون كم باشه و مقدار كالري دريافتي تو اين رژيم براتون زياد بوده

    من خودم روزايي كه هر دو وعده گوشت بود يكيشو سبزيجات ميخوردم چون فكر كنم بعضي از روزاش كالري دريافتي خيلي بالا ميره
    beautiful_lie این نوشته را پسندیده.

صفحه 1 از 6 1234 ... آخرینآخرین
  • مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •  

    محاسبه ي شاخص توده ي بدني

    وزن به کيلـو گـرم
    قد به سانتي متر

    شاخص توده ي بدني
    بازه ي وزني مناسب شما