نظر سنجی 76 امین مسابقه عکاسی مکمل
شارژ کلوب هاي مامي سايت
بازارچه کالاي دست دوم رسانه مامي سايت
Like Tree437Likes

موضوع: انواع پیش غذا و اردور با کدو و بادنجان

نمایش نتایج: از 57 به 64 از 79
صفحه 8 از 10 نخستنخست ... 5678910 آخرینآخرین
  1. #57
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    گیتار آواتار ها
    سعیده
    عضویت: ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
    نوشته ها
    1,967
    میزان امتیاز
    1235
    پسند شده
    20142
    پسند کرده
    12792
    کشک کدو
    نام: IMG_9032.jpg نمایش: 2006 اندازه: 67.5 کیلو بایت
    کدوها را پوست بگیرید و سرخ کنید. در ظرف دیگری، پیاز و سیر را خرد و سرخ کنید و به کدوها اضافه کنید. نمک، فلفل سیاه و زردچوبه را هم در همین مرحله اضافه کنید. حالا در ظرف را بگذارید تا کدوها آب بیندازند و کم کم آب آن*ها کشیده شود. در صورت تمایل می*توانید ۲عدد گوجه فرنگی را هم خرد کرده و در غذا بریزید تا همراه با کدوها بپزند. کدوها را با گوشت کوب بکوبید تا نرم و یکدست شوند. سپس مغز گردوی خرد شده یا پودر گردو را هم به غذا اضافه کرده و همراه با کشک به مواد اضافه کنید. اجازه دهید تا آب کشک کدو تبخیر شده و کمی در تابه سرخ شود. حالا مقدار دیگری کشک به آن اضافه کرده و در ظرف بکشید. روی کشک کدو را با پیازداغ، سیرداغ، نعناع داغ و گردو تزئین کنید
    من گوجه نریختم به تزیینم نرسید .خوشمزه شده بود ما که خیلی خوشمون اومد.
    ...
     
    m1361, sara chef, glabella و 5 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.

    والعصر ..........

  2. #58
    مدیر انجمن
    mitra40 آواتار ها
    میترا
    عضویت: ۱۳۸۹/۰۵/۲۸
    محل سکونت
    رشت
    نوشته ها
    9,482
    نوشته های وبلاگ
    32
    میزان امتیاز
    471
    پسند شده
    19218
    پسند کرده
    26851
    بادمجون کبابی :
    بادمجونها رو منقل کبای شدن وبهشون کمی روغن ویک پر سیر اضافه شدن وبه عنوان مخلفات کباب خورده شدن
    البته تو خونه ما این سبک بادمجون به همرا ه ماهی شور یا ماهی دودی وماست وپلو به عنوان یک غذای اصلی تو تابستونا خورده می شه
    نام: DSC04140.JPG نمایش: 1882 اندازه: 72.6 کیلو بایتنام: DSC04147.JPG نمایش: 1926 اندازه: 78.2 کیلو بایت
    قورمه سبزی
     
    narges*, m1361, Negara و 3 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.

  3. #59
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    زینب سادات۲ آواتار ها
    عضویت: ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    محل سکونت
    تهران-بلوار فردو
    نوشته ها
    311
    میزان امتیاز
    148
    پسند شده
    3158
    پسند کرده
    7852
    بادمجون شکم پر و صندل کدو و سیب زمینی
    سلام وقتتون بخیر
    این یه شام کامل برای خانواده ما بود. کدو برای مادر و پدرم- بادمجون برای خواهرم که کدو دوست نداره و سیب زمینی برای برادرم که نه کدو می خوره و نه بادمجون
    همگی با مایه ماکارونی به همراه سیب زمینی نگینی و جعفری پر شدن(موادی رو که از داخل کدو ها و سیب زمینی ها خارج کردم رو هم به مایه ماکارونی اضافه کردم )
    سس: پیازچه ساتوری- سیر-گوجه فرنگی -فلفل سبز تند تازه
    سیر توی این غذا نقش خیلی مهمی داره پس فراموشش نکنید(هم داخل مایه ماکارونی و هم داخل سس)
    نام: 1.jpg نمایش: 1809 اندازه: 84.8 کیلو بایتنام: 2.jpg نمایش: 1803 اندازه: 84.7 کیلو بایتنام: 3.jpg نمایش: 1790 اندازه: 97.0 کیلو بایتنام: 4.jpg نمایش: 1796 اندازه: 78.9 کیلو بایتنام: 5.jpg نمایش: 1827 اندازه: 102.0 کیلو بایت
    mina_m, renoo, marziyeh.ali1 و 6 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.
    ای نفس ها به فدای کف نعلین شما
    اندکی تند قدم بردارید
    خسته ایم از دنیا
    اللهم عجل لولیک الفرج

  4. #60
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    misii آواتار ها
    عضویت: ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
    محل سکونت
    کلبه عشقمون
    نوشته ها
    40
    میزان امتیاز
    3
    پسند شده
    389
    پسند کرده
    66
    اگپلنت بالز:
    بادمجان دو عدد جعفري ربع ليوان
    تخم مرغ يك عدد
    آرد سوخاري ربع ليوان
    پارمزان يك چهارم ليوان
    اورگانو يا آويشن 1 ق چ
    پودر پياز ربع ق چ
    فلفل قرمز
    آب ليمو 2 ق غ
    براي فيلينگ:
    گردو نصف ليوان
    پنير چدار 100 گرم
    براي كاور:
    آرد 2 ق غ
    تخم مرغ 1 عدد
    آرد سوخاري 2 ق غ
    بادمجونها رو حلقه ميكنيم.توي سيني فر قرار داده و در فر با دماي 180 درجه سانتيگراد به مدت نيم ساعت قرار ميديم تا كبابي شن.همراه با مابقی مواد تو بلندر میریزم.اندازه يك گردوي درشت از خمير بادمجون برميداريم و كف دست پهن ميكنيم.مقداري از مخلوط پنير و گردو رو روش قرار ميديم.به همون اندازه از خمير بادمجون روش ميذاريم و با انگشتان خيس خوب درزهاش رو ميگيريم و كف دست ميغلتونيم . طوري كه فيلينگ كاملا با مخلوط بادمجون پوشونده بشه.بعد کوفته ها رو تو آرد ، تخم مرغ و آرد سوخاری میغلتونیم و بعد سرخ میکنیم.
    نام: DSC_0008.jpg نمایش: 1771 اندازه: 93.6 کیلو بایت
    ساندویچ مرغ
     
    shahla-324, azmil, sh_capr و 7 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.
    ثانیه ها با تو چه زیبا می گذرند ای بهانه زندگیم

  5. #61
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    .Bita. آواتار ها
    بی تا . ع
    عضویت: ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    994
    میزان امتیاز
    275
    پسند شده
    22885
    پسند کرده
    4766
    چیپس کدو
    ابتدا کدو شسته خشک میکنیم و با غذاساز یا رنده مخصوص ورقه ورقه نازک میکنیم ظرف مخصوص ماکروفر رو با اسپری روغن چرب کرده کدو های حلقه شده در آن ریخته دوباره اسپری روغن میپاشیم و کمی نمک و آویشن روی کدو ها پاشیده به مدت سه دقیقه ماکروفر 900 وات قرار میدهیم تا ترد شود .
    البته به تردی و شکنندگی چیپس سیب زمینی نبود ولی یه تجربه متفاوته و رژیمی که من چند وقت پیش در مجله آشپزی خانواده سبز خونه مادر شوهرم دیده بودم متاسفانه اسم پیشنهاد دهنده اش رو ندارم .



    همسرم خیلی خوشش اومد و استقبال کرد ولی من نه!!!!!!!!!!
    sh_capr, nora1, m1361 و 13 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.
    ساحل دلت را به خدا بسپار ،
    خودش قشنگ ترین قایق را برایت می فرستد .....

  6. #62
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    M.a.n.i.y.a آواتار ها
    عضویت: ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    محل سکونت
    آبادان
    نوشته ها
    67
    میزان امتیاز
    3
    پسند شده
    388
    پسند کرده
    78
    نمیدونم اسم واقعیش چیه من مدتهاست درست میکنم و اسمشو گذاشتم بادمجون پنیری
    بادمجونا رو با پوست کامل شستم و حلقه و سرخشون کردم ولی با روغن کم جوری که بیشتر حالت گریلی پیدا کنه. بعد روشون پنیر رنده شده ریختم با یه لایه نازک گوجه فرنگی و رفت تو فر تا گوجه ها نرم بشن بعد دوباره روی گوجه ها یکم پنیر ریختم و کمی هم پودر گردو. کلا 20 دقیقه هم طول نکشید و یه شام ساده و سبک و البته خوشمزه برای ما بود
    نام: CAM00521[1].jpg نمایش: 1651 اندازه: 110.8 کیلو بایت
    نام: CAM00524[1].jpg نمایش: 1617 اندازه: 113.1 کیلو بایت
    میشه به این غذا گوشت و مرغ اضافه کرد. یا حتی سویا که بشه یه غذای کامل گیاه خواری ولی همینطوریشم عالیه و به خاطر پنیر خیلی کمی که داره شده جز غذاهای رژیمی من
    قیمه
     
    m1361, marie, samin93 و 6 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.
    ؟

  7. #63
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    مامی رضا آواتار ها
    عضویت: ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
    نوشته ها
    748
    نوشته های وبلاگ
    12
    میزان امتیاز
    351
    پسند شده
    9440
    پسند کرده
    9731

    ویترین مدال ها

    برای تهیه این غذای لذیذ
    ابتدا بادمجونا رو پوست کنده ،حلقه کرده وسرخ میکنیم سپس در ردیف های موازی حلقه های بادمجون سرخ شده مقداری گوشت چرخ کرده گوجه و فلفل دلمه ایی قرار می دهیم و ردیف ها رو همینطور تکرار میکنیم .بعداز تموم شدن مواد روی اونها رو باسسی از رب گوجه فرنگی + شکر + مقدار کمی سرکه می پوشونیم وسه ربع میپزیم
    امتحان این غذای خوشمزه رو به عاشقان بادمجون پیشنهاد میکنم

    نام: 20140919_111344.jpg نمایش: 1500 اندازه: 82.8 کیلو بایتنام: 20140919_131456.jpg نمایش: 1539 اندازه: 96.1 کیلو بایت
    m1361, samin93, mehr66 و 4 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.
    ازحضرت علي (ع): "نعمتان مجهولتان، الصحة و الأمان" يعني دو نعمت ناشناخته است: سلامتي و امنيت"


  8. #64
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت
    زینب سادات۲ آواتار ها
    عضویت: ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    محل سکونت
    تهران-بلوار فردو
    نوشته ها
    311
    میزان امتیاز
    148
    پسند شده
    3158
    پسند کرده
    7852
    صندل کدو
    برای بابا جون که چربی خونشون بالا رفته این صندل کدو پر گوجه رو با سویا درست کردم
    داخل ماهیتابه
    آنچه داخل سس مشاهده می کنید همانا قسمت های خالی شده کدو هستندنام: 20141017_213311[1].jpg نمایش: 1463 اندازه: 104.9 کیلو بایت
    داخل بشقاب آماده سرونام: 20141017_215243[1].jpg نمایش: 1439 اندازه: 103.8 کیلو بایت
    http://mamisite.com/forum/t1448-8.html#post1144184
    **mahdis**, sama18, samin93 و 5 کاربر دیگر این نوشته را پسندیده.
    ای نفس ها به فدای کف نعلین شما
    اندکی تند قدم بردارید
    خسته ایم از دنیا
    اللهم عجل لولیک الفرج

صفحه 8 از 10 نخستنخست ... 5678910 آخرینآخرین
  • بانک بند ناف
  • مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •  

    محاسبه ي شاخص توده ي بدني

    وزن به کيلـو گـرم
    قد به سانتي متر

    شاخص توده ي بدني
    بازه ي وزني مناسب شما