نظر سنجی 76 امین مسابقه عکاسی مکمل
Like Tree7Likes

موضوع: کاربردهای مختلف نوار آدرس مرورگر

نمایش نتایج: از 25 به 30 از 30
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
  1. #25
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
    نوشته ها
    4
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    2
    پسند کرده
    0
    راه های تبدیل مشتریان عادی به وفادار



    وفادارسازی مشتریان

    امروزه با ورود دیجیتال مارکتینگ به بخش های کسب و کار مختلف برای تبلیغ برند یک سازمان، اهمیت استفاده از استراتژی های ساختار یافته بالا رفته است. در تمامی این استراتژی ها هدف مورد مخاطب قرار دادن گروه بزرگی از افراد و تبدیل مشتریان عادی به وفادار می باشد. همه صاحبان کسب و کار می دانند که با تبدیل مخاطبان به مشتری های دائمی، می توانند برای تبلیغ برند خود نیز از آنها استفاده نمایند. امروزه برند های معروف با ایجاد روش های مختلفی از جمله امتیازدهی، ایجاد خدمات ویژه برای مشتریان و روش های نوین دیگر سعی می کنند رضایت مشتریان را جلب نموده و از این جلب رضایت در جهت جذب مخاطبان بیشتر استفاده نمایند. هنگامی که مخاطب عادی تعداد مشتریان دائمی شما را می بیند، نا خود آگاه به برند شما اعتماد کرده و با تکیه بر نظر مشتریان دائمی، به سمت برند شما کشانده می شود. در نظر داشته باشید که اطمینان ایجاد شده از سمت افراد یکی از بهترین روش ها برای کشاندن بقیه افراد به سمت کسب و کار شما می باشد. در بازار کسب و کار، روش های متعددی برای داشتن برنامه وفادارسازی مشتریان وجود دارد که هر یک از آن ها و یا تلفیق آن ها به رونق کسب و کار شما می تواند بیشترین کمک را کند. در کنار داشتن برنامه های وفادارسازی، صاحبان کسب و کار باید در طراحی سایت در اصفهان خود بسیار دقت نمایند که روش هایی که باعث آزرده شدن مشتریان می گردد را به کلی حذف نمایند. درست است که خدمات بهینه سازی سایت و سئو در اصفهان و تعرفه تبلیغات در گوگل وشرکت در دوره اموزش دیجیتال مارکتینگ باعث می گردد مخاطبان بیشتری به سمت شما کشیده شوند، اما با داشتن سایتی آزار دهنده به راحتی مشتریان از برند شما گذشته و نه تنها به مشتری وفادار تبدیل نخواهند شد، بلکه ممکن است تبلیغاتی سو برای برند شما داشته باشند. در ادامه بدترین مواردی که ممکن است برنامه های وفادارای برندی را مختل نماید به تفصیل توضیح داده خواهد شد.

    روش های دل آزردگی برنامه وفادارسازی برای مشتریان


    ساخت حساب کاربری

    یکی از روش هایی که امروزه تقریبا در همه سایت ها به منظور گرد آوری اطلاعات کاربران مورد استفاده قرار می دهند، استفاده از فرم کاربری می باشد. صاحبان کسب و کار به منظور داشتن پایگاه داده ای از اطلاعات کاربران، از روش های مختلفی برای جلب رضایت مشتری به منظور پر کردن فرم عضویت استفاده می نمایند. اما اگر مشتری وارد سمت عضویت شده و با پروسه ای سنگین و طولانی مواجه شود، مسلما تمامی این تلاش ها بی فایده خواهد بود. پس طراحان سایت باشد بسیار دقت نمایند که این فرم ها باید به صورت مختصر و مفید طراحی شوند و فقط اطلاعات لازم از مخاطبان گرفته شود. حتما باید در این فرم ها راهنمایی برای کاربران قرار داده شود تا سوالات پرسیده شده باعث سردرگمی کاربران نگردد. از جمله اطلاعات مهمی که می توان در فرم های عضویت از کاربران پرسید، نام کاربری، ایمیل کاربر و شهر محل سکونت او می باشد. برای کسب و کارهای مختلف ممکن است سوالات دیگر نیز مورد اهیمت باشد، اما همه آن ها باید در نظر بگیرند تا می توان این پرسش ها را کوتاه نمود تا کاربر سریع این مرحله را طی نماید.
    امتیاز دهی

    در برنامه های وفادارسازی مشتریان یکی دیگر از روش های استفاده شده امتیاز دهی به وسیله بازاریابی در شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ وعضویت درکلاس های اموزش دیجیتال مارکتینگ می باشد. اگر از روش امتیازدهی برای جلب مخاطبان بیشتر استفاده می نمایید، سعی کنید با گذاشتن قوانین پیچیده این پروسه را سخت نکنید. یکی از عواملی که باعث می شود مخاطبان به سمت امتیازدهی کشیده شوند، راحتی این پروسه می باشد. بر این اساس حتما یک صفحه از وب سایت خود را با بیان جذاب برای برنامه باشگاه مشتریان وفادار برندتان اختصاص دهید.
    تجربه کاربری

    امروزه به دلیل کمبود وقت در بین کاربران، آن ها تمایل دارند تا هر چه سریع تر با جستجویی ساده به هدف خود دست یابند. همچنین با بالا رفتن نرخ جستجو توسط گوشی های همراه، سهولت دسترسی به اطلاعات از اهمیت بالاتری برخوردار شده است. برای این منظور طراحان سایت باید سایتی ایجاد کنند که در آن خدماتی مانند نوشتن طرح کسب و کار، طراحی خبرنامه ایمیلی ، گرافیک وب و مشاوره دیجیتال مارکتینگ به صورت واضح بیان شده باشد و کاربر با استفاده از دسته بندی های سازمان یافته در سایت به راحتی به هدف خود برسد. همچنین این طراحی ها باید به صورت واکنشگرا انجام گیرد تا کاربر با کوچک شدن صفحه نمایش اذیت نشود. اگر بتوانید سایتی تحویل دهید که کاربر به راحتی به خواسته های خود دست یابد، در راستای برنامه وفادارسازی این مشتری گامی موثر برداشته اید.
    حق انتخاب برای مشتری

    از روش هایی که امروزه برای ترغیب کاربران مورد استفاده قرار می گیرد، درج پیشنهادات ویژه به صورت ساخت تیزر تبلیغاتی ، سفارش نریشن ، طراحی landing page ، ساخت موشن ،طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان،تبلیغات اینترنتی در اصفهان و ارائه خدمات رایگان به مشتریان می باشد. در هنگام درج این امتیاز دهی به مشتری، باید دقت داشته باشید که مشتری نیز حق انتخاب داشته باشد و بتواند از بین چندین پیشنهاد ویژه بهترین انتخاب را برای خود داشته باشد. این احترام به نظر کاربران باعث می گردد که آن ها به تدریج به مشتریان وفادار سایت شما تبدیل گردند و حس اعتمادی برای آن ها ایجاد شود.
    درج امتیاز های ویژه

    در همه امور، داشتن روالی یکنواخت با گذر زمان خسته کننده خواهد بود. این موضوع نیز باید در برنامه وفاداری مشتریان مد نظر قرار داده شود. اگر همیشه از یک روال امتیازدهی به مشتریان استفاده نمایید و تنوعی در کار نباشد، به مرور با ریزش مشتری مواجه خواهید شد. پس سعی کنید همیشه چیزهای جدید برای ارائه داشته باشید تا بتوانید کاربر را به سمت خود بکشانید. ایجاد تنوع نیز باید دارای استراتژی های سازمان یافته باشد. حتما با فکر و برنامه ریزی تغییرات را انجام داده تا خلف وعده ایجاد نشود و اعتماد کاربر از بین نرود.

    khanoom pasand این نوشته را پسندیده.
    https://radmandigital.com

  2. #26
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
    نوشته ها
    1
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    1
    پسند کرده
    0


    روش های افزایش وفاداری مشتریان را بشناسید.

    امروزه با به وجود آمدن روش های بازاریابی مختلف، بسیاری از صاحبان کسب و کارها سعی در استفاده از این روش ها به منظور بالا بردن سطح تبلیغات خود میان افراد مختلف جامعه دارند. روش های بازاریابی مختلف که به دو دسته بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ و سنتی تقسیم بندی می گردند، هر کدام دارای مزایا و معایب مختلفی می باشند که صاحبان کسب و کارها به منظور استفاده از مزایای همه این روش ها و رفع معایب آن ها، سعی در استفاده تلفیقی این روش ها دارند. در همه این روش ها سعی می گردد که تا می توان تعداد مخاطبان بیشتری مورد هدف قرار گیرند و آن ها را به مشتریانی وفادار تبدیل نمود. متاسفانه صاحبان کسب و کارها فکر می کنند که اگر مشتریان رضایت کافی از خدمات و کالای عرضه شده داشته باشند، مستقیما به مشتریانی وفادار تبدیل خواهند شد. در حالی که این تفکر اشتباه بوده و وفاداری و رضایتمندی دو مقوله جدا می باشند. ممکن است مخاطبان شما از کیفیت محصولاتی که ارائه می شود، رضایت کامل داشته باشند، اما به دلیل قیمت بالا به مشتریانی وفادار تبدیل نخواهند شد. پس باید مواردی در بازاریابی و ارائه خدمات کسب و کارهای مختلف رعایت گردد تا مطمئن بود که در صد زیادی از مخاطبان می توانند به مشتریانی دائم و وفادار تبدیل شوند. این مشتریان می توانند با تبلیغ برند مورد نظر در بین دوستان خود از طریق بازاریابی دهان به دهان برند شما را به صورت موثری نیز تبلیغ نمایند. در ادامه روش هایی که برندهای مختلف می توانند به منظور ایجاد وفاداری در مشتریان به کار ببرند به تفصیل توضیح داده خواهد شد.

    راه های موثر در وفاداری مشتریان
    ایجاد انگیزه
    با ورود دنیای دیجیتال مارکتینگ، امکان دسترسی مشتریان به انواع خدمات و کالاهای یک برند به راحتی قابل امکان می باشد. صاحبان برندها با طراحی سایت برای کسب و کار خود، به راحتی اطلاعاتی جامع برای مشتریان خود در اختیار قرار می دهند. مخاطبان با مراجعه به سایت، اطلاعات لازمه در مورد اهداف خود را جستجو کرده و از امکانات آن استفاده خواهند کرد. به صاحبان کسب و کارها توصیه می گردد که برای جلب اعتماد مشتریان و تبدیل آن ها به مشتریانی وفادار، سورپرایزهایی برای آن ها در نظر بگیرند. ارسال کارت تشکر یا رویدادهایی خاص می تواند به این امر کمک نماید. توجه داشته باشید که تمامی این سورپرایزها می تواند در بازاریابی های دیگر از جمله بازاریابی های سنتی نیز به کار گرفته شود. تمامی این نقاط افزایش وفاداری، تاثیر به سزایی بر روی مشتریان خواهد گذاشت.
    پیگیری مشتریان
    یکی از روش های دیگری که می تواند به وفاداری مشتریان کمک شایانی نماید، اثبات وفاداری برندها به مخاطبان می باشد. صاحبان برندها برای اثبات وفاداری خود باید به مخاطبان این حس را القا نمایند که در درجه اول رضایت آن ها مهم ترین اساس می باشد. این موضوع نیاز به سرمایه گذاری در بخش پیگیری نظرات و انتقادات مشتریان دارد. مشتریان باید بتوانند در محیطی نظرات خود را آزادانه اعلام نموده و از پیگری آن ها اطمینان حاصل نمایند. تماس تلفنی با مشتریان یا ارسال ایمیل به آن ها می توانند از روش های آسان برای پیگیری نظرات آن ها باشد. درج قسمت نظرسنجی در هر قسمت سایت نیز رضایت مشتریان به منظور ایجاد محیطی برای اعلام نظرات آن ها تاثیر به سزایی خواهد داشت.
    تمرکز بر روی روابط
    صاحبان کسب و کارها باید این موضوع را در نظر بگیرند که نباید فقط به دنبال منفعت خود باشند و با اتمام پروسه خرید مشتریان را به حال خود رها نمایند. ایجاد رابطه بیش از رابطه کاری می تواند باعث ایجاد صمیمت در بین مشتری و صاحبان کسب و کارها شده و به مرور اطمینانی مضاعف در بین آن ها ایجاد گردد.
    قابل اطمینان بودن
    در نظر داشته باشید که اگر از سمت کسب و کاری به مشتریان وعده ای داده شود و به این وعده عمل نگردد، با ریزش شدید مشتری روبرو خواهند شد و اطمینان و وفاداری مشتریان از بین خواهد رفت. اگر وعده و یا پیگیری پروسه ای به مشتریان خود پیشنهاد می دهید، حتما پیگیر آن بوده و در سریع ترین زمان ممکن مشکل آن ها را حل نمایید. در بازاریابی آنلاین، با ایجاد قسمت تیکتینگ در سایت، می توان به راحتی پیگیر مشکلات مشتریان خود باشید. این سیستم تیکتینگ باید به صورتی طراحی شود که مشتریان بتوانند به راحتی و با انتخاب موضوع مشکل خود به شما تیکت بزنند. پس سعی کنید این قسمت سایت خود را مناسب طراحی نمایید.
    ارائه سرویس بیشتر
    سعی کنید همیشه یک قدم جلوتر از رفتار قابل پیش بینی خود باشید. این موضوع به راحتی می تواند رضایت مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن جلب نماید. ارسال زودتر از زمان موعد کالای شما می تواند یکی از روش های وفادار سازی مشتریان گردد. این قبیل روش ها، به مشتریان القا می نماید که شما برای جلب رضایت آنها از هیچ تلاشی دست بردار نیستید.
    صداقت
    اگر کالا یا خدماتی به مشتریان خود می خواهید ارائه دهید و از نواقص آن اطلاع دارید، حتما مشتریان خود را در جریان قرار دهید. این صداقت باعث می گردد که مشتریان به شما اطمینان نموده و بعدها نیز مشتری شما باقی بمانند. همچنین برای سهولت دسترسی مشتریان، لازم است که تمامی اطلاعات لازم برای آن ها را برای هر محصول یا خدمات ارائه دهید. به سایت های فروشگاهی پیشنهاد می گردد که محصولات خود را با اطلاعات کامل در اختیار مشتریان قرار دهند. این اطلاعات می تواند شامل ابعاد اجناس، کاتالوگ ترجمه شده و عکس از ابعاد مختلف اجناس می باشد. رنگ بندی های مختلف و ارائه کیفیت های متنوع نیز می تواند به وفاداری مشتریان کمک شایانی نماید.منابع:مشاور کسب و کار اینترنتیدیجیتال مارکتینگ -مهدی صادقی - مشاور دیجیتال مارکتینگمشاور تبلیغات اینترنتی- مشاور بازاریابی اینترنتی
    khanoom pasand این نوشته را پسندیده.
    http://mehdisadeghi.net/

  3. #27
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
    نوشته ها
    1
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    0
    پسند کرده
    0
    سلام...لطفا در مورد سپتیک تانک هم ارسال نظر کنید
    ممنون

  4. #28
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    نوشته ها
    7
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    0
    پسند کرده
    0
    طراحی سایت به صورت کاملا تخصصی < طراحی سایت کاریابی ، طراحی سایت وکلا ، طراحی سایت پزشکی و ...
    طراحی سایت در تهران و طراحی سایت در کرج

  5. #29
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    نوشته ها
    7
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    0
    پسند کرده
    0
    طراحی سایت با سه سوت وب . ارزان و حرفه ای

  6. #30
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
    نوشته ها
    1
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    0
    پسند کرده
    0
    طراحی سایت در کرج یکی از خدمات ما برای همشهریان کرجی خود و تمامی عزیزان در سرتاسر کشور می باشد. لذا تمام اهتمام خود را بر این داشته تا به گونه ای کاملا حرفه ای ، براساس استاندردهای طراحی سایت در این زمینه فعالیت کند به گونه ای که طراحی سایت پلن سایت، برترین و باکیفیت ترین طراحی سایت در کرج شناخته شود و رضایت مشتریان عزیز را جلب نماید.
    طراحی سایت چیست؟
    اصلا به چه دلیل باید سایت داشت؟ آیا واقعا لازم است؟
    خودم هم میتوانم سایت طراحی کنم؟
    اگر بخواهم سایت را تغییر دهم باید مدام از طراح سایتم تقاضای اعمال تغییرات داشته باشم؟
    اینها سوالاتی است که برای همه شما پیش می آید، اما پاسخ درست چیست؟
    در اینجا سعی داریم به تمامی این سوالات پاسخ دقیق و شفاف دهیم به گونه ای که هر فرد حرفه ای و غیر حرفه ای در این زمینه جواب سوال خود را در یابد.
    طراحی سایت چیست؟
    برداشت همه ما از این کلمه ، طراحی کل سایت می باشد، در صورتیکه این برداشت کاملا اشتباه است. به طور کلی دو نوع سایت وجود دارد.
    سایت ایستاتیک

    سایت داینامیک

    سایت ایستاتیک سایتی است که یکبار طراحی شده و تغییری در اطلاعات موجود در سایت اعمال نمی شود و یا در صورت الزام برای اعمال تغییرات، فرد متخصص این کار را انجام می دهد. تقریبا این نوع سایت ها منسوخ شده اند. چرا که کوچکترین و ساده ترین سایت ها هم نیاز به تغییرات دارند.و این کار مشکلی ست که برای کوچکترین تغییرات نیز صاحب سایت مجبور به برقراری ارتباط با طراح سایت شده و تقاضای اعمال آن ها را داشته باشد. لذا امروزه، نیاز افراد به سمت سایت های داینامیک سوق داده می شود.
    آیا سایت تنها آن چیزی است که کاربر عام مشاهده میکند؟
    خیر، سایت های داینامیک از دو بخش تشکیل شده اند. یک : قالب سایت که توسط طراح سایت طراحی می گردد و دوم پنل مدیریت که توسط برنامه نویس سایت تعبیه می گردد. به همین دلیل است که تصور اینکه طراحی سایت شامل طراحی کل سایت است تصور غلطی است. و هسته اصلی سایت همان بخش پنل مدیریت سایت است که به اصطلاح در پشت پرده قرار دارد و تنها برای صاحبان سایت و افراد مورد تائید آنها قابل دسترسی است و کاربر عام هیچ گونه دیدی نسبت به پنل مدیریت ندارد. در واقع آنچه باعث استقلال شما در اعمال تغییرات بر اطلاعات سایت اعم از تصاویر، متون و بخش بندی ها میکند همین پنل مدیریت است. پس در این بخش پاسخ سوال 4 را نیز دریافت نمودید.
    اصلا به چه دلیل باید سایت داشت؟ آیا واقعا لازم است؟
    عصر حاضر، عصر تکنولوژی است. امروزه 99 درصد افراد در داخل و خارج کشور اغلب کارهای روزمره خود اعم از پرداخت قبوض، خرید شارژ، کرایه اتومبیل جهت حمل و نقل، خرید و فروش لوازم، ملک، خودرو و حتی خرید نان و ..... را از طریق اینترنت انجام می دهند. آیا وقت آن نرسیده شما هم با تکنولوژی همسو گردید؟ کمی فکر کنید، کسب و کار شما چیست؟ چند نفر از حضور شما در این حوزه با خبرند؟ دوستان، آشنایان، همکاران، هم صنفان. آیا کافی است؟ کسانی که شما را نمیشناسند از کجا با خبر شوند؟ حتما پاسخ سوال من از شما، شامل موارد زیر است:
    پخش تراکت: چند نفر را استخدام کنید که برایتان تراکت پخش کنند؟ چند نفر تراکتهای دریافت شده را مطالعه میکنند؟ اطلاعات شما برای چند نفر مفید است؟ چقدر کاغذ مصرف شود؟ آیا بازدهی لازم را دارد؟
    تبلیغات در سطح شهر: آری دیده می شوید، اما برای اینکار چقدر باید هزینه کنید؟
    اصلا چرا فکر تبلیغات هستید؟ چرا نمیگذارید کسانی که مخاطب شما هستند خودشان به سمت شما آیند؟ حتما می پرسید چگونه؟ با داشتن تنها یک سایت؟ اصلا دیگران از کجا می فهمند ما سایت داریم؟ ادرس سایت ما چیست؟ سوال بجایی است که برای دریافت پاسخ این سوال و سوال شماره 3 وارد بخش زیر شوید:
    همانطور که در بالا ذکر شد پلن سایت بر اساس استانداردهایی شروع به طراحی سایت در کرج و سایر شهرها کرده است مسلما کنجکاو خواهید شد که این استانداردها شامل چه مواردی می شوند و چرا بین تیم های طراح سایت شما باید پلن سایت را انتخاب کنید؟استانداردهای طراحی سایت توسط تیم پلن سایت

    استانداردهای موجود دارای بخش بندی به شرح ذیل می باشند:1- استاندارد های کد نویسی:

    طبق صحبت های پیشین سایت های داینامیک به دو بخش قالب و پنل مدیریت محتوا تقسیم می شوند.
    پنل مدیریت محتوا به زبان ها و تکنولوژی های مختلف نوشته می شود. در واقع برنامه نویس بسته به تخصص خود شروع به کد نویسی می کند. برخی از پنل های مدیریت یا به اصطلاح CMS آماده مانند جوملا و وردپرس استفاده می کنند این پنل ها قابلیت های زیادی دارند و به صورت آماده استفاده می شوند به این معنی که قالب و بخش های مختلف سایت شما به صورت پلاگین بر روی سی ام اس نصب می شود طبیعتا به دلیل آماده بودن این پنل ها محدودیتهایی به وجود می آید موارد زیادی وجود داشته که فرد تقاضای اضافه کردن امکان جدید در سایت براساس فیلد کاری خود را داشته و با جواب منفی طراح مواجه شده چون سایت از ابتدا کدنویسی اختصاصی نشده که طراح بتواند تغییرات اختصاصی را اعمال کند البته قابل به ذکر است که اگر طراح سایت شما قادر به کدنویسی PHPباشد می تواند این تغییرات را در قبال دریافت هزینه اعمال کند. و اما تفاوت پلن سایت در کدنویسی.
    تیم پلن سایت از ابتدای کار برای تمامی سایتهای خود در هر رنج قیمتی اقدام به کدنویسی اختصاصی می کند بر اساس این تعهد شما میتوانید با آسودگی خاطر از آینده سایت خود، هر کدام از پنل های موجود طراحی سایت را انتخاب کرده و هیچ نگرانی ای در جهت تغییرات آتی سایت خود نداشته باشید. جهت آگاهی شما به توضیح موارد تخصصی می پردازیم.
    تکنولوژی ها و زبان های مورد استفاده تیم پلن سایت جهت طراحی سایت

    تکنولوژی MVC

    MVCجدیدترین تکنولوژی موجود در دنیا جهت برنامه نویسی می باشد این تکنولوژی توسط مایکروسافت ارائه شده و سایت خود مایکروسافت نیز با asp.netنوشته شده پس این قضیه به روز بودن سایت شما بر اساس جدید ترین و کامل ترین استاندارد دنیا را تضمین میکند. زبان برنامه نویسی پلن سایت C# و دیتابیس سایت شما توسط Sqlایجاد می شود. که به راحتی میتوانید در مورد این امکانات تحقیقات لازم را از طریق افراد متخصص داشته و با اطمینان سایت خود را به ما بسپارید.
    مورد بعدی که قابل ذکر است کسانی که این تکنولوژی ها را استفاده میکنند مسلما قیمت بالایی دریافت می کنند اما پلن سایت با توجه به وضعیت اقتصادی موجود در کشور طراحی سایت ارزان اما حرفه ای را سرلوحه کار خود قرار داده تا به یک برد برد دو طرفه برسد.
    2- استانداردهای سئو:

    بخش بعدی سایت، قالب می باشد. همه شما در مورد سئو متوجه شده اید که جهت بالابودن در نتایج گوگل باید تولید محتوای خوب در سایت و شبکه های اجتماعی داشته و شروع به بک لینک سازی در سایت های مختلف کنید. اما تمام این فعالیت ها در مرحله دوم صورت می گیرد و 50 در صد قضیه را شامل می شود انچه در وهله اول برای گوگل حائز اهمیت است بحث رعایت اصول سئو در کد می باشد. یکسری از این اصول مانند استفاده از تگ Schema، استفاده درست از Headingها، استفاده از altبرای تصاویر، AMP، متا تگ ها و غیره باید در قالب سایت رعایت شود تا گوگل به سایت شما رتبه دهد و برخی اصول مانند فشرده سازی سایت، ایجاد سایت مپ داینامیک، داینامیک کردن متا تگ ها برای راحتی کار و جلب توجه گوگل باید توسط برنامه نویس انجام شود. 3- استانداردهای کاربر پسند:

    یکی از موارد مهم دیگه هم برای کاربران و هم موتورهای جستجو، کاربرپسندی سایت یا همان UX می باشد. به این گونه که کاربر به راحتی در سایت به خواسته خود برسد و هیچ پیچیدگی ای جهت پیدا کردن مقصود خود در سایت حس نکند.
    پلن سایت با تضمین رعایت تمامی این موارد سایت مطلوب شما را ایجاد می کند و در نهایت هنگام تحویل سایت میتواند با استفاده از پلاگین های آنالیز سایت اصول استفاده شده را به سمع و بصر شما برساند و کار خود را با استفاده از شواهد عینی به شما ثابت کند. پس هیچ نگران نداشتن تخصص در این زمینه نباشید زیرا گوگل ابزارهایی را جهت تست سایت حتی توسط افراد غیر حرفه ای فراهم کرده که تیم پلن سایت با صداقت کامل این پلاگین ها را به شما معرفی و آموزش می دهد تا از کیفیت کار مطمئن باشید.

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
  • مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •  

    محاسبه ي شاخص توده ي بدني

    وزن به کيلـو گـرم
    قد به سانتي متر

    شاخص توده ي بدني
    بازه ي وزني مناسب شما