نظر سنجی 76 امین مسابقه عکاسی مکمل
Like Tree7Likes

موضوع: کاربردهای مختلف نوار آدرس مرورگر

نمایش نتایج: از 25 به 29 از 29
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
  1. #25
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
    نوشته ها
    4
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    2
    پسند کرده
    0
    راه های تبدیل مشتریان عادی به وفادار



    وفادارسازی مشتریان

    امروزه با ورود دیجیتال مارکتینگ به بخش های کسب و کار مختلف برای تبلیغ برند یک سازمان، اهمیت استفاده از استراتژی های ساختار یافته بالا رفته است. در تمامی این استراتژی ها هدف مورد مخاطب قرار دادن گروه بزرگی از افراد و تبدیل مشتریان عادی به وفادار می باشد. همه صاحبان کسب و کار می دانند که با تبدیل مخاطبان به مشتری های دائمی، می توانند برای تبلیغ برند خود نیز از آنها استفاده نمایند. امروزه برند های معروف با ایجاد روش های مختلفی از جمله امتیازدهی، ایجاد خدمات ویژه برای مشتریان و روش های نوین دیگر سعی می کنند رضایت مشتریان را جلب نموده و از این جلب رضایت در جهت جذب مخاطبان بیشتر استفاده نمایند. هنگامی که مخاطب عادی تعداد مشتریان دائمی شما را می بیند، نا خود آگاه به برند شما اعتماد کرده و با تکیه بر نظر مشتریان دائمی، به سمت برند شما کشانده می شود. در نظر داشته باشید که اطمینان ایجاد شده از سمت افراد یکی از بهترین روش ها برای کشاندن بقیه افراد به سمت کسب و کار شما می باشد. در بازار کسب و کار، روش های متعددی برای داشتن برنامه وفادارسازی مشتریان وجود دارد که هر یک از آن ها و یا تلفیق آن ها به رونق کسب و کار شما می تواند بیشترین کمک را کند. در کنار داشتن برنامه های وفادارسازی، صاحبان کسب و کار باید در طراحی سایت در اصفهان خود بسیار دقت نمایند که روش هایی که باعث آزرده شدن مشتریان می گردد را به کلی حذف نمایند. درست است که خدمات بهینه سازی سایت و سئو در اصفهان و تعرفه تبلیغات در گوگل وشرکت در دوره اموزش دیجیتال مارکتینگ باعث می گردد مخاطبان بیشتری به سمت شما کشیده شوند، اما با داشتن سایتی آزار دهنده به راحتی مشتریان از برند شما گذشته و نه تنها به مشتری وفادار تبدیل نخواهند شد، بلکه ممکن است تبلیغاتی سو برای برند شما داشته باشند. در ادامه بدترین مواردی که ممکن است برنامه های وفادارای برندی را مختل نماید به تفصیل توضیح داده خواهد شد.

    روش های دل آزردگی برنامه وفادارسازی برای مشتریان


    ساخت حساب کاربری

    یکی از روش هایی که امروزه تقریبا در همه سایت ها به منظور گرد آوری اطلاعات کاربران مورد استفاده قرار می دهند، استفاده از فرم کاربری می باشد. صاحبان کسب و کار به منظور داشتن پایگاه داده ای از اطلاعات کاربران، از روش های مختلفی برای جلب رضایت مشتری به منظور پر کردن فرم عضویت استفاده می نمایند. اما اگر مشتری وارد سمت عضویت شده و با پروسه ای سنگین و طولانی مواجه شود، مسلما تمامی این تلاش ها بی فایده خواهد بود. پس طراحان سایت باشد بسیار دقت نمایند که این فرم ها باید به صورت مختصر و مفید طراحی شوند و فقط اطلاعات لازم از مخاطبان گرفته شود. حتما باید در این فرم ها راهنمایی برای کاربران قرار داده شود تا سوالات پرسیده شده باعث سردرگمی کاربران نگردد. از جمله اطلاعات مهمی که می توان در فرم های عضویت از کاربران پرسید، نام کاربری، ایمیل کاربر و شهر محل سکونت او می باشد. برای کسب و کارهای مختلف ممکن است سوالات دیگر نیز مورد اهیمت باشد، اما همه آن ها باید در نظر بگیرند تا می توان این پرسش ها را کوتاه نمود تا کاربر سریع این مرحله را طی نماید.
    امتیاز دهی

    در برنامه های وفادارسازی مشتریان یکی دیگر از روش های استفاده شده امتیاز دهی به وسیله بازاریابی در شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ وعضویت درکلاس های اموزش دیجیتال مارکتینگ می باشد. اگر از روش امتیازدهی برای جلب مخاطبان بیشتر استفاده می نمایید، سعی کنید با گذاشتن قوانین پیچیده این پروسه را سخت نکنید. یکی از عواملی که باعث می شود مخاطبان به سمت امتیازدهی کشیده شوند، راحتی این پروسه می باشد. بر این اساس حتما یک صفحه از وب سایت خود را با بیان جذاب برای برنامه باشگاه مشتریان وفادار برندتان اختصاص دهید.
    تجربه کاربری

    امروزه به دلیل کمبود وقت در بین کاربران، آن ها تمایل دارند تا هر چه سریع تر با جستجویی ساده به هدف خود دست یابند. همچنین با بالا رفتن نرخ جستجو توسط گوشی های همراه، سهولت دسترسی به اطلاعات از اهمیت بالاتری برخوردار شده است. برای این منظور طراحان سایت باید سایتی ایجاد کنند که در آن خدماتی مانند نوشتن طرح کسب و کار، طراحی خبرنامه ایمیلی ، گرافیک وب و مشاوره دیجیتال مارکتینگ به صورت واضح بیان شده باشد و کاربر با استفاده از دسته بندی های سازمان یافته در سایت به راحتی به هدف خود برسد. همچنین این طراحی ها باید به صورت واکنشگرا انجام گیرد تا کاربر با کوچک شدن صفحه نمایش اذیت نشود. اگر بتوانید سایتی تحویل دهید که کاربر به راحتی به خواسته های خود دست یابد، در راستای برنامه وفادارسازی این مشتری گامی موثر برداشته اید.
    حق انتخاب برای مشتری

    از روش هایی که امروزه برای ترغیب کاربران مورد استفاده قرار می گیرد، درج پیشنهادات ویژه به صورت ساخت تیزر تبلیغاتی ، سفارش نریشن ، طراحی landing page ، ساخت موشن ،طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان،تبلیغات اینترنتی در اصفهان و ارائه خدمات رایگان به مشتریان می باشد. در هنگام درج این امتیاز دهی به مشتری، باید دقت داشته باشید که مشتری نیز حق انتخاب داشته باشد و بتواند از بین چندین پیشنهاد ویژه بهترین انتخاب را برای خود داشته باشد. این احترام به نظر کاربران باعث می گردد که آن ها به تدریج به مشتریان وفادار سایت شما تبدیل گردند و حس اعتمادی برای آن ها ایجاد شود.
    درج امتیاز های ویژه

    در همه امور، داشتن روالی یکنواخت با گذر زمان خسته کننده خواهد بود. این موضوع نیز باید در برنامه وفاداری مشتریان مد نظر قرار داده شود. اگر همیشه از یک روال امتیازدهی به مشتریان استفاده نمایید و تنوعی در کار نباشد، به مرور با ریزش مشتری مواجه خواهید شد. پس سعی کنید همیشه چیزهای جدید برای ارائه داشته باشید تا بتوانید کاربر را به سمت خود بکشانید. ایجاد تنوع نیز باید دارای استراتژی های سازمان یافته باشد. حتما با فکر و برنامه ریزی تغییرات را انجام داده تا خلف وعده ایجاد نشود و اعتماد کاربر از بین نرود.

    khanoom pasand این نوشته را پسندیده.
    https://radmandigital.com

  2. #26
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
    نوشته ها
    1
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    1
    پسند کرده
    0


    روش های افزایش وفاداری مشتریان را بشناسید.

    امروزه با به وجود آمدن روش های بازاریابی مختلف، بسیاری از صاحبان کسب و کارها سعی در استفاده از این روش ها به منظور بالا بردن سطح تبلیغات خود میان افراد مختلف جامعه دارند. روش های بازاریابی مختلف که به دو دسته بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ و سنتی تقسیم بندی می گردند، هر کدام دارای مزایا و معایب مختلفی می باشند که صاحبان کسب و کارها به منظور استفاده از مزایای همه این روش ها و رفع معایب آن ها، سعی در استفاده تلفیقی این روش ها دارند. در همه این روش ها سعی می گردد که تا می توان تعداد مخاطبان بیشتری مورد هدف قرار گیرند و آن ها را به مشتریانی وفادار تبدیل نمود. متاسفانه صاحبان کسب و کارها فکر می کنند که اگر مشتریان رضایت کافی از خدمات و کالای عرضه شده داشته باشند، مستقیما به مشتریانی وفادار تبدیل خواهند شد. در حالی که این تفکر اشتباه بوده و وفاداری و رضایتمندی دو مقوله جدا می باشند. ممکن است مخاطبان شما از کیفیت محصولاتی که ارائه می شود، رضایت کامل داشته باشند، اما به دلیل قیمت بالا به مشتریانی وفادار تبدیل نخواهند شد. پس باید مواردی در بازاریابی و ارائه خدمات کسب و کارهای مختلف رعایت گردد تا مطمئن بود که در صد زیادی از مخاطبان می توانند به مشتریانی دائم و وفادار تبدیل شوند. این مشتریان می توانند با تبلیغ برند مورد نظر در بین دوستان خود از طریق بازاریابی دهان به دهان برند شما را به صورت موثری نیز تبلیغ نمایند. در ادامه روش هایی که برندهای مختلف می توانند به منظور ایجاد وفاداری در مشتریان به کار ببرند به تفصیل توضیح داده خواهد شد.

    راه های موثر در وفاداری مشتریان
    ایجاد انگیزه
    با ورود دنیای دیجیتال مارکتینگ، امکان دسترسی مشتریان به انواع خدمات و کالاهای یک برند به راحتی قابل امکان می باشد. صاحبان برندها با طراحی سایت برای کسب و کار خود، به راحتی اطلاعاتی جامع برای مشتریان خود در اختیار قرار می دهند. مخاطبان با مراجعه به سایت، اطلاعات لازمه در مورد اهداف خود را جستجو کرده و از امکانات آن استفاده خواهند کرد. به صاحبان کسب و کارها توصیه می گردد که برای جلب اعتماد مشتریان و تبدیل آن ها به مشتریانی وفادار، سورپرایزهایی برای آن ها در نظر بگیرند. ارسال کارت تشکر یا رویدادهایی خاص می تواند به این امر کمک نماید. توجه داشته باشید که تمامی این سورپرایزها می تواند در بازاریابی های دیگر از جمله بازاریابی های سنتی نیز به کار گرفته شود. تمامی این نقاط افزایش وفاداری، تاثیر به سزایی بر روی مشتریان خواهد گذاشت.
    پیگیری مشتریان
    یکی از روش های دیگری که می تواند به وفاداری مشتریان کمک شایانی نماید، اثبات وفاداری برندها به مخاطبان می باشد. صاحبان برندها برای اثبات وفاداری خود باید به مخاطبان این حس را القا نمایند که در درجه اول رضایت آن ها مهم ترین اساس می باشد. این موضوع نیاز به سرمایه گذاری در بخش پیگیری نظرات و انتقادات مشتریان دارد. مشتریان باید بتوانند در محیطی نظرات خود را آزادانه اعلام نموده و از پیگری آن ها اطمینان حاصل نمایند. تماس تلفنی با مشتریان یا ارسال ایمیل به آن ها می توانند از روش های آسان برای پیگیری نظرات آن ها باشد. درج قسمت نظرسنجی در هر قسمت سایت نیز رضایت مشتریان به منظور ایجاد محیطی برای اعلام نظرات آن ها تاثیر به سزایی خواهد داشت.
    تمرکز بر روی روابط
    صاحبان کسب و کارها باید این موضوع را در نظر بگیرند که نباید فقط به دنبال منفعت خود باشند و با اتمام پروسه خرید مشتریان را به حال خود رها نمایند. ایجاد رابطه بیش از رابطه کاری می تواند باعث ایجاد صمیمت در بین مشتری و صاحبان کسب و کارها شده و به مرور اطمینانی مضاعف در بین آن ها ایجاد گردد.
    قابل اطمینان بودن
    در نظر داشته باشید که اگر از سمت کسب و کاری به مشتریان وعده ای داده شود و به این وعده عمل نگردد، با ریزش شدید مشتری روبرو خواهند شد و اطمینان و وفاداری مشتریان از بین خواهد رفت. اگر وعده و یا پیگیری پروسه ای به مشتریان خود پیشنهاد می دهید، حتما پیگیر آن بوده و در سریع ترین زمان ممکن مشکل آن ها را حل نمایید. در بازاریابی آنلاین، با ایجاد قسمت تیکتینگ در سایت، می توان به راحتی پیگیر مشکلات مشتریان خود باشید. این سیستم تیکتینگ باید به صورتی طراحی شود که مشتریان بتوانند به راحتی و با انتخاب موضوع مشکل خود به شما تیکت بزنند. پس سعی کنید این قسمت سایت خود را مناسب طراحی نمایید.
    ارائه سرویس بیشتر
    سعی کنید همیشه یک قدم جلوتر از رفتار قابل پیش بینی خود باشید. این موضوع به راحتی می تواند رضایت مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن جلب نماید. ارسال زودتر از زمان موعد کالای شما می تواند یکی از روش های وفادار سازی مشتریان گردد. این قبیل روش ها، به مشتریان القا می نماید که شما برای جلب رضایت آنها از هیچ تلاشی دست بردار نیستید.
    صداقت
    اگر کالا یا خدماتی به مشتریان خود می خواهید ارائه دهید و از نواقص آن اطلاع دارید، حتما مشتریان خود را در جریان قرار دهید. این صداقت باعث می گردد که مشتریان به شما اطمینان نموده و بعدها نیز مشتری شما باقی بمانند. همچنین برای سهولت دسترسی مشتریان، لازم است که تمامی اطلاعات لازم برای آن ها را برای هر محصول یا خدمات ارائه دهید. به سایت های فروشگاهی پیشنهاد می گردد که محصولات خود را با اطلاعات کامل در اختیار مشتریان قرار دهند. این اطلاعات می تواند شامل ابعاد اجناس، کاتالوگ ترجمه شده و عکس از ابعاد مختلف اجناس می باشد. رنگ بندی های مختلف و ارائه کیفیت های متنوع نیز می تواند به وفاداری مشتریان کمک شایانی نماید.منابع:مشاور کسب و کار اینترنتیدیجیتال مارکتینگ -مهدی صادقی - مشاور دیجیتال مارکتینگمشاور تبلیغات اینترنتی- مشاور بازاریابی اینترنتی
    khanoom pasand این نوشته را پسندیده.
    http://mehdisadeghi.net/

  3. #27
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
    نوشته ها
    1
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    0
    پسند کرده
    0
    سلام...لطفا در مورد سپتیک تانک هم ارسال نظر کنید
    ممنون

  4. #28
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    نوشته ها
    7
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    0
    پسند کرده
    0
    طراحی سایت به صورت کاملا تخصصی < طراحی سایت کاریابی ، طراحی سایت وکلا ، طراحی سایت پزشکی و ...
    طراحی سایت در تهران و طراحی سایت در کرج

  5. #29
    عضو خانواده بزرگ مامی سایت

    عضویت: ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    نوشته ها
    7
    میزان امتیاز
    1
    پسند شده
    0
    پسند کرده
    0
    طراحی سایت با سه سوت وب . ارزان و حرفه ای

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
  • مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •  

    محاسبه ي شاخص توده ي بدني

    وزن به کيلـو گـرم
    قد به سانتي متر

    شاخص توده ي بدني
    بازه ي وزني مناسب شما